Gå til innhold

Brukte EL-test som gravitest - positiv!


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Det er 3 dager til IKM, og siden jeg hadde en EL-test liggende tok jeg den i dag morges. Har jo lest at de kan brukes som graviditetstester.

Og den var positiv! Svak riktignok, men...

Men kan jeg stole på den? Den reagerer jo både med LH og HCG, men jeg har lest et sted at det er greit å bruke den som gravitest.

Noen med erfaringer??

Det er vel for tidlig å slippe jubelen løs???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow. Har ikke hørt det du sier om å bruke EL tester som graviditetstest, men sikkert rett når du sier det ;-) EL hormonet har du jo ikke nå...så da kan det jo ikke være det det slår ut på ....

Du kan jo juble litt.... det hadde nok jeg gjort....

Krysser fingrene for deg, og håper på ordntlig positiv test om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i alle fall løpt og kjøpt graviditetstest hvis jeg var deg!

Hvis du har hatt utslag på EL-test før i syklusen, så du vet du har hatt EL alt, så er det store sjanser for at det er hcg den nå reagerer på.

(Grunnen til at man sier at man ikke skal stole på EL-test som graviditetstest er at den kan og bare indikere at det er en sen EL)

Men, det er ikke andre ting enn EL eller graviditet du kan få positiv el test av.... Så lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt el-test som graviditetstest en gang. Fikk positiv test, men mensen kom et par dager på overtid.. Vet om flere som har samme erfaring. Sånn vi har tolket det så må det ha vært noe der som ikke festet seg skikkelig..

Håper graviditetstesten også viser positivt for din del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RFSU-testen var også positiv!!!!

Tok den i dag morges, 1 dag før IKM!

Hurra, jeg skal bli mamma!!!

Dette er en så utrolig deilig følelse... Kan nesten ikke tro det, men det er sant! Teststreken var faktisk ganske sterk, ikke så mye svakere enn kontrollstreken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Gratiss La Traviata. Krysser at det jeg har å krysse her for at alt går knirke fritt :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...