Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Hvorfor er gutter så skeptiske på datingsider? Mange tør ikke å legge til hverandre på Facebook osv. Jeg et ikke spesielt forsiktig, men har aldri opplevd å bli stalket eller noe sånt. Er det mange gale damer der ute siden de er så forsiktige? 1
Santander Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Er du vittig?? Og du bør være forsiktig. Det er heller mange damer som ikke tør ta kontakt. Sitter og venter til de blir gamle, sant nok finnes det et hav av psykopater der ute, noe du bør tenke over før du gir ut kontakt info om deg selv. Tror det finnes en instruks og tips og råd om hvordan du bør forholde deg til de du evt møte og gir ut info til. LES det. Det er en grunn til at det står der. Noen har erfart, og noen har gitt tilbakemelding. Mer enn 1 gang. 4
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har møtt mange og aldri opplevd noe jeg vil betegne som ubehagelig. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har møtt en som viste seg å være svæææært ubehagelig. Han virket helt på grensen til klin psykotisk gal. Anonym poster: 34b40d5d74c84ab03b37e60c07f8fb1d
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Alle jeg har møtt har vært svært oppegående, og vil heller vite mest mulig før jeg møter de enn å finne ut at han er gal i løpet av møtet. Hva som skal være så skummelt med å addes på Facebook skjønner jeg ikke. 1
Modulo Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Jeg er i utgangspunktet svært skeptisk til å gi fra meg personlig informasjon på den datesiden jeg bruker før jeg har en viss anelse om hva slags person jeg har med å gjøre. Grunnen til det er enkel; veien fra navn, til LinkedIn-profil, arbeidsgiver, Facebook-profil, skattelister, Gule Sider og andre Google-treff er forferdelig kort. Jeg har lagt til to personer på Facebook i forbindelse med denne aktuelle datesiden. Den ene møtte jeg, og den andre fikk jeg særdeles god kontakt med. Jeg var heldig, men jeg har ingen planer om å gjøre noe vane ut av det. 1
Gjest BM2 Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Hvorfor er gutter så skeptiske på datingsider? Mange tør ikke å legge til hverandre på Facebook osv. Jeg et ikke spesielt forsiktig, men har aldri opplevd å bli stalket eller noe sånt. Er det mange gale damer der ute siden de er så forsiktige? Har ikke FB Men hva i all verden skal en være SÅ personlig med noen en ikek har et forpliktende forhold til? Virker jo bare desperat og eiesykt å forvente slike ting.
PRT Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Hvorfor Facebook? Regner med at man kan chatte på datingsidene, og hvis ikke så har man msn (som "ingen" bruker lenger, merkelig nok). Hvis det er viktig å være venner på Facebook, så lukter det mer snoking enn noe annet, med de fordeler og ulemper det fører med seg. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 Hvorfor Facebook? Regner med at man kan chatte på datingsidene, og hvis ikke så har man msn (som "ingen" bruker lenger, merkelig nok). Hvis det er viktig å være venner på Facebook, så lukter det mer snoking enn noe annet, med de fordeler og ulemper det fører med seg. Facebook for å se flere bilder og få et mer helhetlig inntrykk av personen. Ser ikke helt ulempene. Er først og fremst på de med en litt tynn profil at Facebook er viktig da. Skal jeg på date med en jeg aldri har møtt synes jeg litt snoking er på sin plass.
PRT Skrevet 8. juli 2012 #11 Skrevet 8. juli 2012 Facebook for å se flere bilder og få et mer helhetlig inntrykk av personen. Ser ikke helt ulempene. Er først og fremst på de med en litt tynn profil at Facebook er viktig da. Skal jeg på date med en jeg aldri har møtt synes jeg litt snoking er på sin plass. Du mener å bla deg bakover til krampa tar deg? Sikkert mange som kan kasseres etter at man har fått snoka litt på dem.
SemperFi Skrevet 8. juli 2012 #12 Skrevet 8. juli 2012 Tja ... Skepsisen min kommer av erfaringer, jeg blir mer og mer skeptisk, dessverre. Men er det kun mei feil? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #13 Skrevet 8. juli 2012 Hvorfor er gutter så skeptiske på datingsider? Mange tør ikke å legge til hverandre på Facebook osv. Jeg et ikke spesielt forsiktig, men har aldri opplevd å bli stalket eller noe sånt. Er det mange gale damer der ute siden de er så forsiktige? Hvorfor legge til noen på facebok du ikke har møtt?? Anonym poster: 7d1a8409793b97fa43ab35bcd1ac9d7c 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #14 Skrevet 8. juli 2012 Jeg har møtt en som viste seg å være svæææært ubehagelig. Han virket helt på grensen til klin psykotisk gal. Anonym poster: 34b40d5d74c84ab03b37e60c07f8fb1d dårlig menneskekjenner Anonym poster: 7d1a8409793b97fa43ab35bcd1ac9d7c 1
Gjest BM2 Skrevet 8. juli 2012 #15 Skrevet 8. juli 2012 Facebook for å se flere bilder og få et mer helhetlig inntrykk av personen. Ser ikke helt ulempene. Er først og fremst på de med en litt tynn profil at Facebook er viktig da. Skal jeg på date med en jeg aldri har møtt synes jeg litt snoking er på sin plass. Det er derfor en dater...
Gjest Katten. Skrevet 8. juli 2012 #16 Skrevet 8. juli 2012 Etter å ha møtt psychostalkers i det virkelige liv, på nett og appåtil her på forumet, så er jeg meget forsiktig med alt av personalia. 5
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #17 Skrevet 8. juli 2012 Etter å ha møtt psychostalkers i det virkelige liv, på nett og appåtil her på forumet, så er jeg meget forsiktig med alt av personalia. Takk for seriøst svar. Er det virkelig så vanlig?
Gjest Tidssone Skrevet 8. juli 2012 #18 Skrevet 8. juli 2012 Takk for seriøst svar. Er det virkelig så vanlig? Ja. Jeg var borte fra nettdating over et år på grunn av en som stalket meg der. Hadde flere stalkere, men de fleste var mer uskyldige enn denne. Jeg garanterer at dersom jeg oppretter en profil på match eller sukker i dag, så er det fem, seks menn som garantert har tatt kontakt i løpet av dagen. Det er disse stalkerne som aldri gir opp. "Klar for en kaffedate nå, søta?" I tillegg møter jeg på disse som kjefter meg huden full for at jeg takker nei. 1
Gjest Tidssone Skrevet 8. juli 2012 #19 Skrevet 8. juli 2012 Jeg får også mail fra bildeløse profiler. "Hei. Jeg så deg der og der klokken da." "Hei. Jeg sto bak deg i den butikken i formiddag." Ikke veldig bra greier. En periode ble jeg småparanoid av denne type mail. 2
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #20 Skrevet 8. juli 2012 Jeg får også mail fra bildeløse profiler. "Hei. Jeg så deg der og der klokken da." "Hei. Jeg sto bak deg i den butikken i formiddag." Ikke veldig bra greier. En periode ble jeg småparanoid av denne type mail. Mulig jeg har hatt flaks som ikke har møtt på noen slike. Har faktisk inntrykk av at mange gutter har møtt på mange spesielle jenter, personlig har jeg jeg møtt folk som har vært veldig lik den de ga seg ut for å være. Sikkert fordi jeg gjør mye research. Jeg skjønner jo hvis de ikke vil adde meg på Facebook om de ikke har tenkt å møte meg, men da skjønner jeg ikke hvorfor de gidder å skrive med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå