magnhild Skrevet 14. april 2005 Forfatter #981 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg må bare si at jeg virkelig skal prøve å komme på treff, men jeg tror det var akkurat den tirsdagen det er foreldremøte i bhg. Så da må jeg nok gå dit tenker jeg. Mannen gikk forrige gang. ellers så er jeg aktiv her inne, men mest i bryllupsdagboken. Det er liksom det livet dreier seg om om dagen. Så stikk innom der da vel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2005 #982 Del Skrevet 18. april 2005 Har du priser på koldtbord? Er forresten vegetarianer, så vi skal velge en del mat som er uten kjøtt. Har ikke sjekket leverandører eller noe enda. Er usikker på hvor vi skal ha festen... Hotell-lokalet ble så dyrt, 1000,- per person... Har du en finfin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. april 2005 Forfatter #983 Del Skrevet 18. april 2005 Har du priser på koldtbord? Er forresten vegetarianer, så vi skal velge en del mat som er uten kjøtt. Har ikke sjekket leverandører eller noe enda. Er usikker på hvor vi skal ha festen... Hotell-lokalet ble så dyrt, 1000,- per person... Har du en finfin dag? Jeg kommer tilbake til deg i kveld eller i morgen. Nå skal jeg ut... Jeg skal vise deg noen priser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 19. april 2005 Forfatter #984 Del Skrevet 19. april 2005 Lillegutt måtte på legevakten i dag. Han slo nesen i bhg. Han syklet på trehjulsykkelen og mistet taket og slo nesen rett ned i styret. Den kunne se brukket ut, så da tok vi ingen sjanser. Men på legevakten sa de at vi måtte vente til hevelsen var gått ned for å se om den var brukket. Men alt så bra ut. Også er jo bruksen i nesen fortsatt veldig myk, så det går nok bra. Men han ser ikke så bra ut. Og er veldig kosete. Men det er lov. Stakkers lille gullegutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 19. april 2005 #985 Del Skrevet 19. april 2005 Hei! Jeg er ny her på forumene, så jeg titter litt innom her og der. Huff, stakar gutten din...Hørtes ikke no godt ut det der nei. Da jeg jobba i barnehage før vi dro ned til Australia, var det ei jente som hang i et tau og dælja borti leikestativet..Overleppa hennes sprakk på undersiden og det blei mye gråt. Men det tok ikke mange dagene før ho var glad og blid igjen :-) Masse lykke til med bryllupsplanleggingen Klem fra Kunstner'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 19. april 2005 #986 Del Skrevet 19. april 2005 Staaaaakar lillegull Blei litt engstelig da jeg overhørte telefonsamtalen ja....men det er flott at det gåt greit med han. Vi krysser fingene for at småen ikke har brukket nesen, at den bare er forslått. Stoor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 19. april 2005 Forfatter #987 Del Skrevet 19. april 2005 Nå var morfar innom med en skikkelig stilig trillebor til Erik!! Han vil allers helst leke med den store, men nå blir det sikkert moro med sin helt egne trillebor tenker jeg!!! Vi får teste den ut i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. april 2005 #988 Del Skrevet 21. april 2005 :o Sykler gutten på trehjulsykkel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. april 2005 Forfatter #989 Del Skrevet 21. april 2005 :o Sykler gutten på trehjulsykkel ? Eh ja... Eller sykler og sykler. Han sitter på den og går rundt. det er det morsomste som finnes om dagen. Det er i barnehagen og er kjempemoro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. april 2005 #990 Del Skrevet 21. april 2005 Jøss! Er han så stor ja.. Jaja.. Tida går så fort atte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. april 2005 Forfatter #991 Del Skrevet 21. april 2005 Han er veldig stor ja... Litt rart egentlig. Men nå løper han rundt og leker hele tiden. Trillebor og trehjulsykkel og alt mulig. Kjempemoro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. april 2005 #992 Del Skrevet 25. april 2005 Ser ut som om jeg ikke bare kan oppdatere meg i en dagbok... Stakkars lille Erik da. Håper det ordnet seg med det foreldremøtet og at du kommer i morgen... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 29. april 2005 #993 Del Skrevet 29. april 2005 Innom med en klem Håper du hadde et supert utdrikkingslag og koste deg grenseløst Håper også du får en strålende helg. Klem ny......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #994 Del Skrevet 7. mai 2005 Vi har nettopp feiret pappas 60-årsdag og det var bare kjempekoselig!! Utrolig fin dag. Erik har begynt å snakke mer og mer. Det er kjempemorsomt å følge med på. Her kommer et lite utdrag fra han og tante CD sin samtale i går. CD: Erik, kan du si tante? E: taaaaaanteeeee CD: Kan du si tante en gang til? E: TAaaaanteee CD: Kan du si mormor? E: Nei CD: Mormor E: Nei CD: Kan du si tante? E: Taaaanteee CD: Erik kan du si mormor? E: Æsj CD: Mormor E: Ape CD: Tante? E: Taaanteee CD: mormor E: Jaaaa CD: kan du si morfar? E: Jaaaa Slik fortsatte det lenge. Han ramset opp det ene etter det andre, men ALDRI mormor!! Og gjett om det er en som synes det er litt trist da... I tillegg sier han nå: sitte, opp, ned, se, mamma, pappa, moff, olle, ingi (ingvild), ena (lena), sko, ue (lue), vovov. Så det utvikler seg nå. Det er skikkelig gøy å følge med på!! Ellers så går hverdagen i å studere, gjøre oppgaver og ikke minst planlegge bryllupet. Det er bare to uker igjen og jeg er ikke sikker på om vi har kontroll, men jeg tror det... Ha en fin helg, nå skal Erik og jeg shoppe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #995 Del Skrevet 7. mai 2005 Hehe, mye rart man finner på i skoleoppgaveeksamenstiden! Tommy er en kompis av meg og vi satt lenge og diskuterte alt vi ønsket oss, men aldri fikk, så da lagde vi denne. Om vi kommer noen vei med den er vel heller tvilsomt, men moro kan vi jo ha det på veien!! Klikk her for å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 8. mai 2005 #996 Del Skrevet 8. mai 2005 Takk for en koselig kveld....blei trøtt idag gett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #997 Del Skrevet 8. mai 2005 Takk for en koselig kveld....blei trøtt idag gett Ble du trøtt? Jeg har hatt en super dag jeg! Det var kjempekoselig, så det er bare å komme hit oftere vettu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 9. mai 2005 #998 Del Skrevet 9. mai 2005 Ble du trøtt? Jeg har hatt en super dag jeg! Det var kjempekoselig, så det er bare å komme hit oftere vettu!!! Blei trøtt ja....men det går fort over Fikk ut litt trøtthetsceller på sykkel på søndagen så da var alt greit..hehe. Kjempekos å være på besøk vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #999 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå er det bare 2 dager igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. mai 2005 #1000 Del Skrevet 19. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå