Gå til innhold

Oppfører "hundemennesker" og "kattemennesker" seg ulikt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kamerat sier at han aldri dater jenter som liker katter best, fordi de er egoistiske :skratte: Er det noen forskjell, syns dere?

Anonym poster: e41e5badfa619437f0031c6e984e2af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:lur: :lur:

En kamerat sier at han aldri dater jenter som liker katter best, fordi de er egoistiske :skratte: Er det noen forskjell, syns dere?

Anonym poster: e41e5badfa619437f0031c6e984e2af2

:fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Anonym poster: ed96b9d50c604e6353f238ec15ed85ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker "kattemennesker" best. De er mer spontane/kreative, litt sære og åpne. "Hundemennesker" er ofte treningsnarkomane (ut på tur, aldri sur), A-mennesker og A4.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker "kattemennesker" best. De er mer spontane/kreative, litt sære og åpne. "Hundemennesker" er ofte treningsnarkomane (ut på tur, aldri sur), A-mennesker og A4.

hahha jeg er D menneske.Elsker å være oppe hele natta,hater å trene ,er type morra sur og ikke a4.. ;)

Anonym poster: af6932995efe2186ab2128138eece61c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker "kattemennesker" best. De er mer spontane/kreative, litt sære og åpne. "Hundemennesker" er ofte treningsnarkomane (ut på tur, aldri sur), A-mennesker og A4.

Tror du virkelig på det? :klo:

Anonym poster: 652f54e8b87651103b2bbdb1708ac5c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg liker å trene og ta vare på meg selv, er selvstendig og ambisiøs, og ja, litt egoistisk, men veldig empatisk.

Jeg elsker katter og deres elskbare persolighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvina

Kattemennesker liker selvstendige vesener som tar vare på seg selv, hundemennesker bryr seg ikke om at hundene støyer og trenger mer enn de kan gi dem? :filer:

Hm.. jeg er kattemenneske. Jeg ville ikke bodd sammen med en som absolutt vil ha hund, hvis han ikke tok seg av den selv og sørget for at dyret hadde det bra. Men jeg liker hunder også. Selv om jeg ikke ville hatt en, rett og slett fordi jeg er ferdig med å ha små barn og ikke ønsker å være en omsorgsperson i større grad enn jeg er nå.

Er det en forskjell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad i både hund og katt, så da må jeg være både egoistisk, A-menneske og treningsnarkoman, jeg da :nigo: Er egentlig ingen av delene, altså... kanskje egenskapene nulles ut når jeg er glad i begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både hund og katt så jeg er vel en slags hybrid jeg da? Det hadde flott om verden var så enkel at man kunne definere mennesker utifra om de hadde hund eller katt men slik er det nok ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

Om en fyr skal dømme meg siden jeg er catfreak får det helle være fordi jeg nemlig er catfreak, ikke fordi at personligheten min er ego. Når det kommer til pusekatter får jeg ikke lov å få, men store planer om å bli :catmilk: kattefostermor og jobbe frivillig med puser. Pleier uansett å støtte Kattens Vern når jeg kjøper småting. Så jeg er meget snill med pusene men også msk. Så lenge de er snill med meg. Meow.. jeg kan bite

Jeg er egentlig hundemenneske også. Ble forelsket i en hund forrige sommer og tenker på hun hver dag <3 Har ingenting med hunder eller katter å gjøre, men om man har et bra forhold til dyr er man som regel er godt msk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

Hunder og katter kommer i alle forskjellige former. Katter er gjerne kjent som selvstendige, bitchye puser som bruker sjarmen sin til å få det de vil. Det betyr ikke at kattemennesker er slik. For andre katter, de er sjenert. Andre er klumsete. Andre er sulten. Andre OND. Andre er søt. Andre har lav IG. Andre lat osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker hundemennesker tenker jeg gjerne en som liker typiske familiehunder, ala labrador og golden retriever. Mine tanker om slike mennesker er litt som Mr. omg's tanker - utadvendte, A4-menneke, fester/trener ofte. Men en som elsker Chihuahuaer ofte veldig ulik fra en som digger pitbuller.

Og som kittycat skriver, katter har også ulike personligheter. Eier velger gjerne en katt eller hund som har personlighet som matcher sin egen, og siden dyrene kommer i mange ulike former, vil også menneskene gjøre det.

Endret av melly666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder støyer. Ikke ulikt eierne sine altså. Begge deler faller i bråkete, overengasjert og dum-kategorien for min del :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er kattemenneske med hund!

Sjelen din må være som en krigssone. Omgitt av brutalitet, støy og dumskap :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Sjelen din må være som en krigssone. Omgitt av brutalitet, støy og dumskap :gjeiper:

Totalkaos her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både hunde- og kattemenneske og ville ikke gått inn i et forhold med en som ikke likte begge deler. Om man er mest hundemenneske eller kattemenneske bryr jeg meg ikke om, jeg ser ikke den helt store forskjellen.

De som ikke liker dyr i det hele tatt, ser jeg derimot på som ekstremt lite tiltrekkende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både hunde- og kattemenneske og ville ikke gått inn i et forhold med en som ikke likte begge deler. Om man er mest hundemenneske eller kattemenneske bryr jeg meg ikke om, jeg ser ikke den helt store forskjellen.

De som ikke liker dyr i det hele tatt, ser jeg derimot på som ekstremt lite tiltrekkende.

Åh, den er der du. Er ellers enig i den siste setningen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...