Gå til innhold

Wit's nye prøvedagbok

Wit

Anbefalte innlegg

Det er nok bare forskjellig praksis. Mitt eneste problem er at jeg mangler eggledere og derfor ikke kan bli gravid. Eggene har fin-fin kvalitet. Nedreguleringen går også fort og greit hos meg, og sist ble jeg overstimulert på sprøytene, skal derfor ha mindre doser nå.

Regner som sagt bare med at sykehusene har sine måter å gjøre dette på. For meg har det jo lyktes en gang allerede (1. forsøk sist gang) da jeg fikk en datter, så jeg krysser fingrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Ville bare si godt nyttår til deg her også.

Nå er du igang...

Krysser fingrene for at dere lykkes denne gangen!

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Mayamor :-)

Ikke sladre om forsøket mitt på NM, tenkte de måtte selv finne det ut HVIS jeg skulle bli gravid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg vil bare si at jeg krysser alt jeg har for at det skal lykkes for dere denne gangen.

Har vært innom her og lest litt innimellom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luringen du Bromle :wink: Tenkte jeg skulle lure dere på NM nå vettu :-) Neida.... Orket bare ikke legge ut alt to ganger denne gangen, og denne boken følger meg liksom gjennom forsøkene :-)

Går bra med spraying, men har alt begynt med hetetokter. Har hatt lite av det tidligere, men nå våkner jeg om natten gjennomvåt av svette :-? Hodepinen jeg har hatt tidligere merker jeg ikke noe til enda. Håper den holder seg borte......

Har til nå husket å spraye hver dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... og jeg sprayer og jeg sprayer og jeg har det veldig bra..... *nynner*

Joda, sprayer ivei jeg. Har til nå husket det hele tiden. Stiller inn mobilen på alarm sånn at jeg skal huske det...

Ser bare frem til at det skal bli den 25.1 sånn at får startet på sprøyter. Det virker leeeeenge til nå ja :-)

Ellers var vi på juletrefest i går med Ida. FIkk bekreftet at sukker gjør unger mer hyper ja :-)

Ida var litt trøtt når vi kom dit. Det nærmet seg leggetiden hennes (1-1,5 time igjen) og hun ville ikke noe særlig. Vel, etter noe sjokoladekake og brus var det full fart. Gikk i turbo fart over gulvet så stoler og mennesker skvatt :hoho: Alt var spennende.

Hun holdt ut de to timene festen varte, og fikk til og med pakke hos julenissen.

Alt var spennende og alt skulle sjekkes ut.

Når vi kom hjem og fikk lagt henne sovnet hun i løpet av 1 min. Helt utslitt stakkars.... MEN, som sagt, nå vet vi godt hvorfor sukker før leggetid IKKE er sunt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende måned dere har fremfor dere nå!

Den 25. er jo slett ikke lenge til, jeg skal på ul 31.1 og det er jo baaaare 24 dager til!

Håper det går bra med sprayingen, og etterhvert sprøyter. Spennende å følge med på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi :kysse:

Koz når du stikker innom.

Leser du er i full gang med sprayen sååå spennende ja 25 kan virke langt frem, men heldigvis har du lille Ida og da kan jeg tenke meg du har nok og henge fingrende i :sjarmor::sjarmor:

Lykke til videre med sprayen håper du slipper alt for mange hetetokter.

Klemmer fra Pia :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Pondusa og pia.

Pondusa: Jeg vet det egentlig ikke er lenge til 25.1, bare virker lenge akkurat i dag :oops: Er liksom litt rastløs for tiden...

Jeg føler at vinteren egentlig føles litt lang i år. Det regner og blåser hele tiden. Ikke sånn skikkelig vintervær som det skal være. Blir liksom litt mer lei og sur da synes jeg... :-(

Men, men. Nå er det heldigvis helg, og vi skal bare slappe av sammen. Gleder meg til det ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Hei! :vinke:

Tusen takk for hilsen i dagboken min.

Har lest litt i din nå,og ønsker deg lykke til med søsken-forsøket!! :D

Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Mrs Potter. krysser fingrene for deg :-)

Nå har jeg fått den mensen som må til for å bli nedregulert. Huff, blør som bare det... I tillegg har jeg nå fått den velkjente hodepinene, og hetetokter. Ikke morsomt nei :-? Håper dette blir siste gangen jeg trenger det...... Er litt fælt å skulle gå så lenge på spray denne gangen da siden jeg allerede har bivirkninger, men det får nå bare gå da :-?

Idag har Ida sin første hele dag i barnehagen. Regner med at hun har det kjempefint. Spiser frokost sammen med resten av gjengen og bare leker og koser seg :-)

Ha en fin uke da jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei WIt!

Tenkte jeg måtte komme inn med en liten :klem: til deg. Ser du har "kommet igang" med litt bivirkninger..det er ikke noe særlig. Jeg har fått menstruasjon jeg også,men ellers er det ikke noe spesielt annet. Jeg har litt problemer med å falle til ro på kveldene,men ellers er det greit. Nesa er sår,men det regnet jeg jo forsåvidt med. Har heller ikke glemt en eneste sray dose,har lagt inn på mobilen så den piper klokken 07 12 17 og 22 hver eneste dag.

Lykke til videre,og håper du ikke blir for plaget!

Klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koker over for tiden. Hetetoktene ruller over meg jevnt og trutt...... og så skal jeg spraye i TO UKER til..... Jeg kommer til å bli gal før jeg er ferdig med dette forsøket :-? :evil:

Hadde vært klar for sprøyter allerede til helgen jeg da.... :evil:

Men, men. Vi er vel mange som vil gjennom det, og da må man jo bare følge legens dom uansett.....

Akkurat NÅ er jeg drittlei hele forsøket, og vil bare gi opp alt, men det er vel disse hormonene som leker med meg hele tiden. Humøret svinger veldig merker jeg, og jeg bruker masse energi på å holde det i sjakk...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Wit :trøste:

Du må ikke gi opp vet du det er om 9 mnd Ida skal hilse på en søster eller bror eller kasnje tvillingene, spennende.

Forstår godt du er møkk lei ikke bare bare å gå på de medesinene ihvertfall ikke når du har andre barn i hus.

Skal se at bivirkningene gir seg ved sprøyte start.

Klemmer fra PIa :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Pia..

Joda, bivirkningen bruker å gi seg innen ett døgn etter sprøytestart. Men det føles så LEEEEEEENGE til :-(

Gir ikke opp vettu, men har bare sånne opp og nedturer som følger med..... Dessuten synes jeg det er utrolig kjipt å måtte gå lenger på spray da.... Synes nesten den perioden er den verste :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut! :dagensrose:

Har hørt om noen som har fått svake østrogen plaster hvis man er veldig plaget med bivirkninger. Kanskje du kunne høre om det var noe for deg. Det er jo kjempe kjedelig å gå med hodepine og hetetokter i 2 uker til.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for råd Zianta, men idag er jeg med litt bedre mot. Dette SKAL jeg holde ut. Hodepinen er ikke så ille idag. Ihvertfall ikke enda da :-?

Nå har jeg bare nedtelling. 13 dager igjen til UL :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager igjen til UL :-) (altså UL for å sjekke om nedreguleringen har gått greit)....

Hodepinen er ikke så ille lenger og bra er det. Den utrolige kraftige mensen jeg fikk nå er heldigvis borte. De eneste bivirkningen som er igjen er tretthet og hetetokter + litt svingende humør da.... :oops:

Har skikkelig fredagsfølelse idag. Blir nok skuffet når jeg skal hjem og finner ut at det bare er torsdag :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...