Gå til innhold

Forslag til nye serier å se på


DysterPytten

Anbefalte innlegg

Jeg trenger forslag til nye serier å se på. Serier ala

Greys anatomy

private practice

desperate housewives

Hart of dixie

Hawthorne

True Blood

90210

Sex and the city

Parenthood

Switched at birth

Glee

osv

Kom gjerne med forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pretty little liars! det går nok på fem eller bliss, men jeg anbefaler å enten laste ned alle episodene eller se de over nettet. serien er så bra at man må nesten se alle episodene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at jeg ikke har tv, så her må alt lastes ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott! da er det bare å begynne! jeg har sett 14 episoder på tre dager, så er mildt sagt hekta på Pretty Little Liars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jeg holder på med Once Upon a Time, er overrasket over at den er severdig. Synes den er ganske søt, den blir nok neppe noen favoritt, men den er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How I met your mother!:)

Californication er også ganske bra

Gossip Girl

Breaking Bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du spenning, så er Homeland absolutt å anbefale. Synd det bare er en sesong forløpig, men sesong to starter til høsten :) Six feet under er også kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pretty little liars! det går nok på fem eller bliss, men jeg anbefaler å enten laste ned alle episodene eller se de over nettet. serien er så bra at man må nesten se alle episodene :)

ENIG! Helt hekta etter den første episoden. Går virkelig ikke an å kun se en omgangen!

Anonym poster: 34677de9cdd8f0f0de0bff25b4579897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finder

Bare en sesong foreløpig, men søt serie så langt :)

Good christian bitches,

Charlies angels (begyner nå i uken på tv)

The Finder ble kansellert etter en sesong (dessverre), Charlie's Angels ble det laget 8 episoder av (forstår ikke at Tv3 sender det etter de sluttet i november i fjor) og GCB har også blitt kansellert (heldigvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, ble den kansellert? :( :(

Jeg så ferdig siste episode i går og har ikke rukket å sjekke når neste sesong, som jeg gledet meg til, begynte...men da kan jeg jo bare drite i det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest WendyClear

Jeg har akkurat begynt å se nip/tuck (blir jo veldig desperat etter å finne noe å se på nå som alle serier jeg ser har ferie). Den er veldig bra så langt! Ligner veldig på private practice (altså en soft litt mer såpe-aktig greys anatomy).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å se nip/tuck (blir jo veldig desperat etter å finne noe å se på nå som alle serier jeg ser har ferie). Den er veldig bra så langt! Ligner veldig på private practice (altså en soft litt mer såpe-aktig greys anatomy).

Trenger også en ny serie, og denne virket bra. Takk for tips! Har bare sett traileren, men virket som min type serie :)

Hva er greie med Pretty little liars? Har prøvd å se litt på det, men det virker som en typisk klisje-full tenåringsserie. Eller burde man se noen epsioder før man kommer inn i det/ begynner å like det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Trenger også en ny serie, og denne virket bra. Takk for tips! Har bare sett traileren, men virket som min type serie :)

Hva er greie med Pretty little liars? Har prøvd å se litt på det, men det virker som en typisk klisje-full tenåringsserie. Eller burde man se noen epsioder før man kommer inn i det/ begynner å like det?

Jeg ser på pretty little liars av og til, men kan ikke si jeg har blitt hektet akkurat. Den er veldig tenåringsrettet ja, og historien er langstrakt slik at man aldri blir særlig engasjert i den. Den er litt som en dårlig "veronica mars", eventuelt kan den ligne på siste sesongen av V. mars.

Endret av WendyClear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...