jessica90 Skrevet 2. juli 2012 #1 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Nå har det gåt et år snart mangler bare 18 dager du forsvant... sååå sykt jeg savner deg, savner deg så mye... Alt det gøye vi gjorde alt opplevelsen meg og deg.. Nå sitter jeg bare her, du er ikke her.... Ikke kunne høre deg prate, le,kaffe samtale, smile,når du bode med meg, dele sorger,alle hemeligheter vi hadde, miner,bekymringer,leve livet sammen, later, og råd som to beste venniner gjør. Vi som rådet hver andre hva som helst. Jeg rådet deg å gå dit istedenfor min bursdag, for du var så flink til å skrive Norsk, snakke Norsk, ikke mins poletik og sto for det du mente . Hvorfor, hvorfor sa jeg du burde gjøre det og gå til det stedet.. ...for nå er du ikke her, burstagen min den 21,juli vil heller aldri bli det samme som før,du forsvant den 22,juli... _____/)___/)______./¯"""/') ¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)¯¯\)¯¯¯'\_„„„,\) Endret 2. juli 2012 av jessica90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 3. juli 2012 #2 Del Skrevet 3. juli 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jessica90 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juli 2012 ja, det er sant det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 3. juli 2012 #4 Del Skrevet 3. juli 2012 Tråden er ryddet for upassende innlegg. Mvh Sulosi, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 3. juli 2012 #5 Del Skrevet 3. juli 2012 Uff.. All min medfølelse til deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ParkBom Skrevet 9. juli 2012 #6 Del Skrevet 9. juli 2012 Tråden er ryddet for upassende innlegg. Mvh Sulosi, mod. Den tråden er ikke upasende, la hun dele hva hun føler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå