Gå til innhold

Hva tenker dere om denne gutten?


Gjest j26

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært sammen i 11 måneder, så ble det slutt.

Til å være 28 år, så hadde han selvtillitt som en usikker tenåring. Han klagde ofte over seg selv for å få medlidenhet, og det var blant annet vanskelig å snakke om fremtiden fordi han mente at det ikke ville være noen som ville ha barn med en slik som han. Jeg prøvde hele tiden og hjelpe han å føle seg bedre, men han ville ikke høre. Antar han likte og synes synd på seg selv.

Det var vanskelig å kommunisere med han. Jeg følte han aldri lyttet til det jeg hadde å si, og hvis det var noe i veien var han ikke veldig snakkesalig. Når han først snakket, så skulle han ofte motarbeide meg fremfor å finne en løsning. Han var utrolig kverulerende og dro ofte frem ting jeg hadde sagt flere måneder tidligere for å rettferdiggjøre hans utsagn slik at han skulle ha "rett".

I tillegg fortalte han ikke noen andre om meg, så det var nesten ingen som visste at han hadde kjæreste. Følte meg som en hemmelig elsker eller noe sånt.

Det er nå ca 2 måneder siden det ble slutt, og han har de siste ukene bedt om en ny sjanse og at han vil forandre seg. Jeg møtte han for 1 uke siden, og sa at jeg kunne kanskje tenke meg å prøve igjen, men av en eller annen grunn endte nesten hele samtalen i krangel fordi han er så vanskelig å snakke med...

Jeg tror ikke jeg har lyst til å prøve igjen, men samtidig tenker jeg på de fine stundene vi har hatt, men likevel... Hva tenker dere? Hvor mye kan man egentlig endre seg, noen erfaringer? Jeg kan ikke leve med en person som er så dårlig til å kommunisere. Nå har vi bodd på hver vår kant, og små trivielle ting kan blir til store problemer for oss. Jeg kan se for meg hvor vanskelig det kan komme til å bli med både hus og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sikker på at det er en gutt du snakker om? Det der hørtes mer ut som skikkelig PMS/fjortis-oppførsel på et par plasser for å være ærlig.

Nei, finn deg noen det går an å leve med. I veldig mange tilfeller så nytter det ikke å lappe på et ødelagt forhold, spesielt når den du hadde forhold til nekter å oppføre seg som en voksen person.

Nå svarer jeg bare ut i fra det du har fortalt, det er garantert mye mer til historien, så du burde ta alt som blir sagt her også med en klype salt.

Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikker på at det er en gutt du snakker om? Det der hørtes mer ut som skikkelig PMS/fjortis-oppførsel på et par plasser for å være ærlig.

Nei, finn deg noen det går an å leve med. I veldig mange tilfeller så nytter det ikke å lappe på et ødelagt forhold, spesielt når den du hadde forhold til nekter å oppføre seg som en voksen person.

Takk for svar. Ja, det virker som han virkelig nekter å oppføre seg som en voksen. Jeg tror kanskje mye av det bunner i den grusomt dårlige selvtillitten. Når man misliker seg selv så sterkt, så blir det vel vanskelig å fungere med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...