^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2013 #421 Del Skrevet 14. mai 2013 Så sinnsykt fin du var! Er du veldig mye snurpet inn eller? Jeg vil også ha en sånn figur, men føler jeg måtte ha blitt snurpet veeeldig mye inn for å få så lite liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. mai 2013 #422 Del Skrevet 14. mai 2013 Å eh.... <Weeeeee> så fint. Jeg er - ahem - rikelig utstyrt på puppefronten. Fra tid til annen bruker jeg bh med push up ... Og får hele synsfeltet fylt med pupp når jeg ser ned. Men korsett. Hm ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. mai 2013 #423 Del Skrevet 14. mai 2013 Årets kommentar!!! Note to self: Kjøp korsett! Jepp. Note to selv her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #424 Del Skrevet 14. mai 2013 Ohmylord, Ping! Du blir en råheit brud! Naw, så snilt sagt. Takk! Årets kommentar!!! Note to self: Kjøp korsett! Dooo eeeeet. Du vet du vil. Så sinnsykt fin du var! Er du veldig mye snurpet inn eller? Jeg vil også ha en sånn figur, men føler jeg måtte ha blitt snurpet veeeldig mye inn for å få så lite liv. Neimen, takk! Nja, det er jo litt. Jeg synes kanskje det ser litt mindre ut på bildet enn det er på ånkli', særlig det siste bildet. Er naturlig 81 cm rundt midjen, nå eeeer jeg... *måle* 73,5! Og joda, jeg merker det jo. Men det er ikke så gæli ukomfortabelt, altså! Desverre er vel korsetter en av de stedene hvor man får det man betaler for, så et billig et blir fort ukomfortabelt. Planen nå er å gå litt med det så ofte jeg kan. (korsetter må "gås inn" også) Mens jeg gjør hverdagsting. Nå for eksempel, skal jeg ut på balkongen og vaske duemøkk. I nesten-2000-korners-korsettet-mitt. You betcha. Å eh.... <Weeeeee> så fint. Jeg er - ahem - rikelig utstyrt på puppefronten. Fra tid til annen bruker jeg bh med push up ... Og får hele synsfeltet fylt med pupp når jeg ser ned. Men korsett. Hm ... Hahahaha, jeg det er akkurat sånn! Jepp. Note to selv her også. DOOO EEEET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. mai 2013 #425 Del Skrevet 14. mai 2013 Woooow, for et korsett, og for en effekt det har! Du ser fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 14. mai 2013 #426 Del Skrevet 14. mai 2013 Ohmylord, Ping! Du blir en råheit brud! Det kan jeg bekrefte. Woooow, for et korsett, og for en effekt det har! Du ser fantastisk ut! Det kan jeg bekrefte. Planen nå er å gå litt med det så ofte jeg kan. (...) Heldige meg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. mai 2013 #427 Del Skrevet 14. mai 2013 :hakeslepp: Her er det bare en ting å si: DÆVEN!!! Du blir sååååå lekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufsehue Skrevet 15. mai 2013 #428 Del Skrevet 15. mai 2013 Wow, du blir så sykt lekker du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2013 #429 Del Skrevet 16. mai 2013 Jøss! Du blir kjempeflott, Ping!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teatimee Skrevet 20. mai 2013 #430 Del Skrevet 20. mai 2013 Oh-la-laaa, Ping! Superheit i korsett!! *Tror jeg må slenge meg på den der om å få tak i ett selv.... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #431 Del Skrevet 20. mai 2013 Hjelp, dere er så koselige at jeg rødmer! Og en liten æææææsj. Har fått korsettet mitt. Det er 99% nydelig. Fin farge, flott form, er urovekkende komfortabelt (nei seriøst! jeg kødder ikke! ). Meeeeen. Det er litt dårlig sydd et par steder (noe som er rart, for det generelle inntrykket er at dette er godt og solid håndverk) med en krøllete kant, noen broderier som er litt annerledes fra resten, og et par andre småting. Og så er ikke alle panelene (delene mellom spilene) helt like og symmetriske, men det kan kanskje skyldes tilspasningene jeg gjorde på bomullsmodellen. Jeg vet ikke, akkurat dét er uansett ikke noe man legger merke til. Hovedproblemet er at det er litt for stort over puppene, så det står litt ut fra huden og sitter ikke så pent. Selv med en sokk under hver pupp (i mangel på bedre alternativer ) Tror det er litt formen som er problemet. Ikke så ille at jeg ikke kan gå med det, men når jeg har betalt såpass for det mye som jeg har, så er det jo greit at det sitter ordentlig. Aner ikke om det er min, hennes eller ingens skyld. Tipper det siste. Irriterende. Skal sende henne en saklig mail og spørre om det er for sent å gjøre noe med det. Og påpeke det andre (men ikke pokker'n om jeg gidder å sende det til Canada for det alene). Jeg er så himla konfliktsky når det kommer til sånt, så det er dritubehagelig. Menmen. Forhåpentligvis tar hun det som en proff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. mai 2013 #432 Del Skrevet 20. mai 2013 Hun tar det som en proff - garantert. Ta bilder av det på og bilder av detaljene med feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #433 Del Skrevet 20. mai 2013 Forhåpentligvis. Og gjør hun ikke det er det strengt tatt mer hennes problem enn mitt. Om ikke hun kan fikse det (enten fordi hun ikke vil, eller fordi hun skal på turné - hun er jo sirkusartist), så får jeg se om hun som skal sy skjørtet mitt kan fikse litt. Tør ikke være helt sikker på det da, korsetter er kompliserte greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. mai 2013 #434 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg et korsett som premie til meg selv når jeg har nådd målet mitt, men så lurer jeg på når en kan bruke det? Ser liksom ikke helt for meg korsett og dongeribukse som jobb antrekk liksom ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #435 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) KAN MAN IKKE HA KORSETT OG JEANS!? (unnskyld, men timingen din var eksepsjonelt dårlig. Tok disse for en halvtime siden ) Korsettet er jo fint, da? Puppeproblemet synes ikke i det bildet her. Og lyset får krøllene i stoffet til å se hundre ganger verre ut enn de er. Uansett - korsett er vel ikke helt greit på jobb. Med mindre man er burlesque-artist? Men altså, det kan funke med jeans o.l. på byen. Eller over en kjole/skjørt når det er noe litt morsommere (jeg hadde det på 17. mai, skal også ha det på bursdagen min om noen uker) Eller til og med over en lang, elegant kjole når det er storfin fest på gang! Eller under kjolen! Juksefigur! Sånne underbusts er veldig fleksible, de kan varieres i det uendelige. Man må bare investere i en skikkelig kick-ass BH for å unngå pupp-som-henger-ver-kant-syndrom. Seriøst, det ække pent! Endret 20. mai 2013 av Pingting 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mai 2013 #436 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg vet jeg har kommentert det før, men herlighet så godt du kler det!!!! Du burde bli korsettmodell på si, Ping! Synes absolutt du skal kontakte henne om det du er misfornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. mai 2013 #437 Del Skrevet 21. mai 2013 Oh la la ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 29. mai 2013 #438 Del Skrevet 29. mai 2013 HEEEIT! Synes korsettet ser skikkelig lekkert ut, men er helt enig i at det burde være rimelig flawless når du først har investert i et og spesielt når det er til bryllupet ditt. Hun tar det helt sikkert som en pro Så kult at hun er sirkusartist og korsettsyerske, en litt annen og kanskje en smule mer original hverdag enn min Når jeg først er innom her og siden jeg er rimelig sikker på at du kan en god del mer om god whisky enn meg: Skal kjøpe whiskyglass til samboeren, har du tilfeldigvis noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 30. mai 2013 #439 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Når jeg først er innom her og siden jeg er rimelig sikker på at du kan en god del mer om god whisky enn meg: Skal kjøpe whiskyglass til samboeren, har du tilfeldigvis noen gode tips? Jeg kommer Pingting i forkjøpet. Du skal ha det som kalles nosing glass eller tasting glass, f.eks. et sånt: http://www.scottishg...y-gifts-for-him De kan være med eller uten stett, så lenge glassets form er det samme - altså med smal åpning. Noen modeller kommer med lokk, og det kan være praktisk hvis du skal fordype deg skikkelig i aromaene. Selv har jeg klippet ut noen provisoriske lokk av melkekartong; plastfolien på innsiden er nok til at aromaen ikke trekker inn i pappen og setter smak som kan smitte over neste gang. De har noen fine glass på Designtorget, men det er sikkert mulig å finne billigere. Edit: Jeg fant noen glass til en tidel av prisen. Nederste glasset på denne lista: http://readytodrink....hiskyglass/27/1 Endret 30. mai 2013 av J-Man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 30. mai 2013 #440 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) J-Man, hva skal du ha på deg i bryllupet? Blir vel ikke en standard smoking til Pings kreasjon? Endret 30. mai 2013 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå