Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #41 Skrevet 8. juli 2012 Er dere ikke på datingsidene for å bli kjent da? Poenget er vel å ha litt mystisk spenning før man treffes for å ha det fett. Anonym poster: 97cd614998e21a42aeaa550e45247fd6 Er der for å bli kjent ja, men ikke for å oppleve spenning og mystikk.
Mr.Omg Skrevet 8. juli 2012 #42 Skrevet 8. juli 2012 Er det ikke mer creepy å møte en du nesten ikke vet noenting om? Nei, for man møtes jo for å bli kjent. Og er man usikker på om man vil treffe personen så kan man kan jo sende meldinger til hverandre og bli litt mer kjent via nettdatingen over litt lengre tid, og så avtale å treffes når man er klar. Og folk har jo skrevet profiler som man kan lese (en del legger jo ut bilder der også) Blir jo litt merkelig hvis daten f.eks forteller om hvor og når h*n studerte og man da svarer "Ja, det leste jeg da jeg googlet deg for noen dager siden"
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #43 Skrevet 8. juli 2012 Nei, for man møtes jo for å bli kjent. Og er man usikker på om man vil treffe personen så kan man kan jo sende meldinger til hverandre og bli litt mer kjent via nettdatingen over litt lengre tid, og så avtale å treffes når man er klar. Og folk har jo skrevet profiler som man kan lese (en del legger jo ut bilder der også) Blir jo litt merkelig hvis daten f.eks forteller om hvor og når h*n studerte og man da svarer "Ja, det leste jeg da jeg googlet deg for noen dager siden" Hender faktisk jeg nevner at jeg har googlet dem, ingen som har reagert negativt på det. Synes det er greit om folk googler meg, ikke at de finner så mye, men virker rarere om de ikke har googlet synes jeg. Synes ikke det er spesielt smart å bli godt kjent over tid, bedre å bare finne ut mye om hverandre på kort tid for så å hoppe i det.
Mr.Omg Skrevet 8. juli 2012 #44 Skrevet 8. juli 2012 Man kan ikke bli godt kjent med noen på kort tid. Sånne ting tar tid.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #45 Skrevet 8. juli 2012 Man kan ikke bli godt kjent med noen på kort tid. Sånne ting tar tid. Med Facebook går det litt fortere. Kjemien finner man ikke ut av før man har møtt hverandre, men jo mer info på forhånd jo tryggere føler jeg meg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #46 Skrevet 8. juli 2012 Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenne på Facebook. Derfor må jeg treffe de først. Liker jeg dem så kan jeg legge de til. Syns det virker litt creepy å google og sjekke facebooken til en eventuell date før man har truffet vedkommende. Jeg synes ikke det er nødvendig å legge til på facebook (har nesten ikke gjort det med noen), men å google er vel ikke så sært... jeg pleier å få telefonnummeret til daten før vi møtes, og da sjekker jeg ofte navnet på gule sider. Ofte googler jeg også. Går IKKE inn på skattelistene da jeg synes den informasjonen burde være privat, men annet jeg finner kan være interessant. Bare det at vedkommende er den han utgir seg for å være er jo viktig. Anonym poster: fae0aabf011e48e978ca16397fd0580d
Guybrush Skrevet 9. juli 2012 #47 Skrevet 9. juli 2012 Hvorfor er gutter så skeptiske på datingsider? Mange tør ikke å legge til hverandre på Facebook osv. Jeg et ikke spesielt forsiktig, men har aldri opplevd å bli stalket eller noe sånt. Er det mange gale damer der ute siden de er så forsiktige? Tja, mulig jeg er rar - men jeg foretrekker å bli kjent med ei jente før jeg bringer henne mer inn i intimsfæren min for å kalle det det. Jeg snakker heller med ei på telefon før jeg evt legger henne til på vennelista mi på FB. Det kan jo være at man nettopp har begynt å flørte med et par - ser ikke helt bra ut å da legge til begge og så begynne å fjerne like etterpå hvis man finner ut at ei er verdt å satse videre på. Har igrunn ikke opplevd så mye merkelig - eller jo, men det var ei jeg datet litt som jeg kjente fra før av, som naboen min tipset om sto utafor leiligheta mi midt på natta en god stund Noe kleint, men bekrafta egentlig hva jeg hadde misstanke om så man tok det jo med humor. Denne "spenninga" med å ikke kjenne personen overhodet før man absolutt skal møtes har jeg igrunn aldri skjønt. Jeg har følt langt mer spenning og glede over å treffe noen når jeg har funnet ut om vi matcher på andre felt enn bare et pent bilde/ytre 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå