Rumle Skrevet 18. juli 2013 #501 Del Skrevet 18. juli 2013 --- Hahaha, jada - PM er i farta Så utrolig flott den ble!!!!!!!!!!! & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #502 Del Skrevet 18. juli 2013 Hah, metallblomster! Kult! Jeg er imonert, hog! Og takk, Rumle. ------ Sommerferielunsj! (sashimisalat) Inmari sunn, nå. Ikke rart det snek seg med et liiiite glass sake ved siden av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2013 #503 Del Skrevet 18. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2013 #504 Del Skrevet 18. juli 2013 Hva smaker sake egentlig? Ooooog har dere sendt ut invitasjonene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #505 Del Skrevet 18. juli 2013 Sake er litt sånn... eh... blanding a tørr hvitvin og sherry er det beste jeg kommer på. Bare at det ikke hørtes noe godt ut. Ja, de er sendt ut! Og folk har begynt å takke ja. Det er fint, for jeg kjenner jeg blir så oppriktig, innmari kjempeglad og takknemmelig for hver eneste en. Jeg tar det jo ikke for gitt at folk kommer. Eller, brudgommen forventer jeg vel egentlig at møter opp. Og meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2013 #506 Del Skrevet 18. juli 2013 Sake er litt sånn... eh... blanding a tørr hvitvin og sherry er det beste jeg kommer på. Bare at det ikke hørtes noe godt ut. Ja, de er sendt ut! Og folk har begynt å takke ja. Det er fint, for jeg kjenner jeg blir så oppriktig, innmari kjempeglad og takknemmelig for hver eneste en. Jeg tar det jo ikke for gitt at folk kommer. Eller, brudgommen forventer jeg vel egentlig at møter opp. Og meg selv. Klart de kommer! Kommer til å bli årets bryllup jo! Fått god respons på de lekre invitasjonene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. juli 2013 #507 Del Skrevet 18. juli 2013 Altså, blir det problemer med å fylle opp plassene, så vet du hvor du henter inn reservetroppen Jeg ble dritglad for hver mail med folk som takket ja husker jeg! Var ikke overbevist om at folk kom til å komme før alle var på plass til middagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #508 Del Skrevet 18. juli 2013 Hehe. Altså - vi prøver jo å være bevisst på at dette er en svær greie for oss, mødrene våre og relativt stas for de aller, aller nærmeste. For de fleste andre er det jo ett i rekken av mange bryllup de skal være gjest i. Men det trenger jo ikke være noe negativt, det. Vi bare passer på å legge opp til at det blir en skikkelig koselig og morsom fest. Jeg prøver å tenke at jeg arrangerer fest, ikke bryllup. Da havner ihvertfall fokus på de riktige tingene - det som betyr mest for folk flest. Så er alt annet (som f.eks. morsomme invitasjoner eller snodig bordpynt) et overskuddsfenomen. Det er ikke ting som alle kommer til å legge merke til eller som er nødvendig for å få til en morsom kveld - men denne bruden har det ihvertfall fryktelig morsomt med det i forkant! Men ja, vi har fått noen koselige tilbakemeldinger på invitasjonene. Og en som klaget over at den var så vanskelig å henge opp på kjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 18. juli 2013 #509 Del Skrevet 18. juli 2013 Du PingTing nå ble jeg skikkelig nysgerrig. Kan jeg se en anonymisert utgave... Deilig lunch du hadde ordnet deg. nam, nam. Dumt med det korsettet, men det ordner seg sikkert bare noen får sett på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2013 #510 Del Skrevet 18. juli 2013 Hehe. Altså - vi prøver jo å være bevisst på at dette er en svær greie for oss, mødrene våre og relativt stas for de aller, aller nærmeste. For de fleste andre er det jo ett i rekken av mange bryllup de skal være gjest i. Men det trenger jo ikke være noe negativt, det. Vi bare passer på å legge opp til at det blir en skikkelig koselig og morsom fest. Jeg prøver å tenke at jeg arrangerer fest, ikke bryllup. Da havner ihvertfall fokus på de riktige tingene - det som betyr mest for folk flest. Så er alt annet (som f.eks. morsomme invitasjoner eller snodig bordpynt) et overskuddsfenomen. Det er ikke ting som alle kommer til å legge merke til eller som er nødvendig for å få til en morsom kveld - men denne bruden har det ihvertfall fryktelig morsomt med det i forkant! Men ja, vi har fått noen koselige tilbakemeldinger på invitasjonene. Og en som klaget over at den var så vanskelig å henge opp på kjøleskapet. Ååhh så vanskelig du er da! Årets bryllup, sier jeg!!!!!!!!!!! Vanskelig å henge opp på kjøleskapsdøren?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. juli 2013 #511 Del Skrevet 18. juli 2013 Nå må jeg også be om få se invitasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. juli 2013 #512 Del Skrevet 18. juli 2013 Snikleser melder seg!! Jeg har også lyst til å se invitasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 22. juli 2013 #513 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Nå ble jeg også alt for nysgjerrig! PM pretty please? Endret 22. juli 2013 av Skjoldmøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teatimee Skrevet 24. juli 2013 #514 Del Skrevet 24. juli 2013 Så gøy å titte innom her og se at det har blitt skrevet mye morsomt^^ Som Gunnarheim, og bryllupet med robot (!!). Og som andre, hadde det vært gøy å se invitasjonene (Spesielt etter kommentaren at de var vanskelige å henge opp på kjøleskapet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 24. juli 2013 #515 Del Skrevet 24. juli 2013 Ooohhh Woooowwww for noen invitasjoner! Nå er det bare for meg å finne et passende dokurvantrekk. :opplyser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. juli 2013 #516 Del Skrevet 24. juli 2013 Du kan være tredje-dokurv, evt andre-blomsteroppsats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. juli 2013 #517 Del Skrevet 24. juli 2013 :80: Jeg googlet dokurv ... Og valgte bilder ... Og da kom det opp bilde av PingTing i korsett. Så korsett er nok offisielt dokurv antrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. juli 2013 #518 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg googlet dokurv ... Og valgte bilder ... Og da kom det opp bilde av PingTing i korsett. Så korsett er nok offisielt dokurv antrekk. priceless!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 24. juli 2013 #519 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg skal ikke si hva jeg fant på samme søk! Dvs, jeg fant Skreppamedleppa, men hva mer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 24. juli 2013 #520 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) For en fantastisk dagbok! Jeg er selv arkeolog, med et nerdeforhold, og dette var saker! Har drømt litt selv om bryllupsfest, selv om jeg ikke er forlovet. Tanken på et bryllupsgilde, f.eks i hallen på Borg, har virkelig satt seg i hodet mitt de siste månedene. Med et norrøn/middelalder/eventyrtema. Korsettantrekk står iallfall høyt på lista, og ditt var jo bare nydelig! Utrolig fin farge. Tror jeg blir å følge med endel her fremover mot den store dagen Edit: og middag blir selvfølgelig servert fra kokegrop xD Endret 24. juli 2013 av Cervix 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå