Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!

Drømmeren

Anbefalte innlegg

Nydelig sett du har bestilt :) hvor mye kostet det??

Ang innlegget ditt fra imorges, du hadde meg på pinebenken hvertfall :)

Hva bestilte du fra billigtester forresten? :)

I Norge hadde jeg måttet betale 6000,-for jakka og 5500,- for buksa. Måtte betale 5410,-!!! litt usikker på moms enda da, men blir uansett billigere enn å kjøpe det her til lands :) Fra billige-tester bestilte jeg et lager av eltester og graviditetstester ;) og en sånn der doppler ting! Har alltid hatt så lyst på og nå bestilte jeg en. Får bare gjemme den til jeg får bruk for den!

Åååh, du altså! Men det er jo rette gjengen å lure slik da :P

Og kjempefint sett, hvor er det fra? :)

Det er fra peak performance! Bestilte det fra ei nettside som heter backcountry.com :)

Snikleser litt hos deg, jeg.. :fnise: Vi skal begynne prøving i løpet av våren, så jeg følger gjerne med på veien din! :)

Så koselig! Nye ansikter er alltid velkommen! :)

-------------------------------------------------------------------------------------

Fant frem cbfm i dag. Sd28 i dag. Det rare i dag var at den ville at jeg skulle teste. Gjorde det, lav fertillitet sier den... Da tenker jeg.. Ja, da har kanskje EL vært da. Har ikke opplevd at den har gått fra høy til lav uten at den har vært innom "egget" som jeg kaller det. Testet jo et par ganger tidligere (vel og merke den 28.desember) og da var den jo høy. Enda en konklusjon er at det mest sannsynlig ikke har skjedd noe denne syklusen heller...

I går kveld tenkte jeg med meg selv at nå, NÅ er alle TR symptomene mine her!

Våknet med et vondt bryst i dag! Akkurat som om jeg skulle ha hatt melkespreng! Henger i enda også. Og vet ikke helt hva jeg skal kalle det jeg.. Rare murringer der nede i magen. Og litt i ryggen også egentlig.. Er skikkelig frossen og har vært det de siste dagene..

Nå er vi på tur til "nabobyen".. En liten times kjøring og litt annet å se på.. Jentungen er våken tidliG så vi fant ut vi startet tidlig også :) skal se om jeg finner en billig pulsklokke i dag. IKKE det at jeg har noe bruknfor det, men er morsomt å se endringer slik også :) er blitt så inspirert på treningsfronten at jeg tror den vil bli en motIvator for meg også ;)

Fillern å!!. Når jeg sitter og skriver dette så faller tankene på denne strofen: "jeg er gravid". Liker det ikke!!for jeg vet jo helt innerst inne at jeg ikke er det!! Hvorfor skulle det ha klaffet nå!? Nei, nå blir jeg bare sinna på meg selv.

Ha en fin lørdag jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

først vil jeg sende deg en stooor :klem:

Ikke barebare å være prøver, det er bra sikkert.

Prøv å senke skuldrene dine å slappe av litt.

Det er ikke så lenge til du kan teste, og heller ikke så lenge til IKM.

Da får du svarene uansett.

De kommer ikke fortere uansett hvor mye vi stresser å styrer, da er vi nesten bare vonde med oss selv.

Jeg vet veldig godt ossen du har det, jeg jobber veldig med å ikke analysere og overfokusere på alt omkring prøving jeg også.

Ang. Pulsklokke så er det en fantastisk motivator!

Treningen blir mye greiere å følge,også får man en liten pekepinne på form og fremgang :)

Jeg krysser fingrene for at det du kjenner er symptomer på en spire :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

først vil jeg sende deg en stooor :klem:

Ikke barebare å være prøver, det er bra sikkert.

Prøv å senke skuldrene dine å slappe av litt.

Det er ikke så lenge til du kan teste, og heller ikke så lenge til IKM.

Da får du svarene uansett.

De kommer ikke fortere uansett hvor mye vi stresser å styrer, da er vi nesten bare vonde med oss selv.

Jeg vet veldig godt ossen du har det, jeg jobber veldig med å ikke analysere og overfokusere på alt omkring prøving jeg også.

Ang. Pulsklokke så er det en fantastisk motivator!

Treningen blir mye greiere å følge,også får man en liten pekepinne på form og fremgang :)

Jeg krysser fingrene for at det du kjenner er symptomer på en spire :hjerte:

Tusen takk, Hills!! :klem:

Skal ivei å hente klokka i morgen! Det blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeeeeeeeeeei!!!! Pernille.info er blitt lagt ned!!! nå som jeg skulle inn å kjikke på den sida!! Fillern også!

Har tappetafset de siste dagene. Alltid i samme setting. Når jeg står opp om morningen og etter dobeøk og på huk. Den er helt forjævlig å nå! Må på en måte trykke den nedover for å kjenne den. Den er også hard, og litt usikker på åpningen du gitt.. Det er en sånn grop i den.., men aner ikke hvordan den kjentes før jeg fødte så litt usikker på om det har gjort noe med den... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det du kjenner på er symptomer på en liten spire :hug:

Og nå fikk jeg også lyst på pulsklokke :) Starter nytt treningsprogram imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AH! nå kjenner jeg for å ha en utblåsning! i fra mandag til og med onsdag denne uka hadde sambo fri. jeg ba innstendig om han kunne rydde og shine siste rest etter at vi hadde ryddet bort jula og vaske tøy og det som medfølger det å vaske tøy. både mandag og tirsdag somlet han bort fordi han skulle kjøre ved, som det ikke ble noe av. onsdag ble det vedkjøring og selvfølgelig tar jo det tid. det han hadde klart å gjøre var å vaske to maskiner med tøy, og hengt det opp. det henger der enda. nå har vi akkurat kommet hjem og jeg tok for meg jentungen og ryddet først lekene sammen med henne og så søppel fra salongbordet. bærer noen kopper og en vaskebøtte på kjøkkenet og må bare sett det ifra meg. jeg kjenner at jeg blir så forferdelig sinna! forferdelig sinna er et veldig snilt begrep på hvordan det blir. juletrefoten og en plastkasse står enda midt på gulvet og han enser det ikke. selvsagt er det ikke noe problem for meg å ta dette, men det blir noe når det ALLTID er jeg som må gjøre det, mens han sitter der, eller plukker litt småplukk og bruker EVIGHETER på det som ellers ville tatt ett øyeblikk. for å si det slik, dette er ikke den første gangen det er slik! jeg har mang en gang prøvd å forklare situasjonen, men det virker ikke akkurat slik at det hjelper noe. jeg har faktisk gått så langt og sagt at hvis det ikke skjer noe så tar jeg med meg jentungen og flytter. for dette, det er bare ikke mulig lengre! den følelsen sitter jeg med akkurat nå! kjenner jeg bare har lyst til å bryte sammen av sinne og gråt! for å si det slik så blir det nytt hus når jeg er ferdig med skolen! dette horehuset gidder sannelig ikke jeg å bo i! og det vil være like effektivt og like billig å sette opp et nytt hus. Han har tatt over barndomshjemmet der jeg følte meg tvunget til å flytte inn. nå vil jeg bare UT! eller. liker tomta veldig godt, men huset er helt håpløst! kjelleren er en brannfelle uten like og der skal INGEN sove uten at det blir gjort noe. og der vil det ikke bli gjort noe, for "der er det jo så greit". det er jo ikke noe problem å ha en treåring liggende i kjellern uten en eneste mulighet for å kommer seg ut! det skal sies at jeg kommer meg ikke ut en gang.... nei. unskyld alt dette, men nå måtte det ut et sted og det nytter faen meg ikke å snakke med sambo om det! han er heeelt og holdent blind på dette området!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Huff da.................... Det var virkelig en utblåsning det :) håper det hjalp litt på humøret?

Kjedelig at det skal være slik, og at sambo ikke forstår din frustrasjon oppi det hele?

Har du prøvd å forklare han dine synspunkt på en rolig og direkte måte? At det hadde vært såååå mye bedre dersom han selv hadde hatt lyst å bidratt litt...at ditt mas på han ikke fører med seg noe godt hverken for din del eller hans egen.. Kan dere ikke sette opp noen "kjøreregler" om hvem som har ansvar for hva i huset, bli enige..og så må det da forbli slik.. Så blir det ikke lagt opp til flere bagateller og krangler over unødvendige ting.. Livet skal nytes sammen, og dere er jo sammen fordi dere elsker hverandre og ikke ønsker å leve uten?

Håper det ordner seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.................... Det var virkelig en utblåsning det :) håper det hjalp litt på humøret?

Kjedelig at det skal være slik, og at sambo ikke forstår din frustrasjon oppi det hele?

Har du prøvd å forklare han dine synspunkt på en rolig og direkte måte? At det hadde vært såååå mye bedre dersom han selv hadde hatt lyst å bidratt litt...at ditt mas på han ikke fører med seg noe godt hverken for din del eller hans egen.. Kan dere ikke sette opp noen "kjøreregler" om hvem som har ansvar for hva i huset, bli enige..og så må det da forbli slik.. Så blir det ikke lagt opp til flere bagateller og krangler over unødvendige ting.. Livet skal nytes sammen, og dere er jo sammen fordi dere elsker hverandre og ikke ønsker å leve uten?

Håper det ordner seg :klem:

Det hjalp godt! :) går egentlig ganske fort over også, men det er bare så fryktelig irriterende når det står på! :) har snakket sammen om dette maaaange ganger og vi har "fordelt oppgaver", men det ender med at jeg gjør det likevel, da jeg mener at det tar alt for lang tid før det blir gjort. er litt på tuppa sånn følelsesmessig om dagen.. venter spent på IKM og kjenner følelsene er overalt om dagen! kom over "O' holy night" på youtube i dag og holdt på å grine meg ihjæl! er INGENTING som skal til! snakket litt med sambo i dag om at jeg går å kjenner på ting om dagen, at når jeg kjenner noe i magen eller brystene (murring, stikking) så kjenner jeg skikkelig godt etter og rett og slett blir usikker på det var noe i utgangspunktet..! bah. hormoner, syklus, EL, TR! Er så veldig usikker! i dag tidlig trodde jeg nesten at influensaen hadde tatt meg, var ikke istand til å stå opp! var helt utslitt og lå til klokka var halv 12 i dag! bortsett fra de gangene jeg har vært oppe på do. for det er jeg sikker på. at å på do og tisse har jeg gjort mye de siste dagene, for det at jeg MÅ opp på do på natta, er heelt uvanlig til å være meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp godt! :) går egentlig ganske fort over også, men det er bare så fryktelig irriterende når det står på! :) har snakket sammen om dette maaaange ganger og vi har "fordelt oppgaver", men det ender med at jeg gjør det likevel, da jeg mener at det tar alt for lang tid før det blir gjort. er litt på tuppa sånn følelsesmessig om dagen.. venter spent på IKM og kjenner følelsene er overalt om dagen! kom over "O' holy night" på youtube i dag og holdt på å grine meg ihjæl! er INGENTING som skal til! snakket litt med sambo i dag om at jeg går å kjenner på ting om dagen, at når jeg kjenner noe i magen eller brystene (murring, stikking) så kjenner jeg skikkelig godt etter og rett og slett blir usikker på det var noe i utgangspunktet..! bah. hormoner, syklus, EL, TR! Er så veldig usikker! i dag tidlig trodde jeg nesten at influensaen hadde tatt meg, var ikke istand til å stå opp! var helt utslitt og lå til klokka var halv 12 i dag! bortsett fra de gangene jeg har vært oppe på do. for det er jeg sikker på. at å på do og tisse har jeg gjort mye de siste dagene, for det at jeg MÅ opp på do på natta, er heelt uvanlig til å være meg.

Ser du venter ikm i morgen? Har du testet? eller vil du vente og se om tr kommer..? Det høres jo veldig ut som om det muligens er noe der da...? :fnise::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hmm....høres for meg også ut som om det er noe på gang !! :)

Hvis ikke er pms helt på kjøret denne mnd..altså litt mer ekstremt enn vanligvis? :klem:

Er spent på om tr dukker opp eller om du sitter der med en positiv test i hånda snart :lur:

Jeg er såååå spent selv, har lyst å teste NÅ - men tørr virkelig ikke..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke er pms helt på kjøret denne mnd..altså litt mer ekstremt enn vanligvis? :klem:

Er spent på om tr dukker opp eller om du sitter der med en positiv test i hånda snart :lur:

Jeg kommer ikke inn til dagboken din, når jeg trykket på linken i signaturen din..? "vil lese" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke inn til dagboken din, når jeg trykket på linken i signaturen din..? "vil lese" :D

Du må trykke på R-en! :) det var først da jeg kom meg dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du venter ikm i morgen? Har du testet? eller vil du vente og se om tr kommer..? Det høres jo veldig ut som om det muligens er noe der da...? :fnise::blomst:

Jeg tørr ikke håpe for mye, vet jo til og med ikke om jeg har hatt EL denne mnd, men passet på å dekke de dagene den skulle være da :) litt usikker på om IKM er i morgen eller tirsdag. blir uansett ikke noe testing før tirsdag da jeg ikke har noen tester enda :) bestilte noe fra billige-tester her på fredag så er litt usikker på hvor langt de har kommet i løypa :) det ble send på fredag i allefall :)

Skjønner deg veldig godt! synes denne tida nå så nært IKM er helt håpløst! tanker, følelser, symptomer/ikke symptomer. IIIIIK! blir nesten litt sprø av det!! krysser likevell fingrene for oss alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr ikke håpe for mye, vet jo til og med ikke om jeg har hatt EL denne mnd, men passet på å dekke de dagene den skulle være da :) litt usikker på om IKM er i morgen eller tirsdag. blir uansett ikke noe testing før tirsdag da jeg ikke har noen tester enda :) bestilte noe fra billige-tester her på fredag så er litt usikker på hvor langt de har kommet i løypa :) det ble send på fredag i allefall :)

Skjønner deg veldig godt! synes denne tida nå så nært IKM er helt håpløst! tanker, følelser, symptomer/ikke symptomer. IIIIIK! blir nesten litt sprø av det!! krysser likevell fingrene for oss alle! :)

Da skjønner jeg Drømmeren ;) Krysser fingre for deg, og håper sammen med deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner meg igjen i det du skriver om samboeren din. Har det sånn her også til tider. Han kommer nesten aldri på å gjøre noe på egenhånd. Kun det å vaske arbeidsklærne sine, men der er jo fordi han vet han trenger de dagen etter. Før vi fikk oss oppvaskmaskin brukte jeg å bli flyy forbanna når jeg hadde spurt om han kunne ta oppvasken siden jeg lagde middag. Han sier han ikke orker akkurat nå, men skal ta det neste dag mens jeg er på skolen. Tror du han gjorde det? NEI! Endte som oftest opp med at jeg ikke gadd å vente, og gjorde det selv. Så dermed så krevde jeg oppvaskmaskin :fnise: Men han kan ha sine dager der jeg kommer hjem til nyvasket hus. Så de er jo litt gode disse mannfolkene, selv om vi irriterer oss grønne over de.

Jeg synes virkelig det høres ut som det foregår noe på symptomfronten nå. Er jo et veldig vanlig tegn å gå på do om natten, dersom du ikke gjør det til vanlig. Krysser virkelig fingrene for deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du skriver om samboeren din. Har det sånn her også til tider. Han kommer nesten aldri på å gjøre noe på egenhånd. Kun det å vaske arbeidsklærne sine, men der er jo fordi han vet han trenger de dagen etter. Før vi fikk oss oppvaskmaskin brukte jeg å bli flyy forbanna når jeg hadde spurt om han kunne ta oppvasken siden jeg lagde middag. Han sier han ikke orker akkurat nå, men skal ta det neste dag mens jeg er på skolen. Tror du han gjorde det? NEI! Endte som oftest opp med at jeg ikke gadd å vente, og gjorde det selv. Så dermed så krevde jeg oppvaskmaskin :fnise: Men han kan ha sine dager der jeg kommer hjem til nyvasket hus. Så de er jo litt gode disse mannfolkene, selv om vi irriterer oss grønne over de.

Jeg synes virkelig det høres ut som det foregår noe på symptomfronten nå. Er jo et veldig vanlig tegn å gå på do om natten, dersom du ikke gjør det til vanlig. Krysser virkelig fingrene for deg :hug:

Det er mye som foregår, men jeg blir fankern meg ikke overrasket om det bare er kroppen som spiller meg et puss! kjenner jeg har liten tro på det skal ha klaffet da. uansett hvor sterkt jeg ønsker at det skal ha skjedd.. det er nokk innbillning alt sammen tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som foregår, men jeg blir fankern meg ikke overrasket om det bare er kroppen som spiller meg et puss! kjenner jeg har liten tro på det skal ha klaffet da. uansett hvor sterkt jeg ønsker at det skal ha skjedd.. det er nokk innbillning alt sammen tenker jeg..

Skjønner godt at du tenker sånn. Har tenkt alt det der selv også. Og fram til nå har jeg hatt rett. Håper for din sin del at du føler feil denne måneden :) Og tenkt hvor ekstra glad du blir om du egentlig er veldig overbevist om en negativ test. (veldig rotete skrevet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du tenker sånn. Har tenkt alt det der selv også. Og fram til nå har jeg hatt rett. Håper for din sin del at du føler feil denne måneden :) Og tenkt hvor ekstra glad du blir om du egentlig er veldig overbevist om en negativ test. (veldig rotete skrevet)

Krysser fingrene for at du har rett :)

Fant ut i dag at jeg har ført dere litt bak lyset i helga.. Har en test liggende.. En digitaltest, men var ikke klar over at jeg hadde den.. Så den litt for sent til å teste i dag.., får se om jeg bruker den i morgen eller om jeg venter til billigtestene mine kommer :)

Våknet med denne følelsen i dag: nei, jeg er nok ikke gravid... Kjente ingenting som jeg har de andre morgenene.. Etter at jeg sto opp kom en ubeskrivelig kvalme, men tror den også var litt relatert til at jeg var litt sulten.. Roet seg litt etter at jeg fikk spist meg et par knekkebrød med salami og en halv liter med vann.. Det blir vell doløping i dag! Må passe på å bruke pausene på skolen i dag :)

Ånei!! BH'n min er ødelagt!! Bøylen holder på å komme ut! Fillern å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...