Sirius Skrevet 15. februar 2004 #21 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvorfor må du ha luftegård? Bruk heller de pengene på å gjerde inn tomta så får hunden mye bedre plass å boltre seg på. Det er ikke alle hunder som trives med å stå alene i en hundegård, det egner seg best hvis en har to hunder som kan ha selskap av hverandre. Hunder som står i hundegård har veldig let for å bli bjeffete og bjeffer på alt som rører på seg eller gir lyd fra seg. Og å bli utestengt fra resten av flokken på denne måten kan gjøre at hunden ikke blir så veldig familiesosoal. Vi har en stor hund som er innestengt inne i huset når vi er på jobb. Jeg hadde aldri i verden etterlatt henne ute i en hundegård uten oppsyn. Vi har stor tomt, ikke inngjerdet, hvor hun beveger seg fritt. Hun er veldig knyttet til oss og vil helst være der vi er, uansett om vi er ute eller inne, og det får hun lov til, for hun er jo også et familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #22 Del Skrevet 16. februar 2004 for det første så bjeffer hunder som er bak "vanlige gjerder" like mye som de som står i hundegård for det andre synes jeg det er ille å ha et dyr innendørs i mange timer og anser hundegård som et langt bedre alternativ for hunden for det tredje vil jeg ikke ha et digert gjerde rundt tomta takker for tips om springer spaniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå