Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

:klem:

Jeg har ingen ord som kan trøste, ord er så fattige.

Vil bare gi deg en klem! Tenker på deg.

Pass godt på degselv og den lille spiren.

:dagens-rose:

Klem fra fredslilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Magnhild, jeg er så lei meg.  :tristbla:

Stor klem fra Åse.

Åååh som jeg tenker på deg som er så alt for langt unna!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Kondolerer Magnhild. Dette er så usigelig trist. Jeg husker tilbake til tiden da søsteren din fikk vite om kreften. Det er så lenge siden nå. Jeg håpet virkelig ikke det skulle gå slik. Du har opplevd så mye vondt. Jeg føler med deg i sorgen.

Jeg håper du og familien din kan få fred nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å henge med i dag.

Hodet mitt er helt andre steder.

Lurer så fælt på hvordan de har det nå, pappa og min søster.

Vi pratet om at pappa nå kan ta vare på datteren sin igjen, og at hun er trygg nå sammen med han. Det er i alle fall et fint bilde å ha av dem. På en sky langt vekke, hvor de passer på oss alle sammen. Men det er ubeskrivelig tungt. Jeg prøver å se hvordan det blir i framtiden. Jeg har hatt min søster hos meg hele tiden. Hun har passet på meg og vært der for meg hele tiden. vi har vært på mange ferier sammen, bare vi to og med våre familier. Mobiltelefonene våre hat aldri vært stille, alltid noe vi måtte fortelle eller spørre om. Det kommer til å bli så stille nå. Det er så mye jeg vil fortelle om, spørre om og bare prate om. vi hadde mange planer for sommeren. Vi skulle på Stingkonsert i juli, billetten har jeg her liggende. Vet ikke lengre om jeg klarer å gå på den. Om det blir for vondt. Sting var hennes største glede. Hun elsket musikken hans og fikk oppleve han på konsert mange ganger. Men vi gledet oss masse til å få oppleve han her i bergen også. Men nå skjer ikke det. Trist.

Jaja, jeg får se hva som skjer. Vi har i alle fall en fremtid uten bekymringer om kreft. Håper i alle fall at vi har fått vår andel nå. vet ikke om jeg ville klart mer. Men det har jeg sagt mange ganger de siste to årene, men vi har hele tiden funnet styrke på de mest uventede plasser. Som en god venninne sa: Du smilte til og med i begravelsen.

Det har sykdommen lært oss. Det finnes alltid gode stunder i livet, noen ganger må vi kanskje lete litt ekstra, men de er der alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her og tenker på alle venninne til BigSis.

De har mistet en god venninne. Det må være fryktelig vondt. Venninner betyr så utrolig masse for alle mennesker, og når en forsvinner så blir det så tomt. Håper virkelig at det går bra med dere alle. Kanskje dere holder kontakt med meg også gjennom dagboken. Det hadde i alle fall vært veldig koselig å se noen innimellom.

Jeg vet at dere betydde noe så utrolig mye for henne alle sammen. Hun gledet seg over dere og alt dere hjalp til med og stelte i stand for henne. Da hun døde i går stod jeg og så på bildet av dere 8 venninner i klanen og tenkte på akkurat dette. Det erfryktelig trist at dere alle har mistet en god venninne. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går egentlig veldig bra med meg, Magnhild. Vi har vel satt følelsene litt på vent nå mens vi er her, i den grad det er mulig. Vi prøver å nyte ferien og får det faktisk til. Vi får vel en skikkelig nedtur når vi kommer hjem men det får vi ta når det kommer. Hun gledet seg jo veldig på våre vegne for denne reisen til et eksotisk land, og jeg vet at hun helt sikkert vil at vi skal kose oss. :)

Men tøft å komme hjem - det blir det. :tristbla:

Tenker veldig mye på deg og de andre i familien. Det skal du vite.

Klem og god natt fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Magnhild!

Jeg har ikke så mange ord i dag, for det finnes ingen ord som trøster eller som kan gjøre ting bedre. Men jeg har tenkt mye på deg, og jeg blir veldig imponert over din evne til å tenke på andre midt oppi det hele. At du makter å skrive her på KG, og at du viser en sånn omsorg for de andre som også var rundt henne. Dere er nok ganske like der, du og din søster! Hold fast i de gode menneskene du har rundt deg, og vit at vi er mange som tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...føler meg nesten som en inntrenger i dagboka di, men ville bare si at jeg synes dette som har skjedd CD er forferdelig trist og at jeg synes du virker som en ufattelig sterk jente du også. Akkurat som storesøster var! :) Det din familie har vært gjennom den siste tiden burde ingen få oppleve. Tenker på dere, men det høres ut som om dere alle (CD's mann og barn og deg og din familie) har et nært forhold og at dere er der for hverandre i denne tomme tiden som er her nå. Det er godt!

:klem::dagens-rose: :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har lest hele dagboken din nå, som jeg gjorde med din søster også.

Jeg må bare si at jeg tar av meg hatten for dere alle. Maken til sterke mennesker! Ta vare på hverandre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...