Gå til innhold

Er det lov å bli fornærmet når mindre pene mennesker prøver seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er sant, kvinner tenner på sjarm og alt det der.

Men når stygge men UTEN sjarm prøver seg så failer de, men dere er heldige på det at dere trenger bare å være mer selvsikre og ha sjarm. Å sitte på et forum og være bitter er ikke sjarmerende;)

MEN ikke glem at media og skjønnhetsindustrien også gjør at kvinner vektlegger en penere kropp på mannen, trynet er kanskje ikke det viktigste, men jeg tror de av oss som er mye i aktivitet og holder kroppen i form ikke vil drasse på 100kg med dødt kjøtt....så det er viktig for menn å ikke legge ALL lit på sjarmen, men faktisk ivareta seg selv også.

Dog, på den andre siden så blir vi jo alle feitere og feitere uansett så what the heck.

Anonym poster: ccc2a0124389c4e4ea1724ed9d704ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel en forskjell på mindre pene, og mindre attraktive? Utseende kan være relativt? Men selvsikkerhet og selvfølelse er nok viktig.

Syns egentlig det er hyggelig at noen prøver seg, men av og til kan det bli for mye. Og det er litt skremmende at de som er så "langt unna" meg tror de har sjangse....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg blir irritert når en stygg gammel fyr prøver seg på en heftig kvinne som meg.

Hva om han er jevngammel og stygg, blir du irritert da?

Eller om han er gammel og kjekk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama kan være pen som ei gudinne, men når man ikke har noe mellom ørene så blir det automatisk turnoff.

Det er sant at man tiltrekkes utsende også, men man må kunne ha god kommunikasjon med den kommende halvdel.

Var på cafe med ei venninne i dag, traff også andre damer på byen, fy flate mange folk som har kvalmende oppførsel, bitchy og høy på seg selv. De folka ler jeg bare av, snur meg og går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Når et annet menneske viser interesse i deg, nok interesse til å sjekke deg opp, så skjønner jeg ikke hvordan det kan tolkes på noe annen måte enn et kompliment.

Et annet unikt menneske liker deg. It be good.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hva om han er jevngammel og stygg, blir du irritert da?

Eller om han er gammel og kjekk?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes ikke en har lov til å bli fornærmet om en person kommer bort og viser interesse. Som det har blitt nevnt ovenfor her, det bør tolkes i positiv retning og som et kompliment. Derimot om vedkommende er uhøflig og kommer med ufine forslag, mener jeg at en har lov til å bli fornærmet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne og jeg snakket sammen her om dagen. Jeg fortalte om en fyr som prøvde seg på meg, og han var mildt sagt særdeles lite attraktiv. Han faller innunder alle kategorier som ikke oppfattes som tiltrekkende, både utseendemessig og når det gjelder personlighet.

Er det lov å bli litt fornærmet når han virkelig tror han har sjans? Venninnen min mente det, og jeg er egentlig litt enig.

Anonym poster: 68d7a63e5621e47acf7dddec6f32a413

Vi har nylig hatt en 42 sider lang tråd om akkurat samme tema ;):

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg? Har de for høy selvtillit, eller ingenting å tape?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=661266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Men omlag alle tråder her gjentar seg med mer eller mindre jevne mellomrom. Kanskje det bare må være sånn for at forumet skal overleve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg av og til liker å gjøre så er det å avvise en dritpen jente som VET at hun er det.

Anonym poster: d743bd28eca934ebef3be5a6ab12bb77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men omlag alle tråder her gjentar seg med mer eller mindre jevne mellomrom. Kanskje det bare må være sånn for at forumet skal overleve?

Joa, men dette er ikke noe vi debatterte for et halvt år siden, det er ikke gått tre uker siden debatten stilnet i den 42 sider lange tråden. Men det er jo interessant at det allerede dukker opp en ny tråd om samme tema. Det sier jo litt om at det må være en del jenter som føler sterk irritasjon over at uverdige menn prøver seg på dem. :gjeiper: Kanskje ikke det mest flatterende trekk ved en kvinne, men greit å få fenomenet opp i lyset. Det er det vi har debattfora til.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Joa, men dette er ikke noe vi debatterte for et halvt år siden, det er ikke gått tre uker siden debatten stilnet i den 42 sider lange tråden. Men det er jo interessant at det allerede dukker opp en ny tråd om samme tema. Det sier jo litt om at det må være en del jenter som føler sterk irritasjon over at uverdige menn prøver seg på dem. :gjeiper: Kanskje ikke det mest flatterende trekk ved en kvinne, men greit å få fenomenet opp i lyset. Det er det vi har debattfora til.

For å få en indikasjon på om dette er en generell tendens hos damer, må du vel legge sammen svarene i trådene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få en indikasjon på om dette er en generell tendens hos damer, må du vel legge sammen svarene i trådene?

Nei, jeg har ingen tro på at det er et flertall kvinner som tenker slik, det gjelder nok et lite mindretall. (På samme måte som det mye utskjelte prinsessesyndromet) Men fenomenet er tydeligvis utbredt nok til at det dukker opp en ny tråd om temaet knappe tre uker etter forrige megedebatt. Det er i seg selv interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne og jeg snakket sammen her om dagen. Jeg fortalte om en fyr som prøvde seg på meg, og han var mildt sagt særdeles lite attraktiv. Han faller innunder alle kategorier som ikke oppfattes som tiltrekkende, både utseendemessig og når det gjelder personlighet.

Er det lov å bli litt fornærmet når han virkelig tror han har sjans? Venninnen min mente det, og jeg er egentlig litt enig.

Anonym poster: 68d7a63e5621e47acf7dddec6f32a413

Nei, nei og NEI om han er høflig... Ja om han er uhøflig og påtrengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk forstå tankegangen din TS. Jeg har selv tatt meg i å tenke en smule kynisk når mindre attraktive gutter (både på utsiden, men spesielt på innsiden) tror de har en sjans. Jeg kan først bli oppgitt og deretter usikker på hvordan jeg selv framstår når den og den personen faktisk tror de er aktuelle kandidater for meg. Det er spesielt en håndfull idioter jeg tenker på da, som jeg har vært så uheldig å få etter meg - skikkelig ekle, ufyselige personer som går ut av veien for å få oppmerksomhet. Han ene holdt på i to år. Og da ender jeg opp med å føle meg usikker, tafatt, oppgitt og fortvilet over det faktum at jeg blir ansett for å være i samme personlighets-/utseendekategori som dem. For hvorfor ellers skulle de tro at de har sjans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Nei, jeg har ingen tro på at det er et flertall kvinner som tenker slik, det gjelder nok et lite mindretall. (På samme måte som det mye utskjelte prinsessesyndromet) Men fenomenet er tydeligvis utbredt nok til at det dukker opp en ny tråd om temaet knappe tre uker etter forrige megedebatt. Det er i seg selv interessant.

Ja. Like interessant som alle disse trådene der jenta spør om han er interessert, selv om han ikke svarer på sms.

Singellivet består i følge KG av følgende tema:

- teite, dustete, slemme menn tiltrekkes av meg

- golddiggere, det er noe alle damer er

- han vil bare i buksa på meg!

- jeg er lav/har liten pikk og dette er årsaken til at jeg aldri får meg dame

- alle damer som har hatt sex bare for sexens skyld, er mindreverdige horer

- han er kanskje litt interessert? Vær så snill å fortell alle historiene om folk som har opplevd at meldinger på facebook og pr sms ikke ahr kommet fram!

- stakkars meg

- tips mot kjærlighetssorg

- kampen om hvem som er det fæleste kjønnet på nettdatingsfronten

- menn liker best damer med former, pliiiiis si at det er sånn!

- er han for gammel for meg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Like interessant som alle disse trådene der jenta spør om han er interessert, selv om han ikke svarer på sms.

Singellivet består i følge KG av følgende tema:

- teite, dustete, slemme menn tiltrekkes av meg

- golddiggere, det er noe alle damer er

- han vil bare i buksa på meg!

- jeg er lav/har liten pikk og dette er årsaken til at jeg aldri får meg dame

- alle damer som har hatt sex bare for sexens skyld, er mindreverdige horer

- han er kanskje litt interessert? Vær så snill å fortell alle historiene om folk som har opplevd at meldinger på facebook og pr sms ikke ahr kommet fram!

- stakkars meg

- tips mot kjærlighetssorg

- kampen om hvem som er det fæleste kjønnet på nettdatingsfronten

- menn liker best damer med former, pliiiiis si at det er sånn!

- er han for gammel for meg?

Haha, spot on :P

Anonym poster: f831b78ba77586e1da28b3af04ae9c49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja. Like interessant som alle disse trådene der jenta spør om han er interessert, selv om han ikke svarer på sms.

Singellivet består i følge KG av følgende tema:

- teite, dustete, slemme menn tiltrekkes av meg

- golddiggere, det er noe alle damer er

- han vil bare i buksa på meg!

- jeg er lav/har liten pikk og dette er årsaken til at jeg aldri får meg dame

- alle damer som har hatt sex bare for sexens skyld, er mindreverdige horer

- han er kanskje litt interessert? Vær så snill å fortell alle historiene om folk som har opplevd at meldinger på facebook og pr sms ikke ahr kommet fram!

- stakkars meg

- tips mot kjærlighetssorg

- kampen om hvem som er det fæleste kjønnet på nettdatingsfronten

- menn liker best damer med former, pliiiiis si at det er sånn!

- er han for gammel for meg?

- jeg tørr ikke å ha sex med noen pga mine store kjønnslepper

- er kroppen min ok? *poste bilde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men dette er ikke noe vi debatterte for et halvt år siden, det er ikke gått tre uker siden debatten stilnet i den 42 sider lange tråden. Men det er jo interessant at det allerede dukker opp en ny tråd om samme tema. Det sier jo litt om at det må være en del jenter som føler sterk irritasjon over at uverdige menn prøver seg på dem. :gjeiper: Kanskje ikke det mest flatterende trekk ved en kvinne, men greit å få fenomenet opp i lyset. Det er det vi har debattfora til.

Jeg tror ikke dette er noe spesielt for kvinner faktisk.

Jeg skal være helt ærlig å innrømme at jeg kan føle irritasjon hvis noen som jeg ikke er interessert i viser meg interesse.

Har forøvrig hørt en annen mann innrømme det samme.

Det betyr altså ikke at jeg blir fornærmet. Men at jeg føler irritasjon over oppmerksomheten som jeg ikke ønsker. Og som jeg da prøver å unngå selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg tørr ikke å ha sex med noen pga mine store kjønnslepper

- er kroppen min ok? *poste bilde*

Kvinner blir aldri fornøyd med kroppen sin samme hvor bra den er eller hvor mye bekreftelse de får.

Det er litt spesielt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...