Gå til innhold

Hjelp, har falt for tyrkisk mann....


chica chica

Anbefalte innlegg

hva vil det si å "jobbe som strandløve"?

men jeg vil si bare dra! jeg er i noenlunde samme situasjon bare at min elskling er albaner som bor i hellas. jeg reiser ned igjen til ham senere i sommer! elsker ham kjempehøyt og hadde angret som en gal om jeg gav opp!!!

Anonym poster: 1e582b44603458fbb0785d411a1ebce8

Og min elskling er en thaidame som jobber i bar :ironi: Ha ha så dumme dere er.

Anonym poster: 1e453afb2b4793109942775f95f0f03a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Tyrkia lever tusenvis av unge menn på pengesterke kvinner fra Norden.

Mange av de som jobber innenfor turismen i Tyrkia, er økonomisk dårlig stilte, har lav utdannelse og kommer fra fattige kår. Turistsesongen varer ikke lengre enn seks måneder, noe de ønsker å få maksimalt ut av. De er opptatt av å tjene raskt i denne perioden, slik at tilværelsen ikke blir umulig resten av året i landet med høy arbeidsledighet og mye fattigdom.

Det er en konkurranse mellom mennene om å bli sammen med flest mulige godt voksne kvinner.

British Residents start ‘Boycott Marmaris’ Campaign

Denne gjestfriheten har sin pris, når var det du skal dra nedover igjen TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for interessant info. Det er nok mye sant i det du skriver. Jeg ville aldri gitt penger til en mann i Tyrkia, så godtroende er jeg ikke.

Det er jo egentlig ikke så smart å gå etter godt voksne kvinner. Vil jo tro det er lettere å lure ungjentene enn oss modne kvinner som har flere år på baken og ikke lar oss pille på nesen så lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vil det si å "jobbe som strandløve"?

men jeg vil si bare dra! jeg er i noenlunde samme situasjon bare at min elskling er albaner som bor i hellas. jeg reiser ned igjen til ham senere i sommer! elsker ham kjempehøyt og hadde angret som en gal om jeg gav opp!!!

Anonym poster: 1e582b44603458fbb0785d411a1ebce8

Det er ikke tilfeldigvis du som ville få han til Norge, og så slo opp med ham på skype, etter å ha sett hva de fleste på tråden din sa?

Til TS: jeg ville nok hatt en god del is i magen ja, og vært ganske skeptisk. Men hvem vet, kan jo hende at det faktisk er noe i dette?Uansett, skader jo ikke å reise ned, i verste fall får du deg litt sol og varme på høsten.. Men som sagt, ville nok ikke hatt de største forventningene, ettersom dere ikke var så lenge med hverandre.

Anonym poster: 9354797d1ccc13a6777c34fe59c6d025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har faktisk trålet igjenom slike forum av ren nysgjerrighet, felles er penger, nasjoner hvor de færreste får pensjon fra staten, familien tar seg av de eldre osv.

Husk at et norsk pass er gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle tyrkere som vil til Norge, nei. Mange av dem trives utmerket, og har et bra liv der de er. Muligheten for et bedre liv økonomisk kan nok friste endel, men da må de jo forlate venner og familie, og begynne helt på nytt i et fremmed (og kaldt) land.

Men de vil gjerne ha sex, gaver, påspandert middag, en flørt, noen klær....noen vil ha penger, men langt fra alle. Og noen finner virkelig kjærligheten i f.eks en norsk dame.

At du er eldre enn betyr ikke at han vil ha deg fordi du er "enklere" enn ei yngre dame. Han er 30 selv, har sikkert levd hardt noen år, med fester, damer osv. Kan godt hende han er lei, og han har nok også sett at de unge jentene betyr MYE festing (det er slitsomt når man jobber 12 timers dag), så ei litt eldre dame betyr litt roligere kvelder.

Anonym poster: 51ebb07ca92d8a3fa0df39dfb478f73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk her, ja, men du har ingenting å tape på å ta en tur til. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er at du gir han opp. Prøv å se litt realistisk på saken. Jeg har selv vært der. Og det blir første og siste gang. Ikke fordi han fant seg en annen jente eller noe, men mest pga. kulturforskjellene. Herre, han irriterte meg grønn til slutt. "Don't look at boys, don't talk to boys, where are you going now? Ok, remember to not look at boys"

Mens han selv kunne stå å prate med andre jenter i evigheter. Snakk om dobbelmoral.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er at du gir han opp. Prøv å se litt realistisk på saken. Jeg har selv vært der. Og det blir første og siste gang. Ikke fordi han fant seg en annen jente eller noe, men mest pga. kulturforskjellene. Herre, han irriterte meg grønn til slutt. "Don't look at boys, don't talk to boys, where are you going now? Ok, remember to not look at boys"

Mens han selv kunne stå å prate med andre jenter i evigheter. Snakk om dobbelmoral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd! helt enig med deg i at det er dobbeltmoral, det hadde jeg bare ikke funnet meg i. Nå har jeg 0 erfaring med tyrkiske menn, men håper ikke alle er like eiesyke og sjalu som han du møtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk her, ja, men du har ingenting å tape på å ta en tur til. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alle tyrkere som vil til Norge, nei. Mange av dem trives utmerket, og har et bra liv der de er. Muligheten for et bedre liv økonomisk kan nok friste endel, men da må de jo forlate venner og familie, og begynne helt på nytt i et fremmed (og kaldt) land.

