lillen Skrevet 23. desember 2005 #1081 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg synes du er superwoman... Tenker på deg ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2005 #1082 Del Skrevet 24. desember 2005 Ønsker deg og dine er riktig god jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. januar 2006 #1083 Del Skrevet 3. januar 2006 Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1084 Del Skrevet 7. februar 2006 Ville egentlig bare at jeg lever altså!! Selv om det er leeeeenge mellom hver gang jeg er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1085 Del Skrevet 2. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 2. mars 2006 #1086 Del Skrevet 2. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. mars 2006 #1087 Del Skrevet 2. mars 2006 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1088 Del Skrevet 2. mars 2006 ← Og du bare ler du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1089 Del Skrevet 2. mars 2006 Hurra! ← Hei så koselig å se deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. mars 2006 #1090 Del Skrevet 2. mars 2006 JEG tror du må døpe om boken din i linken.. Masebok du liksom Jeg har jo forresten noe som du trenger.. Sende i post eller treffes vi en dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 2. mars 2006 #1091 Del Skrevet 2. mars 2006 Og du bare ler du!! ← Ikke bare...ikke så reint lite :hår: heller Dessuten fant jeg ingen knise-smily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1092 Del Skrevet 2. mars 2006 JEG tror du må døpe om boken din i linken.. Masebok du liksom Jeg har jo forresten noe som du trenger.. Sende i post eller treffes vi en dag?? ← Ehm... ja... Masebok er det jo kanskje ikke. Kunne kjapt blitt det... Ja jeg trenger, men å sende i posten var nå veldig kjedelig. Vi får treffes en gang. Det går greit enda! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. mars 2006 #1093 Del Skrevet 3. mars 2006 er det en nr 2 i farta eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 3. mars 2006 #1094 Del Skrevet 3. mars 2006 Lurer veldig jeg også - er jo ikke lenge siden vi hadde en prat om dette.... Håper du har det bra. Skal vi avtale et nytt treff? Du og meta må jo treffes forstår jeg, og meta og jeg snakket om et nytt treff da vi gikk tur tidligere i uken... Er du med? ...men helst ikke på Fridays. Er så lei det stedet. Klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1095 Del Skrevet 3. mars 2006 er det en nr 2 i farta eller?? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1096 Del Skrevet 3. mars 2006 Lurer veldig jeg også - er jo ikke lenge siden vi hadde en prat om dette.... Håper du har det bra. Skal vi avtale et nytt treff? Du og meta må jo treffes forstår jeg, og meta og jeg snakket om et nytt treff da vi gikk tur tidligere i uken... Er du med? ...men helst ikke på Fridays. Er så lei det stedet. Klemmer herfra ← Heisann!! Ja vi snakket jo om det da! Og det var vel bare noen fåååå dager før jeg faktisk testet 2 BLÅ!!! Jeg er med på treff. Egentlig hvor som helst, bare ikke seeeeeent på kveld eller på Egon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1097 Del Skrevet 3. mars 2006 Kvalm hele tiden! BLÆH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. mars 2006 #1098 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) HIPP HURRA!!! Gratulerer så mye, dette var jo bare moro! jeg lå vel et par måneder etter deg sist gang, hadde vært veldig passende det nå også... Kos degt med ny spire i magen og kvalm hele dagen... Endret 4. mars 2006 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 5. mars 2006 #1099 Del Skrevet 5. mars 2006 DER fant jeg deg! Linken din virket ikke! Grattis med to blå og liten spire i magen!!!! Dette blir spennende!!!! Du er jo bare ca tre uker lenger enn meg, så nå blir du sånn prøvekanin for meg du! Riktig god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 5. mars 2006 #1100 Del Skrevet 5. mars 2006 Oi! Her skjer det saker og ting! Gratulerer! Hadde nok ein mistanke om at det var prøving på gang då vi var på Fridays sist. Eg vil også gjerne vere med på treff dersom det blir noko. Samma for meg kor det blir eigentlig, men det hadde vore kjekt å prøve noko anna enn Fridays! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå