Gå til innhold

Hvem har nøklene dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Reservenøkkelen ligger hos foreldrene mine, er helt sikker på at de ikke ville ha låst seg inn dersom det ikke var avtalt/nødvendig. Men jeg vurderer nå å gi den til kjæresten min, foreldrene mine bor 3 mil unna og det er ikke særlig praktisk dersom jeg skulle miste nøkkelen.

Regner med at huseieren min også har en nøkkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldrene mine har ekstranøkkelen til leiligheten min. Er greit at de har mulighet til å låse seg inn i krisesituasjoner. Men de bruker den ikke uten mitt samtykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huseieren har ekstranøkkelen :) Bor i hus og hender jeg sier jeg har låst meg ute ;) skjer ikke ofte, men da har jeg rota bort nøkkelen eller glemt den. Så løper jeg til nøkkelkopimannen ;) Vet det er en risikosport, men har alltid funnet den orginale nøkkelen til slutt. Så nå har jeg 7 nøkler :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren har selvfølgelig hver vår husnøkkel, også har svigermor fått en i tilfelle "rottefelle".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i kollektiv og da har vi alle 3 hvert vårt sett med nøkler men kun en til rommet vårt.

I min forrige leilighet, hadde kjæresten min det andre settet med nøkler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg har min reservenøkkel atm. :) mistet nøkkelene mine for ikke så lenge siden og utleier hadde rotet bort(!) reservenøkkelen. Nå er det bare jeg som har reservenøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har min reservenøkkel atm. :) mistet nøkkelene mine for ikke så lenge siden og utleier hadde rotet bort(!) reservenøkkelen. Nå er det bare jeg som har reservenøkkelen.

Jeg bor i sokkelleilighet og har verdens beste husvert. Han har selvfølgelig nøkkel. Jeg har nøkkel til hans leilighet også. Døtrene mine har nøkkel til min leilighet og jeg til husene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Et sett til meg, et til min mor og et som er ute og farter litt i hytt og pine. Kommer ann på hvem som har behov for den. Enten den som passer mine dyr når jeg er på farta, eller en eller annen, som trenger et sted og sove. Her kan folk komme og gå, så lenge det er venner av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun jeg som har mine nøkler:P Kan gi dem til nære venner og familie om det skulle være noe ekstra, men de får ikke permanent ekstranøkkel nei!

Jeg derimot, har et HAV av nøkler til andre sine hus og ting; har to husnøkler til min mor(bor i blokk), sykkelnøkkelen hennes og bod nøkkelen. Har husnøkkel til papsen, til bilen hans og til sykkelen hans. Har ekstra nøkkel til leiligheten til min bror og til hans sykkel. Har også nøkkel til leiligheta til ei venninne siden hun var flink å miste nøklene ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, og min midlertidige leieboer. Eksen har nøkkel til boden. Og huseier har nok nøkkel, eller mulighet for å lage en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnet mitt og foreldrene mine, og muligens en ekskjæreste. Før byttet jeg også nøkler med nærmeste nabo, men de har dessverre flyttet. Foreldrene mine bor en time unna, så det var veldig praktisk at naboen hadde en kriseløsning i tillegg til at vi gjerne passet hverandres hus i feriene, jeg stolte veldig på at den ordningen ikke ble misbrukt. Foreldrene mine kommer aldri uanmeldt og ville ikke låst seg inn hos meg om det ikke var krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun meg selv. Jo, og de som leier ut studentboligene (studentskipnaden).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har to sett selv, mamma og min ene søster har hvert sitt sett. For meg er det en selvfølge, og jeg vet de ikke låser seg inn hos meg uten min tillatelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Søsteren til kjæresten min har et sett til oss. Hun bruker det egentlig ganske ofte, for hun bor i nærheten og lufter hundene våre innimellom og sånt. Er vi bortreist har jeg lånt bort huset til henne, og også til min egen søster. Kan ikke skjønne hva de skulle snoke i sånn egentlig.

Moren min ble akutt syk og liggende hele natten i fjor, og brannvesenet måtte bryte ned døra om morgenen siden ingen har ekstranøkkel. Er jo bare å sette inn en ny dør så klart, men huset stod jo uten dør i en uke, så det var litt ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...