Gjest Tidssone Skrevet 8. juli 2012 #21 Skrevet 8. juli 2012 Mulig jeg har hatt flaks som ikke har møtt på noen slike. Har faktisk inntrykk av at mange gutter har møtt på mange spesielle jenter, personlig har jeg jeg møtt folk som har vært veldig lik den de ga seg ut for å være. Sikkert fordi jeg gjør mye research. Jeg skjønner jo hvis de ikke vil adde meg på Facebook om de ikke har tenkt å møte meg, men da skjønner jeg ikke hvorfor de gidder å skrive med meg. I følge mine mannlige venner som har vært på nett, er det veldig mange damer som er umulige å bli kvitt etter at de har gitt ut informasjon som telefonnummer og sånt til dem. Mange desperate damer på nett.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #22 Skrevet 8. juli 2012 I følge mine mannlige venner som har vært på nett, er det veldig mange damer som er umulige å bli kvitt etter at de har gitt ut informasjon som telefonnummer og sånt til dem. Mange desperate damer på nett. Sikkert mange gale damer, men sikkert mange menn som ikke tør å si i fra at de ikke er interessert og spiller med. Det har jeg sett mange eksempler på og da kan man ikke klage.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #23 Skrevet 8. juli 2012 Og noen av disse sjarmerende mennene som ikke vil gi ut fullt navn - gjør ikke det fordi de faktisk har familie hjemme. Regner med kona kan bli litt småsur av at det tikker inn venneforespørsler fra søte jenter i ett sett Anonym poster: 7f2d1d67a994143e59048d8efe8e232b 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #24 Skrevet 8. juli 2012 Og noen av disse sjarmerende mennene som ikke vil gi ut fullt navn - gjør ikke det fordi de faktisk har familie hjemme. Regner med kona kan bli litt småsur av at det tikker inn venneforespørsler fra søte jenter i ett sett Anonym poster: 7f2d1d67a994143e59048d8efe8e232b Godt poeng! Spesielt når de i tillegg har kun et lite og uklart bilde.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #25 Skrevet 8. juli 2012 Godt poeng! Spesielt når de i tillegg har kun et lite og uklart bilde. Alt har sin årsak. Bare husk at vi mennesker kommer i alle farger og varianter. Det finnes crazy women og der ute i bøtter og spann. Og så finnes det noen skikkelig lure noen som en kanskje ikke har helt godt av å møte ;-). Det finnes flere grunner og til at man vil være forsiktig med kontaktinfoen. Greit å føle seg relativt trygg på at man vil gå videre med den det gjelder :-). Anonym poster: aae792ec358a23fd89667140a55dee94
Gjest Katten. Skrevet 8. juli 2012 #26 Skrevet 8. juli 2012 Det finnes skummelt mange. Har det moro med å gi med jeg mistenker for å være litt psycho, nummeret til min kamerat.
Gjest .-L-. Skrevet 8. juli 2012 #27 Skrevet 8. juli 2012 Rart at man ikke gir det ut når man faktisk er på en nettdating side. Lukter ugler i mosen spør du meg
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #28 Skrevet 8. juli 2012 Rart at man ikke gir det ut når man faktisk er på en nettdating side. Lukter ugler i mosen spør du meg Ja, hvis man er så utrygg på den man skriver med bør man heller droppe hele greia. Er jo noen som er mer direkte også da, og de føler jeg meg mye tryggere på.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #29 Skrevet 8. juli 2012 Hvorfor legge til noen på facebok du ikke har møtt?? Anonym poster: 7d1a8409793b97fa43ab35bcd1ac9d7c Hvis du leser tråden så finner du svar på spørsmålet ditt. Skjønner ikke hva som er så rart med å ønske å legge til en man skal møte egentlig. Såpass tillit bør man ha til hverandre før man møtes. Jeg er uansett ikke så personlig på Facebook at jeg har noe å frykte.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #30 Skrevet 8. juli 2012 Ja, hvis man er så utrygg på den man skriver med bør man heller droppe hele greia. Er jo noen som er mer direkte også da, og de føler jeg meg mye tryggere på. Jeg syns det er rart at du skal adde folk du kan snakke med på datingsiden på fb? Jeg ville skygget banen. Anonym poster: 97cd614998e21a42aeaa550e45247fd6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #31 Skrevet 8. juli 2012 Jeg synes det er helt normalt å være litt skeptisk. Har selv ikke pleid å legge til folk jeg ikke har møtt på facebook, men har gjort noen unntak etter hvert, når det er noen jeg har hatt kontakt med lenge og som uansett har gitt meg fullt navn og telefonnr, og som jeg finner litt info om på nettet. Også stenger jeg av noen fotoalbum med mer personlige bilder og bilder av tantebarnet mitt... Dette er også oppegående og snille fyrer. Ville ikke gjort det etter 1-2 meldinger, akkurat. Og igjen: Jeg har null problem med å se at ikke alle vil gi fra seg slik info. Når det er sagt, er facebook greit for å bli bedre kjent med de en ikke får møtt så raskt, de jeg har lagt til bor stort sett i andre deler av landet enn meg, men vi har likevel interesse av å kjenne hverandre. Anonym poster: fae0aabf011e48e978ca16397fd0580d
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #32 Skrevet 8. juli 2012 Jeg syns det er rart at du skal adde folk du kan snakke med på datingsiden på fb? Jeg ville skygget banen. Anonym poster: 97cd614998e21a42aeaa550e45247fd6 Jeg blir mer skeptisk på de som vil møtes, men nekter å addes på Facebook først. Da ringer mine varsellamper.
