Cumulus Skrevet 6. mars 2006 #1101 Del Skrevet 6. mars 2006 Næmen!!! Gratulerer, Magnhild! Nå ble jeg skikkelig glad! Er på ferie i Qatar og fikk en aldri så liten matforgiftning, kastet opp i hele går. Da fant jeg ut at jeg definitivt ikke skal ha flere barn Lykke til videre da! Klem fra Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1102 Del Skrevet 6. mars 2006 Heihei Cumulus! Lurte på når noen av dere skulle finne veien inn hit! Det var nå teit med matforgiftning på ferie da!! Og at du måtte bli plaget med kvalme og oppkast. Forresten så tenker jeg på deg hver gang jeg er kvalm. Har fortsatt tilgode å kaste opp, men er myyyye mer kvalm nå enn med Erik. Men siden jeg VET at flere har hatt det værre, så støtter jeg meg på det jeg! Ellers så håper jeg at dere har det fint i varmen! Kos dere på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 7. mars 2006 #1103 Del Skrevet 7. mars 2006 Dette har jeg ikke fått med meg! Gratulerer med ny knert i magen! Når skal den lille ut i verden og hilse på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juci Skrevet 7. mars 2006 #1104 Del Skrevet 7. mars 2006 Der fant jammen jeg veien hit igjen og - tilfeldigvis! Og med store nyheter og det hele! GRATTIS, da!!! STAS! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 7. mars 2006 #1105 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei igjen. Lasagnaen er frikjent, for i natt begynte Solveig å kaste opp, hele 6 ganger på noen timer stakkars lille store tapre jenten. Vi krysser alt vi har for at dett var dett for denne gang.. Qatar er virkelig eksotisk, menn i hvite laken, jålete som fy, som går sammen med sine svaktkledde, tildekkede elegante koner. Bare øynene synes, svart sminke og eksklusive Gucci-vesker og svæææære diamantringer er det som avslører at folk er rike som fy i dette landet. 5 ganger for døgnet ropes det til bønn fra den lokale moskeen. 30 grader i skyggen og 20+ i vannet, perfekt! Nå skal det legges barn og drikkes øl. Snakkes! Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #1106 Del Skrevet 8. mars 2006 Heisann Juci og Cumulus! Takktakk for gratulasjoner og slikt. Kanskje jeg skal oppdatere litt? Jeg har liksom litt annet fokus om dagen enn meg selv og magen, men den er nå der. Gir VELDIG god beskjed om at noe er "feil" i magen. Er skikkelig kvalm og sliten. Litt kjedelig å være student og kvalm ja. Menmen, jeg skal vel ikke klage tenker jeg... Joda, Knertine (selvsagt jente denne gangen ) er ventet i begynnelsen av oktober. Det var vel den eneste mnd jeg ikke skulle ha barn tenker jeg. Så mange datoer som er opptatt allerede. Men siden er tidlig, så skal jeg heller godta det. Regner med at h*n har tenkt å komme litt før, så kanskje det blir september, og det er helt greit! Så jeg er nå litt over 8 uker på vei, har ikke helt kontroll, men det er vel ikke så veldig nøye heller... Har fortalt det tidlig denne gangen. Mest fordi jeg ikke ville klare å takle et evt tap av fosteret alene. Med så masse som skjer i familien, og alle usikkerhetene så ville vi ha alle rundt oss om ting gikk gale. Men jo fortere tiden går, jo bedre er det jo. Regner egentlig med at det skal gå bra nå som jeg har kommet noen uker på vei. Men man vet jo adri, så derfor klarer jeg ikke helt å glede meg så mye. Men det er uansett godt å vite at noe hyggelig kommer til å skje i løpet av året... Mye annet som også skjer som er LANGT fra like hyggelig!! Ellers så fikk vi en STOR gutt i går. Endelig fikk Erik storguttsengen sin. Sååå stolt da! Han krøp opp i sengen selv og ville sove med en gang. Og i morges så satt han som et lys midt i sengen og ropte på meg. "MAAAMMAAA!! Jeg er ferdig å sove i nye sengen nå!! Stå opp nå!" Såå skjønn!! Og i dag har han snakket masse om den nye sengen sin og at han skal sove i den med en gang han kommer hjem fra bhg. Så det virker som om overgangen har gått bra. I alle fall til nå. Så får jeg heller angre på byttet den/de nettene han kommer tuslene inn på vårt rom kl 0500 fordi han er VÅKEN!! Jess, men nå er jeg trøtt, kvalm, lei og litt sur. Så jeg stikker ned igjen jeg! Kanskje jeg skal lage et kort eller to... vi får se... Kanskje det kommer litt mer liv her etter hvert! Er jo inne og skriver i BigSis sin dagbok omtrent hver dag, så da kan det vel ikke være vanskelig å skrive litt her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 9. mars 2006 #1107 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg fikk høre nyheten fra søsteren din sist uke, hun var så stolt og glad! GRATULERER SÅ MYE!!! Bra at det skjer noe hyggelig oppi alt det triste. Du må ta deg tid til å tenke på deg selv og magen også oppi alt dette som skjer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stiliv Skrevet 9. mars 2006 #1108 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Hei Magnhild... He he he - vi er overalt vi vet du - Gratulerer så masse masse.. Ordentlig kjekt å høre, selv om ikke alt er så bra ellers om dagen. Som Serenne sier - ta vare på deg nå også og ta hensyn til knerteliten - det er veldig viktig for CD det også vet du... klemmer fra meg og mine Endret 9. mars 2006 av stiliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. mars 2006 #1109 Del Skrevet 10. mars 2006 Først av alt: Gratulerer så masse med ny graviditet. Det er en stor og positiv ting som skjer i livene deres akkurat nå! Har en venninne som gikk gravid da moren hennes lå kreftsyk på Haukeland. Moren hennes døde da babyen var 4 mnd gammel. Men i ettertid sier hun at babyen holdt henne oppe på en måte... Et lite uskyldig vesen som trengte henne da hun ikke orket stort med mann og de to eldste barna. Er lite på nett om dagen, men må innom og kikke etter nytt hos cd. Og da går jo turen innom for å se hos deg og hvordan du har det. Er fryktelig lei meg på deres vegner. Er ikke mye rettferdighet i alt det vonde dere må igjennom. Men må si at du imponerer meg med styrken din. Glad for at jeg er kjent med deg. Varme klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1110 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg er redd... Vil ikke miste søsteren min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. mars 2006 #1111 Del Skrevet 10. mars 2006 Kjære magnhild! Jeg kjenner deg ikke, ikke egentlig. Men likevel gjør det vondt og lese det du skriver, og det river meg i hjertet og tenke på hvorda du har det nå. Det har ikke vært vanskelig å skjønne at du har et veldig tett og nært forhold til CD, og jeg vet hvilken berikelse et godt søsterforhold er, for jeg har en lillesøster som jeg har kjempegod kontakt med selv. Nettopp derfor har jeg tenkt mye på hvordan du har det oppi alt dette, og du skal vite at du har min dypeste medfølelse, samtidig som jeg er imponert over hvor uselvisk du stiller opp og hvor flinke dere alle har vært til å holde oppe motet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 10. mars 2006 #1112 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1113 Del Skrevet 10. mars 2006 Min kjære umistelige søster døde i dag av kreften som tok kroppen hennes, men som aldri ødelagte hennes personlighet! Hun betyr alt for meg og vil aldri bli glemt! Hvil nå BigSis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 10. mars 2006 #1114 Del Skrevet 10. mars 2006 Det var så ufattelig trist å få nyheten nå i kveld om at søsteren din måtte gi opp kampen til slutt. Det føles så blodig urettferdig at du først skal miste din far og så din søster så kort tid etterpå. Husk på deg selv nå midt i sorgen. Ta godt vare på den lille spiren din, det føles nesten symbolsk at mens din søster dør så kommer en ny liten jente snart til verden. CD sa hun fremdeles hadde barnetroen sin, så jeg velger å tro at hun nå er sammen med sin far. Tenker masse på dere akkurat nå, mange klemmer fra Serenne m/familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stiliv Skrevet 10. mars 2006 #1115 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Kjære Magnhild og CDs familie Alle våre varmeste tanker og dypeste medfølelse går til dere alle. En vakker flamme med gull i øynene har sluknet. Ufattelig trist og tomt. Ta vare på hverandre i beste CD ånd - hun ville ønsket det.. Live med familie Endret 10. mars 2006 av stiliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1116 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg fatter det ikke. Hun er borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 10. mars 2006 #1117 Del Skrevet 10. mars 2006 Kjære deg, føler så inderlig med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 10. mars 2006 #1118 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. mars 2006 #1119 Del Skrevet 10. mars 2006 Mange varme og tanker til dere. Ta vare på hveandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 10. mars 2006 #1120 Del Skrevet 10. mars 2006 Kjære Magnhild. Ingen ord kan trøste deg nå, og ingenting kan forandre det tapet du og din familie har lidd. Vi kan bare føle med deg, fordi vi har fulgt CD og deg i KG. Men mitt i sorgen, har du en liten engel på vei, som sikkert kommer til å gi deg mye trøst. Og jeg vet med sikkerhet, at dere har hverandre. Det er ufattelig at det gikk så fort, og at du skulle miste din store søster på den måten. Utrolig urettferdig. Tenker masse på deg, og din familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå