Gå til innhold

Nå går den episoden av Hjelp han pusser opp der han bruker de fæle fargene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de fremdeles har kjøkkenet sånn som han ordnet det i episoden, eller er det allerede malt over? :fnise:

Jeg hadde seriøst drept han.

Anonym poster: 271e003366eff0c20adb039efc2ddb62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper for guds skyld de har malt en ny farge nå :fnise: Hadde det vært min mann.... ja, hadde ikke spart på kruttet foran kamerafolka da nei.

Anonym poster: 519082aede2c34005d3875720af1926c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det i rødt og blått? I så fall har jeg sett verre:P

Jepp. Og Rosenborgdassen. Jeg får lyst å kaldkvele fyren :P

Lurer på om det ser ut sånn hjemme hos de fremdeles ;)

Anonym poster: 271e003366eff0c20adb039efc2ddb62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for guds skyld de har malt en ny farge nå :fnise: Hadde det vært min mann.... ja, hadde ikke spart på kruttet foran kamerafolka da nei.

Anonym poster: 519082aede2c34005d3875720af1926c

Hehe jeg hadde tatt det fint foran kamera og så måtte de lagt meg inn på psykatrisk etterpå :P Og SÅ hadde jeg filleristet han.

Anonym poster: 271e003366eff0c20adb039efc2ddb62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg hadde tatt det fint foran kamera og så måtte de lagt meg inn på psykatrisk etterpå :P Og SÅ hadde jeg filleristet han.

Anonym poster: 271e003366eff0c20adb039efc2ddb62

:fnise:

Ja, altså... mannen må jo være fargeblind? Det var liksom ikke måte på farge-sjokk heller! Og doen.... doen! Jeg hadde besvimt på stedet!

Anonym poster: 519082aede2c34005d3875720af1926c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Ja, altså... mannen må jo være fargeblind? Det var liksom ikke måte på farge-sjokk heller! Og doen.... doen! Jeg hadde besvimt på stedet!

Anonym poster: 519082aede2c34005d3875720af1926c

Jeg kjenner jeg er lei meg på hennes vegne og. Og samboeren min la merke til at skapdørene nede på kjøkkenet er hvite med litt beige i. (og han har jo heller ikke øye for slikt). Så da er det rødt på ene siden. Blått på andre oppe. Hvitt over benken og deretter offwhite skapdører nede!

Anonym poster: 271e003366eff0c20adb039efc2ddb62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og Rosenborgdassen. Jeg får lyst å kaldkvele fyren :P

Lurer på om det ser ut sånn hjemme hos de fremdeles ;)

Anonym poster: 271e003366eff0c20adb039efc2ddb62

Dassen var jo nesten litt orginal :fnise: Tror kanskje jeg ville laget en nerde-inspirert dass om jeg noen gang får meg eget hus:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dassen var jo nesten litt orginal :fnise: Tror kanskje jeg ville laget en nerde-inspirert dass om jeg noen gang får meg eget hus:P

Hehe ja altså den er jo kul, og jeg har store forhåpninger om at en dag skal vi få et hus som er stort nok til at samboer skal få innrede "gutterom" med bar, bilijardbord og sånne ting, og da skal han virkelig få innrede en sånn do. Men ikke i hovedetasjen! De er jo en familie og han har kun tenkt på seg selv.

Anonym poster: 271e003366eff0c20adb039efc2ddb62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fikk helt vondt i sjela, syns så synd på mannen som var så fornøyd!

Jeg synes synd i henne!

Anonym poster: 271e003366eff0c20adb039efc2ddb62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars dame. Det kjøkkenet så jo helt jævlig ut. Hva er det han tenker med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tusen takk til alle dere som syns det er greit å kritisere mannen min. Ett år etter, og alt er som dere så det på TV. Blir forundret over at dere henger dere så opp i en farge på en vegg. Hadde fargen vært så viktig for meg, så ville vi vel ikke blitt med på programmet i utgangspunktet. Syns det er litt trist at etter to uker med jobbing dag og natt for han, så er det bare fargene folk husker. Som jeg har sagt hele tiden, så var det han som fikk bestemme så lenge han måtte gjøre jobben.

Jeg ville ikke valgt fargen selv, men hver gang jeg går inn på kjøkkenet tenker jeg på min kjære mann som faktisk pusset opp for meg og barna.

Og "Lerkendassen" vår er det beste med hele oppussingen. Det er jo tross alt det nærmeste han kommer et gutterom i vår lille leilighet. :)

Ville bare gi mannen min litt ros for å veie opp mot all kritikken. Jeg er utrolig stolt av han! Jeg elsker han ikke noe mindre fordi han valgte " feil" farge i forhold til hva jeg ville valgt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, de er visst to stykker av samme sorten :ler: Jeg regner med at hun var fullstendig klar over mannens harrynivå fra før, og dermed ikke syns det var så ille som majoriteten av tv-seerne.

Anonym poster: a01ab3dc277adfca9e5f103989eee9ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...