Gå til innhold

Hvem har nøklene dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og mannen. Det er det.

Reiser vi bort gir vi en nøkkel til de som evn må ta inn post.

Selv har jeg nøkkel til en kompis, svigers hus og min mors.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Mamma og pappa. Greit, siden jeg bor alene☺️Så har vel sameiet et par masternøkler, i tilfelle vannlekkasje eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, vi har nøkkelboks med ekstra. 

Anonymkode: f5049...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle i familien og noen venner. Vi har kodelås på døra.

Anonymkode: b176d...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2012 den 1.10):

Hvem har dine reservenøkler? Har du få eller mange venner eller slektninger du kunne tenkt deg å betro nøklene til? Jeg har flere ganger tenkt at det ville vært praktisk å hatt nøkler hos noen andre om noe skulle skje. Men kommer faktisk ikke på en eneste jeg ville vært komfortabel med å gi dem til. Mine foreldre er alt for nysgjerrige, pluss at de har noen fikse ideer om hva jeg trenger og ikke trenger av eiendeler. Da ville jeg faktisk heller gitt dem til noen jeg tror har liten interesse av å snoke hos meg. Men komfortabel ville jeg ikke følt meg uansett. Så da tar jeg heller sjansen på å måtte ringe låsesmed hvis jeg mister dem. Det kan jo skje ting så jeg blir liggende skadet inne eller noe slikt, men jeg føler at man ikke kan tenke sånn heller. Og om jeg skulle havne på sykehus så gir tanken på mine foreldre som romsterer i mine skuffer meg nesten mer panikk enn tanken på å bli syk.

 

Hvem har deres nøkler? Og har de fått/gjort bruk av dem?

 

Anonym poster: dfc733d186a6f6df932aecc2c90a407c

Min x (vi har barn sammen. Hun kan hente ting til barnet dersom jeg ikke er hjemme. Etter avtale selvfølgelig), og kjæresten. 

Endret av Gammelsmurfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...