iss Skrevet 11. mars 2006 #1141 Del Skrevet 11. mars 2006 Tenker masse på deg hele tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 11. mars 2006 #1142 Del Skrevet 11. mars 2006 Magnhild, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Jeg har aldri blitt kjent med hverken deg eller CD, men likevel føler jeg et slags kjennskap til dere gjennom dagboken til CD. Den har grepet meg stort, og CD har vert i tankene mine mange ganger. Siden du skrev i dagboken hennes at det ikke gikk så bra, har jeg tenkt på alle dere som står henne nær mange ganger om dagen. Særlig tenker jeg på på hun som måtte leve med frykten av å dø fra barna sine når de er så små. Det må vere helt forferdelig og jeg kan sikkert ikke klare å forestille meg hvordan det var for CD. Likevel fremsto hun som en sterk kvinne som aldri gav opp! Jeg beundrer henne for det! Så tenker jeg på de to små som har mistet en fantastisk mamma! Heldigvis så har de mange rundt seg som kan dele sine minner og fortelle om henne. Det vet jeg dere kommer til å gjøre. CD blir aldri glemt. Jeg tenker på mannen hennes som sitter gjenn. Jeg tenner et lys for han og at han finner den styrken han trenger for å komme gjennom dette. Jeg gråter i hjertet mitt for dere alle! Jeg tenker på moren deres som har mistet et barn, og jeg tenker på deg som bærer på et nytt liv. Håper det blir lyset for deg i denne tunge stunden! Jeg ønsker dere det beste for fremtiden og at alle skal komme styrket ut av dette. Stå dere godt! mvh Marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 12. mars 2006 #1143 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg måtte bare innom her for å se hvordan det går med deg. Tenker sånn på dere alle nå, CD sin familie. Alt dere har gått gjennom disse to siste årene. Vi får jammen håpe at dere har hatt nok nå! Du er helt utrolig, her sitter jeg og er bekymret for deg, og så skriver du at du tenker på oss, venninnene hennes. At du har tid til å tenke på oss, nå midt i sorgen. Du er ei helt fantastisk jente og jeg vet at CD var så veldig glad i deg. Jeg er så glad for at vi fikk tatt de bildene nå i januar. De bildene kommer til å bli tatt godt vare på. Enda hun ikke var helt seg selv (som hun sa), ser du glimtet i øynene til ei jente som ikke gav opp kampen frivillig. CD kommer alltid til å være en del av oss, og vi lover at vi ikke skal glemme CD-mannen og ungene når vi har våre sammenkomster. I morgen skal vi møtes alle sammen, L fløy hjem i dag for å være her, nå savner vi bare Cumulus. Jeg er glad for at vi har hverandre akkurat nå. Vi skal ikke glemme deg heller, kommer nok til å titte innom dagboken din innimellom. Har egentlig smuglest lenge, jeg! Ta vare på deg selv og den lille som er på vei. CD har også skapt to mirakler som vil alltid minne oss om henne. Livet hennes var kort, men hun fikk utrettet mye. Og all den omsorg hun hadde for andre, selv når hun egentlig hadde mer enn nok med seg selv. Hun vil bli dypt savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 12. mars 2006 #1144 Del Skrevet 12. mars 2006 Tenker veldig på dere nå magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. mars 2006 #1145 Del Skrevet 12. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 12. mars 2006 #1146 Del Skrevet 12. mars 2006 Kjære, kjære Magnhild! Jeg tenker så mye på deg og dere for tiden. Det er så uvirkelig at CD ikke er her mer, men hennes ånd vil alltid være med oss. Vi som har kjent henne kan ikke være uberørte av hennes ærlighet og oppriktighet, hennes evne til å gripe dagen, til ikke bare å tenke men å gjøre noe med det! Nå har hun sluppet unna smertene og hun fikk et verdig liv til det siste. Så midt oppe i vår egen sorg over å miste en veldig god venninne, så håper og tror jeg at når utfallet var så uungåelig, så var det kanskje godt for henne å slippe nå. Uansett hvor trist og meningsløst det føles for oss som sitter igjen. Deres familie har tatt for dere en altfor stor del av den negative statistikken nå. Jeg glad for at dere har hverandre, en sterk familie med tette bånd og omsorg for hverandre. Den evnen du allikevel viser til å tenke på andre i situasjonen er ikke mindre enn utrolig! Jeg håper at du tar kontakt om det er noe jeg eller vi kan gjøre for dere. CD vil alltid være i tankene våre, og så må du i din "nye" situasjon huske på å ta vare på deg og spiren! Håper virkelig at vi får muligheten til å møtes i fremtiden også! Hilsen Christina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #1147 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg er sliten jeg. Kanskje ikke så rart med alt som skjer. Har hatt møte med begravelsesbyrå og prest i dag. Skikkelig flotte folk. Det er de samme som vi hadde i pappas begravelse. Det blir nok en veldig flott stund tenker jeg, men åååh som jeg gruer meg. Presten spurte meg i dag, om hva jeg sitter igjen med etter BigSis. Jeg kalrer ikke tenke på det en gang uten at tårene triller. Det er så vondt å snakke om alt hun har lært meg, vist meg, gjort for meg, alt vi har gjort sammen igjennom årene. Hun har alltid vært her for meg, brydd seg og vist kjærlighet hele tiden. Det er utrolig urettferdig at hun ikke er her mer. Jeg sitter igjen med et tap, en tomhet og stillhet. Tap av en søster og god venninne. Tomhet etter henne som aldri vil kunne lukkes. Og stillheten kommer sakte men sikkert over meg. Vi snakket om alt, hele tiden. Hver gang det kom en sms så regnet alle med at den var fra henne. Mobilen er merkbart stillere nå enn tidligere i uken. Det er fryktelig vondt. Jeg har så masse jeg vil fortelle, prate om, gjøre og finne på. Jeg ser navnet hennes på msn hvor hun står som frakoblet. Det vil hun jo alltid gjøre. Jeg vet at det aldri vil komme meldinger, mailer, telefoner og brev fra henne. Det er fryktelig trist. Det er så tomt nå at jeg blir helt satt ut. Nå skal jeg legge meg. Jeg orker ikke tanken på å sitte oppe og tenke mer. Har tenkt nok i hele dag. Må fortsatt finne ut hva jeg vil skal stå på blomstene fra oss i kirken. Klarer ikke finne noe som er sterkt nok. Orker ikke tenke på det heller, men må jo... Jeg gruer meg... Masi: Så koselig at du stikker innom. Jeg tenker masse på dere. dere er en gjeng som har holdt sammen lenge, og som ikke lenger vil bli komplett. Tenker på julebordene og vindrikking. Uff... Det må være tungt for dere også. Jeg har innsett at alt ikke dreier seg om familien. Det er rart, hun er jo tross alt min søster. Men hun har truffet så mange mennesker rundt om, hun har så mange venner og bekjente, så hun er liksom ikke bare min. Selv om jeg føler det sånn innimellom. Hun var liksom bare MIN søster... (og litt min bror sin da... ) Men det å miste en venninne må være vel så vanskelig. Er glad for at dere har gjengen nå som kan holde sammen og støtte hverandre. Jeg tviler ikke på at dere vil gjøre alt dere kan for å inkludere mannen og barna i fremtiden også. Det er betryggende å vite at det finnes slike venner rundt ham nå. Nå skal jeg legge meg tror jeg... Takk for alle klemmer og tanker. Det varmer og jeg er fullstendig overveldtet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 12. mars 2006 #1148 Del Skrevet 12. mars 2006 har ikke ord.. ta vare på deg selv magnhild.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. mars 2006 #1149 Del Skrevet 12. mars 2006 Min dypeste medfølelse i sorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 12. mars 2006 #1150 Del Skrevet 12. mars 2006 Føler for en tur innom her og berømme deg for det fantastiske mennesket du er. Din søster vil leve videre i svært mange hjerter. Min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 13. mars 2006 #1151 Del Skrevet 13. mars 2006 Det begynner å sige inn hos meg og etter hvert. Jeg fortalte det til Solveig i går og det var så rart å se en 4 1/2 årings reaksjon. Masse spørsmål, litt gråting (meg) og masse trøsting (henne). Jeg måtte love at jeg aldri skulle bli syk og dø. Hun har tegnet en fin tegning til CD, og hun har spart på en drops som Mannen skal få. Jeg har på en måte sørget mye på forskudd, har tenkt så mye på det som skulle komme at det føles bare veldig tomt nå. Alle gode tanker til deg Magnhild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. mars 2006 #1152 Del Skrevet 13. mars 2006 Kjære, kjære deg! Alle gode tanker går til deg i denne tøffe tiden du går igjennom nå! Ta vare på deg selv og spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. mars 2006 #1153 Del Skrevet 13. mars 2006 Kjære gode deg. Det er med tungt hjerte jeg leser i dagbøkene i dag. Hadde en klump i magen før jeg koblet meg på. Desverre stemte den ekle følelsen. Tenker masse på deg og dine. Aller dypeste medfølelse. Varme klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. mars 2006 #1154 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #1155 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 13. mars 2006 #1156 Del Skrevet 13. mars 2006 Tenker på deg Min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 13. mars 2006 #1157 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har ikke ord, Magnhild... Min dypeste medfølelse... Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1158 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg la igjen noen ord til deg i boka til CD, Magnhild. Jeg legger dem her også, så de ikke blir borte med boka hennes. Kjære Magnhild: Takk for at du har latt oss delta i CD's liv når hun ikke har klart å være her sjøl. Takk for at du har åpna døra også inn til ditt liv, gjennom CD og boka hennes. CD har fått hvile nå, mens dere, hennes nærmeste, fortsatt har en lang og tung vei å gå. Som jeg lovde å bære CD, lover jeg å være en støtte for deg. Du kjenner meg ikke, men jeg lover. Så mye betyr dere faktisk. Ikke bare for meg, men for mange, mange mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 14. mars 2006 #1159 Del Skrevet 14. mars 2006 Kjære deg, tenker på deg og din familie. Har lest gjennom de siste dagboksidene som går fra glede over en ny spire til fryktelig sorg de siste dagene. Du er et fantastisk menneske. Du er omsorgsfull, reflektert, medfølende og tapper og mye mer. Ta vare på alle de gode minnene du har av din søster. De lever videre. Og ta vare på deg selv og det lille gullet i magen. Sender gode tanker til deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 14. mars 2006 #1160 Del Skrevet 14. mars 2006 Kjære deg, har bare et halvt minutt før jeg må løpe til bussen.. Internett har tatt kvelden hjemme så får ikke mye nettid. Kommer sterkere tilbake så snart internett er ok!!Tenker masse på dere, masse varme tanker og klemmer sendes vestover!!!! skal hilse fra alle her. Stor klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå