Gå til innhold

Knerten og forundringspakken

magnhild

Anbefalte innlegg

Hei

Tenker mye på deg og resten av familen. Vet at dere har et godt samhold og er flinke til å ta vare på hverandre. Nå håper jeg dere kan få ro og at tiden fremover blir fyllt av glede over den nye babyen som skal komme.

Min dypeste kondolanse til dere alle :dagens-rose:

Hils til og ta godt vare på CD-mannen og barna. CD vil alltid være en del av gjengen og vi vil ikke glemme resten av familien hennes selv om hun er borte.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom for å gi deg min aller dypeste medfølelse i den tunge stunden. Ta godt vare på den lille spiren din.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg Magnhild i denne vonde tiden. Jeg er sikker på at begravelsen i morgen blir aldeles nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg,

ville bare si at jeg tenker masse på deg og dine.

Ønsker dere en fin minnestund i morgen.

Sender varme tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange varme :klem: og tanker på en trist dag. Håper dere kommer gjennom den best mulig. Sikker på at sermonien blir en verdig avskjed i CD`s ånd. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kjære Magnhild.

Min dypeste medfølelse i sorgen. :dagens-rose:

Søstre er ikke noen som kommer og går; søstre er med deg innenfra og ut, fra den dagen du ble født til den dagen du dør.

Fanny Hammont

En søster er en fantastisk støttespiller. Fordi jeg selv har en søster, vet jeg at de er uvurderlige.

Kate Fraser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Nå har jeg oppdatert meg på boka di. Veldig hyggelig å bli bedre kjent med deg på denne måten :klem: ! Veldig hyggelig nyhet med knert(ine) i magen, gratulerer masse! Tenk Erik skal bli storebror... :)

En kjempestor god klem til deg, det er nok ikke så enkelt å være Magnhild nå.. Håper du finner trøst og styrke i menneskene rundt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg vil ha mitt liv tilbake!

Jeg vil så gjerne kunne skru tiden 2 år tilbake og ha både pappa og BigSis friske og raske rundt meg.

Men sånn blir det aldri igjen. Nå må vi begynne å se fremover. Se fremover i en fremtid hvor kreften ikke lenger henger over oss som noe annet enn et vondt minne. Et minne om hvor skjørt livet er. Hvor for hverdagen kan snus oppned. Jeg tar ikke lenger noe forgitt. Det er ikke livet langt nok til. Skulle så gjerne hatt min søster å fortelle alt til fortsatt. Nå har hun vært vekke litt over en uke. Det er helt utrolig merkelig. Jeg lå i morges og tenkte på hvordan jeg skulle få fortalt henne hvor flott gårsdagen var. For det var virkelig en flott stund i kirken. Selvsagt fryktelig trist, men likevel flott. Veldig slik som jeg vil huske BS. Mange fine ord, enda fler folk. Mange tårer. Det å bære henne ut fra kirken er det tyngste jeg har gjort, men samtidig det siste jeg kunne gjøre for henne. Livet blir nok aldri det samme, men vi skal alle sammen leve videre som sterke mennesker som har lært utrolig masse av deg og pappa de siste to årene. Verden har mistet et utrolig flott menneske!!

Savner deg sånn BS!! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...