magnhild Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1301 Skrevet 5. april 2006 *strekke* Har nettopp stått opp vi! Hvem sier at vi ikke får sove lenge med små barn i hus??
marta Skrevet 5. april 2006 #1302 Skrevet 5. april 2006 Heldiggrisen, du, da! Lenge siden jeg hadde en sånn mprgen... med barn i hus
magnhild Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1303 Skrevet 5. april 2006 Må jo si at sengen til Erik er full av leker! Han har hentet ALT tror jeg. Hvordan han fikk plass oppi der selv også skjønner ikke jeg. Men det er morsomt at han trives så godt i sengen og med lekene sine om morgenen. Det gjør i alle fall livet litt lettere for oss rundt han.
Gjest Mayamor Skrevet 5. april 2006 #1304 Skrevet 5. april 2006 Akkurat som Andreas - storkoser seg i sengen uten at mamman eller pappan "vet det"... Kos dere på treffet i dag. Passer desverre ikke for min del denne gangen - men skulle gjerne vært med. Har du og Erik tid til besøk av Andreas og mamman hans...? Selskapssyke vi skjønner du... Kunne evt plukket opp Ionaa og Konrad på veien. Det er vår! Klem fra Mayamor
magnhild Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1305 Skrevet 5. april 2006 Synd du ikke kan være med Maya, men det finner vi ut av senere. Er jo bare å ha et nytt treff!! ang leketreff så bør det egentlig ble etter mai! Går inn i en liten eksamensperiode nå! Men nå er mannen på Obs og kjøper gräddost og appelsin!! JEJ!! Jeg skal ha gooood mat når han kommer hjem!!! Det er PÅSKE å spise skive med ost og appelsin på! Deiiliig!!
Gjest Mayamor Skrevet 5. april 2006 #1306 Skrevet 5. april 2006 Ta det når det passer for deg du. Nå kommer påsken og her er det fullt hus i år. Og i mai er det nå mye varmere. Klem fra Mayamor
magnhild Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1307 Skrevet 5. april 2006 Oppgave 2 er levert!! så nå kan du slappe litt mer av mamma! Og jeg setter i gang med siste nå. Håper jeg blir ferdig til i morgen!! Hvis ikke må jeg finne på noe lurt!!
Gjest Sabia Skrevet 5. april 2006 #1308 Skrevet 5. april 2006 Steike du er god!! ***Imponert!!!*** Middag ja, nå har vel potetene kokt istykker... *Løøøper*
Masi Skrevet 5. april 2006 #1309 Skrevet 5. april 2006 Hei Magnhild Jeg tenkte så mye på deg og Mannen og Barna i dag at jeg bare måtte stikke innom siden din. Så bra med 2 leverte oppgaver. Den tredje får du levert i morgen så du kan ta påskeferie med den aller beste samvittighet vet du... Hyggelig å se at du har et så bra nettverk rundt deg. Ta vare på deg og måtte masse overskudd og eksamens-inspirasjon komme i din retning snart og jage bort kvalme og bekkenvondt!!! Ha en så flott påske dere bare kan. Christina
magnhild Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1310 Skrevet 5. april 2006 Jeg bare ler jeg!! Det er helt utrolig! Joda, jeg sjekket nettopp hvilke uker det er praksis til høsten. Det er jo Jolie sin "skyld" at jeg har tenkt på det. Så nå måtte jeg sjekke. Joda, det er praksis i fem uker i strekk og det er fra 9. oktober til 10. november. :klø: Når skal jeg få til tid å føde da mon tro. Ca termin er jo 14. oktober... Neh, jeg synes knertine skal komme to-tre uker før tiden og så håper jeg at noen kan hjelpe meg med å passe henne de fem ukene!! Herlighet, er det virkelig mulig??
ny dag Skrevet 6. april 2006 #1312 Skrevet 6. april 2006 Kjempekoselig å treffe deg i går Håper du hadde det fint, selvom du var litt misfornøyd med stedet (min feil ) ønsker deg en super dag! Klemmer
magnhild Skrevet 6. april 2006 Forfatter #1313 Skrevet 6. april 2006 Nå drar vi! Først er det urnenedsettelse for min søster, og så kjører vi til Stavanger. Skal i bryllup til min kusine. Skal bli koselig. Og så skal vi bo hos et vennepar av oss og kose oss sammen med dem frem til mandag. Så vi ses på mandag alle!! Ha en fin helg!
magnhild Skrevet 6. april 2006 Forfatter #1314 Skrevet 6. april 2006 Oppgave 2 er GODKJENT!! Og oppgave 3 er kommet mye lengre enn i går. Heldigvis har gjestene våre fått frisk laptop, så det ordnet seg som det gjør for snille jenter!!
Gjest Sabia Skrevet 6. april 2006 #1315 Skrevet 6. april 2006 Oppgave 2 er GODKJENT!! Og oppgave 3 er kommet mye lengre enn i går.← You go girl!!!!
Gjest Mayamor Skrevet 7. april 2006 #1316 Skrevet 7. april 2006 Ha en aldeles strålende helg, Magnhild. Påskeklem fra Mayamor
Gjest Sabia Skrevet 12. april 2006 #1318 Skrevet 12. april 2006 God tur!! og riktig god påske!!! Håper dere får masse sol og fint vær og fregner på nesen!!!
Gjest Sabia Skrevet 16. april 2006 #1319 Skrevet 16. april 2006 Velkommen hjem!!!! Håper dere har hatt det godt sammen og kosa dere masse!! Og ikke minst at formen din har vært knakende god, det hadde du jammen meg fortjent!!!
Gjest Epona Skrevet 17. april 2006 #1320 Skrevet 17. april 2006 Neh, jeg synes knertine skal komme to-tre uker før tiden og så håper jeg at noen kan hjelpe meg med å passe henne de fem ukene!! ← Venter du jente, Magnhild? Eller er det bare en feeling..? Håper påsken har vært og er nyyyydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå