Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Ps: så mannen din skulle bort en liten tur, min er vekke 4 uker i slengen... :cry:

:hakeslepp: Dette hadde jeg ikke fikset. Men kanskje man blir vant til det meste? :klø: Han skal være vekke en uke og det er leeeenge det!!! Har nesten ikke vært så lenge fra hverandre siden vi ble sammen. En og en halv uke er det lengste... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med sko!

Jeg har ikke deltatt på lenge jeg...og kan angre på det! :wink:

Jeg er veldig fornøyd med at du skriver Korsika, forresten! Betyr det at jeg har Girlpower?? :ler:

Du HUSKER Jaget ja?? :forvirra:

Jeg skjønner ikke at du ikke husker samtalene våre. Blir nesten litt fornærmet... Tror du kan ha fortrengt noe.

Husker du ikke at vi snakket om dagens "tips" og sånt?

Og Mannen min var ute og fartet...

Og vi fant ut at det var samme tips i alle byene...ihvertfall en gang.

Håper dere koste dere skikkelig idag, og at menneskene (deriblant Meta!) var fornøyd med servering og oppvarting :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske: Den JAGET!!! :klaske:

Jeg er klar til ny runde jeg!!!

Nesten som jeg sender Mannen på jobb på sykkel sånn at jeg har bil til å kjøre rundt å jakte!!!

:D Herregud at jeg ikke koblet det!! (Hjalp litt på at det går reklame på tv om den nye runden med Jaget da...) Gleder meg allerede!!!

Jeg og håper jentene (og de to guttene) var fornøyd med serveringen. Og heldigvis så hadde jeg laget MANGE muffins, så jeg har MANGE igjen også!! *slurpe* :sjarmor:

Også har jeg vært på besøk til pappa i dag, og han ser bedre ut enn han har gjort på lenge. Og det med slanger og dren både her og der. Han blør fortsatt en del i såret og det er jo teit. Det er mulig de må inn igjen!! :evil: Hvorfor kan det ikke bare gro da. Men herregud!! :hakeslepp: Jeg fikk se tegninger av hva de har gjort inn der, og det var helt sprøtt. De har ommøblert og tatt vekk ting og sydd sammen andre ting som egentlig ikke paser sammen... Jaja, det er ikke rart det blør... Håper bare de ikke frastøter hverandre de der ukjente kroppsdelene... Kan ikke skjønne at det kan fungere sånn som de har satt det sammen nå, men det gjør det jo tydeligvis... Ellers så blir det fortsatt noen uker til på sykehuset og en laaaaang rekonvalesens periode hjemme. Kjipe greier, men alt er bedre enn en rask og smertefull død!! :roll:

:evil: fordi det ikke var Amy i dag. Og jeg følger ikke med på påskekrimmen!! :tunge1: Så da sitter jeg her i stedet og sender inn svar på enda flere konkurranser. Gleder meg til jeg får gavekort, for jeg har så lyst på nye sko!!! Og Lillen; nå er det 2 sko konkurranser som du må bli med på når du får bredbånd. Det er vel ikke noe du prioriterer nå kanskje... :sjarmor: Men jeg er fornøyd jeg!!! (Drømmer jo mer om en reisepremie da, men det får komme etter hvert. Sko først!)

:klem: Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ihvertfall veldig fornøyd med oppvartningen :) Koselig å besøke deg og vesle siklegutten.. Så stolt da.. Måtte fortelle mannen at jeg fikk han til å le og at han strakte armene til MEG :hoppe: Skikkelig herlig liten tass.. Eller liten og liten.. Etter Konrad er jo ingenting lite.. Syns det var litt skummelt å holde han ja.. Men det gikk jo kjempefint. Nydelig han også :)

Fint at det sto bra til med pappaen din da.. Synd at han ikke slutter å blø.. Det er jo noen dager siden operasjonen nå.. Håper han kommer seg snart!

Stor klem fra Meta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du spurte for en stund siden om pappan din kunne ha kreft siden han ikke hadde smerter. Jeg ville ikke svare da, nettopp fordi kreft (stort sett) ikke gjør vondt før det har gått for langt. Hadde kreft gjort vondt ville mange tilfeller vært oppdaget mye før. Desverre er dette en del av den slemme sykdommens symptomer. Det er desverre sånn som med faren din at man oppdager kreften ved at noe annet er galt.

Jeg ville ikke fortelle deg dette før, fordi det ville neppe beroliget deg. Nå som du allerede vet hva det er med faren din, kan du jo vite dette også.

Det er godt å lese at han ser bedre ut enn på lenge. Du skal se at alt ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Magnhild!

Lenge siden sist jeg har skrevet her nå :oops:

Godt å lese at pappan din ser bedre ut, og at operasjonen ser vellykket ut! Krysser fingre, armer, ben og tær for at blødningene stanser slik at de slipper å gå inn en gang til!

Håper du får en fin påske hjemme sammen med familien din :kose:

Stor klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1: KJEDELIG!!! :tunge1:

Vil finne på noe, men alt er kjedelig

... Kanskje jeg skal plante ut noen av blomstene som spirer, men det er kanskje litt for tidlig enda. I alle fall siden en del av de bare er ca 2mm høye, men veldig søte... :ler:

kiri: jeg hadde følelsen av at det var kreft veldig lenge jeg, men ville vel bare ikke inse det før jeg fikk klar beskjed fra legen. Jeg er veldig takknemlig for at du ikke sa noenting ang smerter. Da hadde jeg nok gravd meg ned for tidlig!! :klem: Takk skal du ha!!

:klem: til meta også... Det var så kos i går!!

Må gjøre det igjen snart!!

Jeg spiser muffins så det tyter ut av ørene mine!!

:vinke: Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si en ting. Jeg satt og leste i gravideboken i min i sted. Skulle egentlig bare hente inn fødselsrapporten for å ha den på hjemmesiden. Men ble sittende å lese litt. Det var litt morsomt. Det føles som om det var i går, men likevel så lenge siden!! Savner tiden med venting og spenningen på hvem Erik egentlig var. Er litt misunnelig på ny dag som går igjennom det akkurat nå... Den forventningen tror jeg er noe av det beste med hele graviditeten!!! Jaja, det er fire år til neste gang!! (Om det går som vi vil...) :roll:

Takk for hilsen ny dag; jeg følger med altså. Er nesten litt irritert fordi jeg ikke kan følge med HELE tiden. Nesten sitte på fanget for å være sikker på at jeg får med meg alt. Men det er vel sånn det er det. Håper du har en sladrevenn som git beskjed her inne når du drar og når ting skjer... Hvis ikke kommer jeg til å gå på veggene!! Helt sant!!!

Mye venting og spenning her i gården. :Nikke: Er en spesiell tid - å gå sånn å vente. Gleder meg sånn til mirakel kommer til verden :hoppe:

Vet at du følger med meg magnhild. Du er så god atte :kysse: Også er du morsom ... artig at du er så interessert at du har lyst til å ha med deg alt :wink: Skulle bodd her i nabolaget så kunne du ha stukket innom meg innimellom. Det hadde vært koselig.

Sladrevenn :Nikke: Mayamors mobilnummer er notert :)

Håper du har fine dager magnhild :)

Fint vær for trilletur i dag (jeg er så misunnelig atte).

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det var bra at Mayamor har fått opppagve som sladrevenn!! Håper bare det ikke skjer når hun er i huset og det er lenge til hun kommer på nett... :o Jaja, jeg skal vel klare å vente... :wink:

Åh jeg gleder meg til å spise på Fridays igjen. Det er jo såååå lenge siden!!! Siden sist treff... :ler:

bizzy: du skal slippe å krysse beina... Det blir så dumt... :tunge1: Takk for hilsen og jeg håper du får en fin tur hjem til påske. Eller var det på fjellet du skulle? Uansett så må du kose deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen magnhild ...

... jeg er her ennå jeg :wink:

Mayamor er oppnevnt som sladrevenn så det skal være greit. :)

KG-treff på Fridays hadde vært kos. Håper lille mirakel og jeg kan treffe kg-jentene her i by'n om ikke så lenge.

Ønsker deg en fortsatt fin dag :wink:

- må vel ut i fin-været nå vel :rosasmil:

klemmer ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Fikk nettopp meld fra Mayamor der hun sier at hun ikke har nett-tilgang... :ler: Så når du Ny dag sender melding til henne så sender hun den til meg sånn at jeg kan legge den ut på nett... :sjarmor: Skal ikke være så lett nei...

VI håper på treff med mirakel og ny dag om to uker vi... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom fra solrike nord sverige med en stooor klem!! :klem: Håper det går bedre med pappa'n din nå, tenker på deg og krysser fingrene!!

Glad påsk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Fikk nettopp meld fra Mayamor der hun sier at hun ikke har nett-tilgang... :ler: Så når du Ny dag sender melding til henne så sender hun den til meg sånn at jeg kan legge den ut på nett... :sjarmor: Skal ikke være så lett nei...

VI håper på treff med mirakel og ny dag om to uker vi... :wink:

Flott at dere ordner opp :kysse:

Dere er så gode atte :wink:

Ha en strålende kveld magnhild :)

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Nå må du ikke komme inn til alle døgnets tider heller da...

Jeg blir jo helt i hundre her jeg sitter!! :hoho: Ok, jeg skal være den første til å innrømme at jeg er håpløs!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare innom for å stresse magnhild :tunge1:

er i det onde hjørnet nå :evil: Blæææææh

neida; håper du har det bra.

Det har jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Innom med en liten kjapp klem fra samboers kontor.

Har ikke modem enda...

Kommer plutselig tilbake... :ler:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...