waco Skrevet 8. juli 2012 #33 Skrevet 8. juli 2012 Hvis en fyr har dame så vil han selvfølgelig ikke legge til andre jenter på profilen sin eller vise jentene på datingsider at han har dame.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #34 Skrevet 8. juli 2012 Jeg blir mer skeptisk på de som vil møtes, men nekter å addes på Facebook først. Da ringer mine varsellamper. Hvorfor er du så vanskelig? Jeg skjønner ikke hvorfor du ska se facebooken til de du snakker med. Det er privat. Anonym poster: 97cd614998e21a42aeaa550e45247fd6 2
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #35 Skrevet 8. juli 2012 Hvorfor er du så vanskelig? Jeg skjønner ikke hvorfor du ska se facebooken til de du snakker med. Det er privat. Anonym poster: 97cd614998e21a42aeaa550e45247fd6 For å se at han er den han gir seg ut for å være, for å se flere bilder i ulike settinger. Facebook er da ikke akkurat så veldig privat. Private samtaler tar jeg på Facebookchatten. Alt det som er tilgjengelig på veggen ser jeg på omtrent som offentlig informasjon. Som flere her påpeker kan det jo være at de som ikke ønsker å addes på Facebook kan ha kjæreste og til og med familie fra før av.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #36 Skrevet 8. juli 2012 For å se at han er den han gir seg ut for å være, for å se flere bilder i ulike settinger. Facebook er da ikke akkurat så veldig privat. Private samtaler tar jeg på Facebookchatten. Alt det som er tilgjengelig på veggen ser jeg på omtrent som offentlig informasjon. Som flere her påpeker kan det jo være at de som ikke ønsker å addes på Facebook kan ha kjæreste og til og med familie fra før av. Hva så? Du som kun er en kommende date har da ingenting med det å gjøre. Slike som deg gjør datingsider så utrolig mye mer komplisert enn de trenger å være å lang mindre givende. Dating skal ikke føles som fengsel. Anonym poster: 97cd614998e21a42aeaa550e45247fd6 3
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #37 Skrevet 8. juli 2012 Hva så? Du som kun er en kommende date har da ingenting med det å gjøre. Slike som deg gjør datingsider så utrolig mye mer komplisert enn de trenger å være å lang mindre givende. Dating skal ikke føles som fengsel. Anonym poster: 97cd614998e21a42aeaa550e45247fd6 Alle kan ikke date alle. Så da dater du de som liker din måte og jeg dater de som liker min måte.
Mr.Omg Skrevet 8. juli 2012 #38 Skrevet 8. juli 2012 Jeg blir mer skeptisk på de som vil møtes, men nekter å addes på Facebook først. Da ringer mine varsellamper. Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenne på Facebook. Derfor må jeg treffe de først. Liker jeg dem så kan jeg legge de til. Syns det virker litt creepy å google og sjekke facebooken til en eventuell date før man har truffet vedkommende. 2
Gjest _Blomsten_ Skrevet 8. juli 2012 #39 Skrevet 8. juli 2012 Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenne på Facebook. Derfor må jeg treffe de først. Liker jeg dem så kan jeg legge de til. Syns det virker litt creepy å google og sjekke facebooken til en eventuell date før man har truffet vedkommende. Er det ikke mer creepy å møte en du nesten ikke vet noenting om?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #40 Skrevet 8. juli 2012 Er det ikke mer creepy å møte en du nesten ikke vet noenting om? Er dere ikke på datingsidene for å bli kjent da? Poenget er vel å ha litt mystisk spenning før man treffes for å ha det fett. Anonym poster: 97cd614998e21a42aeaa550e45247fd6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå