Gå til innhold

Hjelp, har falt for tyrkisk mann....


chica chica

Anbefalte innlegg

3 kvelder sammen. Det er fullt mulig å stoppe nå, og du kommer deg unna med relativt minimal kjærlighetssorg. Tar du en ferirunde til med guttungen så sitter du verre i klisteret, og det blir mye vondere å bryte seg løs.

Altså: Ikke dra til Tyrkia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyrkisk kelner? Skeptisk. Jeg hadde aldri falt for det. Tenk hvor mange han sikkert har tømt seg i. Ekkelt. Du kan ikke noe for hvem du faller for, men tenk realistisk nå. Vil du ha han til Norge? Vil du bo i Tyrkia etterhvert? Eller vil du bare ha en fling fordi han er kjekk og gir deg masse oppmerksomhet?

Anonym poster: bcb47a92b7caea4b41fd0c168cb7d28f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vil det si å "jobbe som strandløve"?

men jeg vil si bare dra! jeg er i noenlunde samme situasjon bare at min elskling er albaner som bor i hellas. jeg reiser ned igjen til ham senere i sommer! elsker ham kjempehøyt og hadde angret som en gal om jeg gav opp!!!

Anonym poster: 1e582b44603458fbb0785d411a1ebce8

Han er vel ikke tilfeldgvis bartender i Rhodos et sted?

Har en venninne som møtte en albaner der i fjor, som hun falt utrolig for, han ga henne diverse sykdommer og slik. :filer: Tror han var fra Sverige eller noe slikt da, men Albaner. Så om ikke alt dette stemmer så er det ikke han :) haha

Anonym poster: d87e878eba09efe71250ebebef89eb6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha 42 år og "gammel"? Hvor gammel er du? Sist jeg opplevde noen mene at folk i 40-årene er gamle var da jeg jobbet på ungdomsskolen.

Anonym poster: d08308abc55bacb5102ca27c90307071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tyrkisk kelner? Skeptisk. Jeg hadde aldri falt for det. Tenk hvor mange han sikkert har tømt seg i. Ekkelt. Du kan ikke noe for hvem du faller for, men tenk realistisk nå. Vil du ha han til Norge? Vil du bo i Tyrkia etterhvert? Eller vil du bare ha en fling fordi han er kjekk og gir deg masse oppmerksomhet?

Anonym poster: bcb47a92b7caea4b41fd0c168cb7d28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel han har jo vært gift i 3 år da, men skilt nå.. så skulle jo tro han hadde roet seg ned, men jeg vet jo ikke.. det er selvfølgelig hyggelig med oppmerksomhet. norske menn har ihvertfall ikke peiling på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gammel, kanskje ikke vant til at en mann tilber deg på den måten.

Han er yngre, ser sikkert bra ut og bruker dette slik at han kan komme seg til Norge.

Beklager, men det er ikke deg han vil ha, det er oppholdstilatelse i Norge/penger.

Anonym poster: 8cb215309186bf249842d82d554b0007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel han har jo vært gift i 3 år da, men skilt nå.. så skulle jo tro han hadde roet seg ned, men jeg vet jo ikke.. det er selvfølgelig hyggelig med oppmerksomhet. norske menn har ihvertfall ikke peiling på det...

Jeg beklager, men du virker nøyaktig som en av de som er i deres målgrupper.

Du er litt eldre enn dem, du er ikke vant til oppmerksomhet hjemme i Norge - ergo er du midt i blinken for slike!

Anonym poster: 8cb215309186bf249842d82d554b0007

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke reis ned og glem han. Ikke umulig at det er Norge han vil til....

Anonym poster: ba8a1b22e7c13c0a2bcc7d980deea76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er klart han er yngre og vil ikke si han tilba meg akkurat.. det var vel begge veier for å si det sånn. Og han nevnte ikke med et ord at han vil til Norge.. Det er ikke alle tyrkere som vil det, selvom det er allment kjent at de bruker de norske damene til å komme hit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha 42 år og "gammel"? Hvor gammel er du? Sist jeg opplevde noen mene at folk i 40-årene er gamle var da jeg jobbet på ungdomsskolen.

Anonym poster: d08308abc55bacb5102ca27c90307071

Skjønner du ikke at det er ift. til alderen på de typiske bartenderne som jobber der nede?

De går etter de som er litt eldre (ENN SEG SELV), som ikke er vant til oppmerksomhet fra menn slik at de er mye lettere å få på kroken en lekre jenter i tjueårene.

Anonym poster: 8cb215309186bf249842d82d554b0007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er vel ikke tilfeldgvis bartender i Rhodos et sted?

Har en venninne som møtte en albaner der i fjor, som hun falt utrolig for, han ga henne diverse sykdommer og slik. :filer: Tror han var fra Sverige eller noe slikt da, men Albaner. Så om ikke alt dette stemmer så er det ikke han :) haha

Anonym poster: d87e878eba09efe71250ebebef89eb6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er klart han er yngre og vil ikke si han tilba meg akkurat.. det var vel begge veier for å si det sånn. Og han nevnte ikke med et ord at han vil til Norge.. Det er ikke alle tyrkere som vil det, selvom det er allment kjent at de bruker de norske damene til å komme hit...

hvis han hadde nevnt det så hadde det jo vært overtydelig at det var derfor han viet deg oppmerksomhet.

Uansett TS, det er tydelig at du har bestemt deg, du velger å overse det faktum at det er slik disse historiene alltid begynner - og du velger å overse alle råder.

Lykke til iallefall, håper du har noen gode venner som kan trøste deg når du sitter der med skjegget i postkassen.

Anonym poster: 8cb215309186bf249842d82d554b0007

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med strandløve mener jeg en som jobber på stranda med å ordne med solsenger og flørte og servere turister.... lykke til med din albaner :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvis han hadde nevnt det så hadde det jo vært overtydelig at det var derfor han viet deg oppmerksomhet.

Uansett TS, det er tydelig at du har bestemt deg, du velger å overse det faktum at det er slik disse historiene alltid begynner - og du velger å overse alle råder.

Lykke til iallefall, håper du har noen gode venner som kan trøste deg når du sitter der med skjegget i postkassen.

Anonym poster: 8cb215309186bf249842d82d554b0007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kan du nok ha rett i..

og nei, jeg har ikke bestemt meg og tar alle råd til meg, så får jeg se hva jeg gjør.

Takk for det. Uansett hva jeg gjør kommer jeg til å tenke veeeeldig nøye gjennom det først. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert at han har kjørt samme regla på flere kvinner for å få napp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I Tyrkia lever tusenvis av unge menn på pengesterke kvinner fra Norden.

Mange av de som jobber innenfor turismen i Tyrkia, er økonomisk dårlig stilte, har lav utdannelse og kommer fra fattige kår. Turistsesongen varer ikke lengre enn seks måneder, noe de ønsker å få maksimalt ut av. De er opptatt av å tjene raskt i denne perioden, slik at tilværelsen ikke blir umulig resten av året i landet med høy arbeidsledighet og mye fattigdom.

Det er en konkurranse mellom mennene om å bli sammen med flest mulige godt voksne kvinner.

British Residents start ‘Boycott Marmaris’ Campaign

Tourists and foreign residents are already being overcharged for some goods and services. In hundreds of restaurants waiters appear to make their real living as gigolos. These individuals con thousands of pounds from British women every year. They also extract thousands of pounds with false promises of partnerships in restaurants or the sale of businesses. We heard of an English woman who lost 300 thousand pounds. Locals who send tourists to ‘their friend the jeweller’ and give directions to the shop, later take commission for this service. Tourists who rent cars pay more than Turkish people. Local agents ask English tourists for as much as three times the normal rent for properties, and they get it. Turks may rent monthly, the English are asked to pay annually in a lump sum. Men outside restaurants try to literally pull customers through the doors. Sometimes they do this by starting with an apparently friendly handshake. The tourist who responds by shaking the hand then finds him/herself pulled into the restaurant. Many places offer to change money at less than the bank rate, keeping the difference for themselves.

Denne gjestfriheten har sin pris, når var det du skal dra nedover igjen TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...