Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OMGWTFAAAAAAGH!!!????

Ny post på Offbeat Bride.

Steampunkbryllup. Med flammekastere. Og invitasjoner tegnet av Brian Kesinger. Og koseblekkspruter på kaka. Og korsett. Og små flasker med rom. Og vitenskapsnerderi. Og fine fonter. Og godteri.

Men drit i det.

De har en ringbærer. Den er en robot. Lagd av Grant Imahara.

En gang til.

NOEN HAR ET BRYLLUP MED EN RINGBÆRER SOM ER LAGET AV EN MYTHBUSTER.

Jeg må ringe Sylfest Lomheim. Det norske språket har en seriøs mangel på ord for å uttrykke det jeg føler akkurat nå.

Endret av Pingting
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkalifragilistispexiaridarisk!

Skal det være rett skal det enten være Supercalafrangalisticexpialidocius eller Superoptikjempefantafenomenalistisk. Og det er også mine tanker om bryllupet på bildene. Er litt fascinert av steampunk, men har ikke råd til å dra det i noen retning, dessverre. Kanskje når jeg blir rik en gang? (Sniker fremdeles her inne og synes det er moro nok for øyeblikket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

OMGWTFAAAAAAGH!!!????

(...)

En gang til.

NOEN HAR ET BRYLLUP MED EN RINGBÆRER SOM ER LAGET AV EN MYTHBUSTER.

Dævven salte. <-- beriker språket ditt litt sånn når jeg først er i gang,

Det tok forøvrig helt ned til det med store bokstaver før jeg skjønte hvem Grant Imahara er.

(Kanskje fordi jeg seekretli er en Tory fan sånn at når han er på skjermen så blir de andre litt sånn ... Huh ... Grant huh?)

Men altså OMFGAAAAAADDDDD ... så kult,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANTASTISK

FABELAKTIG

VIDUNDERLIG
HERLIG

SUVERENT

FANTASTISK..... Ehh. Det har jeg allerede sagt.

Invitasjonene var råflotte! Jeg har aldri hatt lyst til å gifte meg, men du har fått meg til å ombestemme meg. Kun for å få lov til å sende ut flotte invitasjoner ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har funnet brudebuketten din!

http://dishfunctionaldesigns.blogspot.com.au/2012/06/vintage-costume-jewelry-upcycled.html

-Bare at din skal lages av gamle klokker, tannhjul, spader og spann. Og whiskyflasker i miniatyr. :opplyser:

Spader i buketten!? Jaja, det passer vel for en arkeolog, forsåvidt. Burde kanskje egentlig bare ha tatt og bunta sammen en haug med graveskjeer med silkebånd. :ler:

...og whiskyflasker.

FANTASTISK

FABELAKTIG

VIDUNDERLIG

HERLIG

SUVERENT

FANTASTISK..... Ehh. Det har jeg allerede sagt.

Invitasjonene var råflotte! Jeg har aldri hatt lyst til å gifte meg, men du har fått meg til å ombestemme meg. Kun for å få lov til å sende ut flotte invitasjoner ;):fnise:

Oi, takk for komplimenter i bøtter og spann!

Haha, da vil jeg heller foreslå å ha en kul bursdagsfest/nyttårfest/fest-fordi-fest med kule invitasjoner. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:daane: Si fra når du har fått ordet fra Sylfest!

Han svarer ikke! :snurt:

Superkalifragilistispexiaridarisk!

Skal det være rett skal det enten være Supercalafrangalisticexpialidocius eller Superoptikjempefantafenomenalistisk. Og det er også mine tanker om bryllupet på bildene. Er litt fascinert av steampunk, men har ikke råd til å dra det i noen retning, dessverre. Kanskje når jeg blir rik en gang? (Sniker fremdeles her inne og synes det er moro nok for øyeblikket)

...jeg prøvde væffal, midt i småbarnståka! :opplyser:

...jeg måtte google det før jeg tok referansen! :P

Neh, det er dyrt med steampunk. Og alle mulig andre stiler. Morsomt og litt billigere å mekke selv, men fortsatt koster det jo. Kos å være kreativ, da. :)

Dævven salte. <-- beriker språket ditt litt sånn når jeg først er i gang,

Det tok forøvrig helt ned til det med store bokstaver før jeg skjønte hvem Grant Imahara er.

(Kanskje fordi jeg seekretli er en Tory fan sånn at når han er på skjermen så blir de andre litt sånn ... Huh ... Grant huh?)

Men altså OMFGAAAAAADDDDD ... så kult,

Oh, dæven salte var bra. *notere*

<lurer på om det finnes sjekkesteder for steampunkere i voksen alder>

:plystre:

Steampunk Cruise!? :laugh:

(som faenmeg IKKE er på en dampbåt, skulle ikke vært lov....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steampunk Cruise!? :laugh:

(som faenmeg IKKE er på en dampbåt, skulle ikke vært lov....)

Jeg sitter og ser på Tour de France og på en av etappene viste de et cruiseskip (ikke av de største) med seil! Det må vel være nærmere det som er riktig. Skal prøve å finne det på Google... Vent litt ;)

Fant i det minste noe som ligner Nydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spader i buketten!? Jaja, det passer vel for en arkeolog, forsåvidt. Burde kanskje egentlig bare ha tatt og bunta sammen en haug med graveskjeer med silkebånd. :ler:

...og whiskyflasker.

Du kan vel ikke ha kakespadene dine i buketten? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler du på banneord, Ping? Jeg er nordlending, husk :nigo:

Hvis de kan brukes i positiv kontekst og, så kunne jeg vel trengt å utvide forrådet mitt :lol:

Jeg sitter og ser på Tour de France og på en av etappene viste de et cruiseskip (ikke av de største) med seil! Det må vel være nærmere det som er riktig. Skal prøve å finne det på Google... Vent litt ;)

Fant i det minste noe som ligner Nydelig!!

Oi, finnes det sånt? Kult.

Du kan vel ikke ha kakespadene dine i buketten? :klo:

Nei, det er jo sant.

(og hey - vi SKAL ha sånn som kakespade!)

HVvaaaaa?! Er det muligheter for å få se invitasjonen?!!!! :bond:

Hahaha, jada - PM er i farta :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg er litt treg, men jeg likte denne buketten!

il_570xN.304798550.jpg

Og det er sannsynligvis eneste gang dere vil høre hogwash bry seg om brudeutstyr.. Steampunk teller som spesiell anledning :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...