Gå til innhold

Ligger med min kusines mann, og vil ikke slutte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Vel TS, hvis du vil bli kjent som ei jævla skreffa som ødelegger for hele familien, så må du da bare fortsette....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke sikkert det kommer fram i lyset... herregud. Tenk så mange som er utro...og som ingen noensinne finner ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med mannen, i samme hus(?) mens hun sover ? :overrasket: Det er bare skikkelig skikkelig frekt.

Sett deg i hennes sko. Hva om du hadde en mann du var gift med og at og kusinen din rotet med han? Du må virkelig stoppe. Jeg tror du vil siden du skriver her.

Edit; leif

Endret av Ibanez
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har et problem, et skikkelig stort et i tillegg.

Jeg ligger med min kusines mann. Jeg er 25 og hun er 33. Hun var som en storesøster for meg frem til hun og familien flyttet til utlandet hvor hennes far er fra, og vi endte opp med bare sporadisk kontakt. I de siste årene har vi hatt mye mer kontakt enn tidligere. Jeg er av og til hos henne på turer og slikt.

Hun og mannen har vært sammen i 12 år, gift i 8 av de.

Jeg husker ham fra da de ble sammen og vi dro til utlandet for å treffe dem igjen.

Han har alltid vært utrolig kjekk, skikkelig kjekk. Og han har alltid hvilt blikket sitt litt for lenge på meg.

Denne ferien er jeg hos dem, og jeg har vært her i 3 uker. Skal ikke hjem før om 3 uker igjen. Vil ikke hjem til Norge i det hele tatt, er utrolig betatt av ham, nesten forelsket.

Det var en begivenhet av de store, alle var sinnsykt pent kledd, inkludert meg. Jeg så at han ikke kunne ta blikket av meg i det hele tatt, og han tok mange bilder av meg. Etter festen dro jeg med noen venner jeg har her og festet videre, samt reiste en liten tur med dem. Så fikk jeg en sms fra ham der han lurer på om jeg vil bli med ham når han skal på jobbtur, for å se meg litt om i denne delen av landet, og litt slikt.

Om kveldene ble vi sittende og prate sammen, om alt og ingenting. En kveld tok jeg på meg en av mine finere hverdagskjoler, og vi stakk ut for middag.

Om kvelden ble vi sittende på en benk og prate. Han hadde armen bak meg, og kilte meg litt på skuldra og nakken, før han begynte med litt massasje i nakke og skuldre.

Dessverre klarte jeg ikke holde meg, jeg ble utrolig tent av det, jeg satt meg mer inntil ham og etterhvert begynte jeg å snu på hodet slik at vi endte opp med å kysse. Beklager, jeg klarte ikke holde meg, og vi endte opp med den beste sexen jeg noen gang har hatt, hele den natta, hele dagen etterpå, og hele natta igjen, før vi dro hjem igjen i bilen hans.

Hjemme har vi utnytta alle muligheter, har sex mens kusina sover, mens hun er ute, når vi bare kan.

Det er vondt å se ham sammen med henne, men ikke noe jeg ikke overlever.

Jeg føler sterkt for ham, skikkelig sterkt.

Skal være ærlig og si at jeg har ikke tenkt så langt som hva som skjer hvis dette kommer ut, hvordan familien vil reagere, hvordan hun reagerer, hva som skjer........

Vet ikke hvorfor jeg skriver det her, trenger innspill tror jeg, det kjennes som at kontrollen forsvinner, at jeg ikke styrer dette mer, at det er litt feil, selv om jeg ikke vil avslutte sexen med ham..

Anonym poster: a544d811e951d7df65e2a0f8f5c47bb0

DU BØR SKAMME DEG !!! det finnes nok av fisker her i verden, så hva i all verden er det du tenker på egentlig? jeg blir skikkelig kvalm av dette, har lyst å spy, du er et utrolig dårlig menneske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

DU BØR SNAREST KUTTE UT DETTE!! UTROLIG DÅRLIG GJORT, HAR DET IKKE SLÅTT DEG AT HUN ER GLAD I HAM OG HAN ER EN UTRO DRITTSEKK? VET DU HVA, DETTE ER BARE SÅ LAVT AT DU BØR VIRKELIG TENKE TENKE TENKE HVIS DU HAR EN HJERNE

Unnskyld meg men du bør virkelig bli moden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke sikkert det kommer fram i lyset... herregud. Tenk så mange som er utro...og som ingen noensinne finner ut.

hmm høres litt ut som om du er en av dem?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm høres litt ut som om du er en av dem?

Ja, dvs. jeg har noen "forhold" til noen opptatte menn, ja, men jeg er ikke opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke sikkert det kommer fram i lyset... herregud. Tenk så mange som er utro...og som ingen noensinne finner ut.

Selvom ingen finner det ut, så er det fortsatt helt bedritent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Ja, dvs. jeg har noen "forhold" til noen opptatte menn, ja, men jeg er ikke opptatt.

Det var kanskje ikke en overraskelse.

Jaja, karma kommer forhåpentligvis en dag - eller selvinnsikt/samvittighet.

Endret av grapefrukt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje ikke en overraskelse.

Jaja, karma kommer forhåpentligvis en dag - eller selvinnsikt/samvittighet.

Ja, du kan jo trøste deg med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dvs. jeg har noen "forhold" til noen opptatte menn, ja, men jeg er ikke opptatt.

Hvorfor ikke bare finne noen som ikke er opptatt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Ja, du kan jo trøste deg med deg ;)

Jeg tror neppe jeg trenger å trøste meg med noe ift. handlingene til en ukjent person, men det kunne kanskje vært en trøst for deg :-)

Har aldri skadet å være et godt menneske vet du!

Endret av grapefrukt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke bare finne noen som ikke er opptatt?

Fordi jeg ikke vil ha noen akkurat nå. Da er det mindre pes med noen som er opptatt...får bare de bra sidene ved fyren. ;) Er ikke akkurat slik at jeg legger meg etter dem heller, da... De kommer til meg.

Ser ikke noe galt i det. Har ikke tenkt å stjele noens mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Fordi jeg ikke vil ha noen akkurat nå. Da er det mindre pes med noen som er opptatt...får bare de bra sidene ved fyren. ;) Er ikke akkurat slik at jeg legger meg etter dem heller, da... De kommer til meg.

Ser ikke noe galt i det. Har ikke tenkt å stjele noens mann...

Har du vært i et forhold selv?

Jeg lurer kun fordi du sier du ikke ser noe galt i det, - klarer du ikke å sette deg inn i en situasjon hvor det var din mann som var utro mot deg? Hvorfor vil du være med på det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke vil ha noen akkurat nå. Da er det mindre pes med noen som er opptatt...får bare de bra sidene ved fyren. ;) Er ikke akkurat slik at jeg legger meg etter dem heller, da... De kommer til meg.

Ser ikke noe galt i det. Har ikke tenkt å stjele noens mann...

:balltre:

Kan fint ha pulevenner som er single også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ekkel stemning rundt bordet idag, ganske tydelig hva jeg skal gjøre. Dra hjem etterhvert, og ikke si dette til noen, og aldri drive med dette igjen.

Anonym poster: 61ed50aa6b6938148a7510c63afaa902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror neppe jeg trenger å trøste meg med noe ift. handlingene til en ukjent person, men det kunne kanskje vært en trøst for deg :-)

Har aldri skadet å være et godt menneske vet du!

trøste deg med det, mente jeg... Neivel. Det bare virket som om du frydet deg sånn over karma, samvittighet og selvinnsikt. Er forresten et godt menneske.

Skader ingen. Mannen blir glad, kona vet ikke noe... Og hvis det ikke hadde vært meg, hadde det vært noen andre. Det er egentlig bra for kona også, så får hun beholde mannen sin, fordi han får tilfredsstilt sine behov. Ergo, jeg er et godt menneske. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøste deg med det, mente jeg... Neivel. Det bare virket som om du frydet deg sånn over karma, samvittighet og selvinnsikt. Er forresten et godt menneske.

Skader ingen. Mannen blir glad, kona vet ikke noe... Og hvis det ikke hadde vært meg, hadde det vært noen andre. Det er egentlig bra for kona også, så får hun beholde mannen sin, fordi han får tilfredsstilt sine behov. Ergo, jeg er et godt menneske. ;)

Bare fortsett å fortelle det til deg selv du. Kanskje det blir lettere å leve med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...