Gå til innhold

Svar, opptak, videreutdanning, restetorg (noen her søkt det?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei godtfolk! har søkt lokalt opptak på et studie som var på restetorget. jeg skal tilfredstille opptakskriteriene, bachelor og 2. år relevant praksis krever de, men jeg har vært ansatt hos min arbeidsgiver siden 2004 (relevant jobb) ved siden av studiene. Men er det noen som vet om de er strenge på det/ noen som har søker-erfaring selv? Det er jo merkelig hvis det er en absolutt regel at det skal være ETTER utdanningen. Håper virkelig på å komme inn.

Måtte fylle ut et sånt skjema som jeg sendte inn så jeg søkte per papir, ikke på nett. men logget meg inn på studweb og der står det ikke kvalifisert, men jeg har lest at det kan stå det om de ikke har behandlet søknaden. Håper virkelig det er det det betyr..

Kontaktet de nemlig tidligere på fredag og da sa de at opptaket blir kjørt denne helga.. merkelig.

Noen? :)

Anonym poster: 7be6287a2da1f4092d6f356cfb453007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, lurer på dette selv, jeg har heller ike hørt noe?

Anonym poster: 7be6287a2da1f4092d6f356cfb453007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasser på restetorget legges ut 19.juli, og muligheter for å søke er fra 20.juli.vet ikke helt hvor du har funnet plass, men fra årets restetorg er det i alle fall ikke.

Anonym poster: 48f8f032744c4968652cc2303ff0661d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasser på restetorget legges ut 19.juli, og muligheter for å søke er fra 20.juli.vet ikke helt hvor du har funnet plass, men fra årets restetorg er det i alle fall ikke.

Anonym poster: 48f8f032744c4968652cc2303ff0661d

Hehe. Opplyst du a gitt! Du vet at høgskoler/uni legger ut lokalt restetorg før samordna opptak, hovedsaklig master-og etterutdanning. Det er ikke kun samordna opptak som kjører opptak vet du, dr. Doogie. Skolene selv har også opptak.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...