Men de vil gjerne ha sex, gaver, påspandert middag, en flørt, noen klær....noen vil ha penger, men langt fra alle. Og noen finner virkelig kjærligheten i f.eks en norsk dame.

At du er eldre enn betyr ikke at han vil ha deg fordi du er "enklere" enn ei yngre dame. Han er 30 selv, har sikkert levd hardt noen år, med fester, damer osv. Kan godt hende han er lei, og han har nok også sett at de unge jentene betyr MYE festing (det er slitsomt når man jobber 12 timers dag), så ei litt eldre dame betyr litt roligere kvelder.

Anonym poster: 51ebb07ca92d8a3fa0df39dfb478f73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, det er mye å gi opp for de hvis de reiser til Norge. Og for mange tror jeg det kan bli vendereis.

Det er nok mange ulike menn i Tyrkia som i Norge. Det finnes bad guys og good guys overalt. Kan ikke skjære alle over en kam.

Tror han faktisk var veldig lei og lite motivert i jobben sin, det kan være positivt mht at han da ikke hopper rett på en ny dame og negativt ved at han evnt. vil ha en ny tilværelse i Norge og bruker meg. Men det tror jeg ikke, han virket ikke som en slesk tyrker for å si det sånn. De så jeg noen av for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Du kan jo alltids lære deg litt tyrkisk med program som rosetta stone TS, så drar man nedover og gir så klart et inntrykk av at man ikke forstår et kvekk av språket deres, slikt gjør at man fort blir svært så edruelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Har ikke lest igjenom alle kommentarer som har vært her nå, og vet ikke om du har bestemt deg for noe ennå, men har litt erfaring med det selv, så kan si hva jeg lærte ut av det :)

Altså, jeg var nok litt yngre enn deg da jeg møtte en tyrker, for jeg avr bare 16 år, men ble stupforelsket i en tyrker, og vi holdt kontakten i ca et halvt år, der samtalene var mest basert på "i love you" etc, da det ikke er så mange der som kan engelsk veldig bra. Etter et halvt år ble jeg forelsket i en hjemme i Norge, men "min tyrker" fortsatte å snakke med meg, ikke mase, men snakke normalt. Ble slutt mellom meg og han hjemme, og jeg dro til Tyrkia året etter, og han husket meg fortsatt, og var visst fortsatt like forelsket etc. Dette var for meg bare en feriefling, så såret han igjen på nytt.

Nå, to år etter at jeg møtte han første gangen snakker han fortsatt til meg i ny og ne. Jeg har gått videre, men han sier at han vil ikke det. Om jeg tror det er ekte kjærlighet han hadde til meg eller ikke vet jeg faktisk ikke hva jeg skal tro. Det virker veldig ekte, men da jeg var forelsket i han søkte jeg mye om det på nettet, og der står det at finner du deg en tyrkerflørt er han enten ute etter penger eller sex. Mange av de har lyst til å komme til Norge, har hørt om mange kvinner i Norge som har giftet seg, og så har de vært sammen i tre år før han stikker av uten et ord.

Jeg tror du gjør best i å gå videre. Det er ikke noe koselig med et avstandforhold med en som bor så langt unna. Det er savn hver kveld, og han jobber mye, som du allerede har merket, og det blir vanskelig når dere ikke får ha kontakt hver dag, om det skulle blitt mer seriøst. Helt ærlig, så tror jeg han fortsatt flørter med kvinner der nede, det er en del av jobben deres, det sa han som jeg holdt på med, i tillegg fikk jeg veldig mange andre tyrkervenner da jeg var der, som snakket masse om dette. Det er veldig trist, veeldig mange turister drar til steder som Hellas og Tyrkia og finner seg en flørt, og drar hjerteknust hjem igjen. Jeg tror det er best å la det forbli en flørt, og en hyggelig opplevelse!

Men selvfølgelig, det kan godt hende at hva dere føler for hverandre er ekte. Har hørte mange gode historier om dette, fra forskjellige blogger etc, den beste jeg kan komme på nå er denne bloggen , selv om hun har sluttet å blogge kan du lese litt i historikken, og se om du lærer noe av det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...