chica chica Skrevet 9. juli 2012 #1 Del Skrevet 9. juli 2012 På husmortur til Tyrkia klarte jeg å falle for en helt nydelig kelner på hotellet der vi bodde... og jeg som ikke engang liker tyrkere eller har hatt lyst til å dra til Tyrkia. Ble bare med fordi flertallet ville dit... Iom at han jobbet så mye, hele 12 timer hver dag, så vi hverandre kun på kvelden. Dessverre fikk vi bare 3 kvelder sammen da han måtte passe seg for sjefen sin som selvfølgelig ikke aksepterer at de ansatte roter omkring med gjestene. Han sjarmerte meg i senk med all den oppmerksomheten han ga meg og at han var alldeles nydelig gjorde jo ikke noe akkurat. Selvom han var under min minste-høyde, likte jeg han. Vi utvekslet mail og skype-adresser kvelden jeg dro. Det var en særdeles tårevåt opplevelse å reise fra han, helt grusomt faktisk. Etterat jeg har kommet hjem så har vi såkalt holdt kontakt.. han har ringte meg på skype en gang men fikk ikke pratet da han var på jobb. Ikke får han sendt så mange sms er heller da det er dyrt. Det er altså ikke lett i det hele tatt å kontakte han. Jeg tenker på å reise ned i september å bare se om dette var en ferieflørt eller ikke, jeg har jo mine tanker om akkurat det. Har han funnet en ny jente å oppvarte - umulig å si.... han sier at han selvfølgelig har fått følelser for meg og at han vil treffe meg igjen. Så spørsmålet er jo om jeg bør reise tilbake, vil mitt hjerte bli knust på nytt - vil jeg bli gående alene hele ferien... jeg har booket et hotell som ligger like ved, men har ikke betalt enda. Veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.. Noen som har noen fornuftige råd å komme med, og som kanskje har opplevd noe av det samme? :-) Anonym poster: 3af2f52e9386e27874357899dd1565a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Del Skrevet 9. juli 2012 La det fare. Han kommer fort, meeeeget fort, over deg. Han kommer over deg når de neste charterflyene med lovesick damer lander. Anonym poster: 2a66cf94771e18acdd3f0eef494e7dbe 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Del Skrevet 9. juli 2012 På husmortur til Tyrkia klarte jeg å falle for en helt nydelig kelner på hotellet der vi bodde... og jeg som ikke engang liker tyrkere eller har hatt lyst til å dra til Tyrkia. Ble bare med fordi flertallet ville dit... Iom at han jobbet så mye, hele 12 timer hver dag, så vi hverandre kun på kvelden. Dessverre fikk vi bare 3 kvelder sammen da han måtte passe seg for sjefen sin som selvfølgelig ikke aksepterer at de ansatte roter omkring med gjestene. Han sjarmerte meg i senk med all den oppmerksomheten han ga meg og at han var alldeles nydelig gjorde jo ikke noe akkurat. Selvom han var under min minste-høyde, likte jeg han. Vi utvekslet mail og skype-adresser kvelden jeg dro. Det var en særdeles tårevåt opplevelse å reise fra han, helt grusomt faktisk. Etterat jeg har kommet hjem så har vi såkalt holdt kontakt.. han har ringte meg på skype en gang men fikk ikke pratet da han var på jobb. Ikke får han sendt så mange sms er heller da det er dyrt. Det er altså ikke lett i det hele tatt å kontakte han. Jeg tenker på å reise ned i september å bare se om dette var en ferieflørt eller ikke, jeg har jo mine tanker om akkurat det. Har han funnet en ny jente å oppvarte - umulig å si.... han sier at han selvfølgelig har fått følelser for meg og at han vil treffe meg igjen. Så spørsmålet er jo om jeg bør reise tilbake, vil mitt hjerte bli knust på nytt - vil jeg bli gående alene hele ferien... jeg har booket et hotell som ligger like ved, men har ikke betalt enda. Veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.. Noen som har noen fornuftige råd å komme med, og som kanskje har opplevd noe av det samme? :-) Anonym poster: 3af2f52e9386e27874357899dd1565a7 Ta det for den ferieflørten det mest sannsynlig var. Var nok ikke det du ville høre, men det er nå min mening. Du kan jo evt. holde på reservasjonen og vente å se om du føler like sterkt i september. Om du gjør det, så reis! Men kan godt hende du rister litt på hodet av dette i september. Anonym poster: 09f92bb4e9cfe04447240cc60e7c10ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2012 #4 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvor i Tyrkia kommer han fra, hvordan er hans økonomiske situasjon og hva annet har han jobbet med? Hvis svaret er en konservativ landsby oppi gokk, fattig og uten utdannelse så hadde jeg vært skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chica chica Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvor i Tyrkia kommer han fra, hvordan er hans økonomiske situasjon og hva annet har han jobbet med? Hvis svaret er en konservativ landsby oppi gokk, fattig og uten utdannelse så hadde jeg vært skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chica chica Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juli 2012 Han er fra Istanbul og jobber i Marmaris. Og hans økonomiske situasjon fikk jeg nok ikke oversikt over på den korte tiden vi hadde sammen. Vet han har jobbet som strandløve men den tiden er forbi sa han. Han har vært gift og har en sønn som bor i Russland. og ja, jeg er skeptisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chica chica Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 9. juli 2012 La det fare. Han kommer fort, meeeeget fort, over deg. Han kommer over deg når de neste charterflyene med lovesick damer lander. Anonym poster: 2a66cf94771e18acdd3f0eef494e7dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chica chica Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 9. juli 2012 takk for råd... tror nok dessverre det jeg også. Samtidig så la jeg merke til at flere at de andre kelnerne var mye mer på de norske damene enn han... men hva vet vel jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 9. juli 2012 #9 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvor gamle er dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chica chica Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvor gamle er dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chica chica Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 9. juli 2012 Vet ikke om jeg tør si det men jeg er 42 og han 30.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #12 Del Skrevet 9. juli 2012 ta mitt raad, gi faen. Anonym poster: 2a66cf94771e18acdd3f0eef494e7dbe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 9. juli 2012 #13 Del Skrevet 9. juli 2012 Han er ute etter en feit lommebok i et rikt land. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2012 #14 Del Skrevet 9. juli 2012 De andre kelnerene var vel yngre enn han, eller bare litt mer blåst i hodet/ høy på pæra etter en hel rekke med villige damer fra vesten denne sesongen? Vel TS, hvilket råd hadde du kommet med hvis en mann spurte deg om ei dame fra Thailand som begynner å bli lei av sin jobb som tidligere jobben i en gogo-bar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chica chica Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 9. juli 2012 Han er ute etter en feit lommebok i et rikt land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. juli 2012 #16 Del Skrevet 9. juli 2012 3 kvelder sammen. Det er fullt mulig å stoppe nå, og du kommer deg unna med relativt minimal kjærlighetssorg. Tar du en ferirunde til med guttungen så sitter du verre i klisteret, og det blir mye vondere å bryte seg løs. Altså: Ikke dra til Tyrkia! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chica chica Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 9. juli 2012 det tror jeg faktisk ikke.... han snakket ikke om det i det hele tatt. jeg så jo hvordan de andre tyrkerne oppførte seg, han var ikke sånn i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #18 Del Skrevet 9. juli 2012 Du er gammel, kanskje ikke vant til at en mann tilber deg på den måten. Han er yngre, ser sikkert bra ut og bruker dette slik at han kan komme seg til Norge. Beklager, men det er ikke deg han vil ha, det er oppholdstilatelse i Norge/penger. Anonym poster: 8cb215309186bf249842d82d554b0007 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #19 Del Skrevet 9. juli 2012 Du er gammel, kanskje ikke vant til at en mann tilber deg på den måten. Han er yngre, ser sikkert bra ut og bruker dette slik at han kan komme seg til Norge. Beklager, men det er ikke deg han vil ha, det er oppholdstilatelse i Norge/penger. Anonym poster: 8cb215309186bf249842d82d554b0007 Haha 42 år og "gammel"? Hvor gammel er du? Sist jeg opplevde noen mene at folk i 40-årene er gamle var da jeg jobbet på ungdomsskolen. Anonym poster: d08308abc55bacb5102ca27c90307071 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #20 Del Skrevet 9. juli 2012 hva vil det si å "jobbe som strandløve"? men jeg vil si bare dra! jeg er i noenlunde samme situasjon bare at min elskling er albaner som bor i hellas. jeg reiser ned igjen til ham senere i sommer! elsker ham kjempehøyt og hadde angret som en gal om jeg gav opp!!! Anonym poster: 1e582b44603458fbb0785d411a1ebce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå