Gå til innhold

Ned 5 kg innen september


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle egentlig veie og måle meg i dag, men jeg glemte det helt ut.. Forsov meg og stressa ut døra 15 min senere :P så da prøver jeg igjen i morgen! Tror ikke jeg har gått ned noe særlig, så det blir spennende å se :-)

I dag har jeg forresten gått i kjole! En jeg har arvet av mamma.. Den er litt liten, men tenkte "pytt sann" :) må øve meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da var det ny veiedag! Har ikke gått ned så mye. Ett problem er at.. jeg kommer meg ikke på do. Om dere skjønner. Jeg prøver å spise masse grønnsaker, har til og med drukket et glass vann iblandet fiberhusk (yack..) men det går bare ikke :P Det har gått tregt en stund, men de siste 4 dagene... har det bare ikke gått!

Noen som har noen tips?

Nå jeg jeg altså gått over 2 uker på pmfs, og det går fremdeles veldig bra. Er utrolig matlei, men men. Fikk en liten overdose kylling, så nå går det for det meste i svin :-) Svin ytrefilet fortrinnsvis. Det er heldigvis fremdeles godt :-) nam nam!

Startdag: 70.0 kilo

Forrige uke: 67,8 kilo

I dag: 67,6 kilo

Lår: 58 (forrige uke 59, startdag 60)

Mage (under navlen): 96 (forrige uke 97, startdag 98)

Rumpe/hofte: 101 (forrige uke 103, startdag 104)

Krymper fremdeles litt etter litt. Skal gå på pfms i en uke til, må ha en pause neste helg for da er det skolestart og en del fester... :P Og så tenker jeg å spise mer fett en stund (altså lavkarbo), før jeg sikkert tar meg en pmfs-periode igjen.

Les gjerne mer om PSMF her:

http://fitnessblogge...f-ekstremdiett/

Hvordan går det med dere andre? Klar for veiedag i morgen? Jeg veier meg sammen med dere neste fredag :-) Blir nok ikke ned 5 kilo på meg, men pytt sann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er! Cherie: Hva gjør du for å gå ned?

Jeg følger Grete Roede,men oppnår liten effekt. Kan det bli for få kcal? Jeg skal ha 1600 om dagen,men hva hvis jeg forbrenner 5-600 kcal på langtur eller noe-skal det da "fylles" opp...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er! Cherie: Hva gjør du for å gå ned?

Jeg følger Grete Roede,men oppnår liten effekt. Kan det bli for få kcal? Jeg skal ha 1600 om dagen,men hva hvis jeg forbrenner 5-600 kcal på langtur eller noe-skal det da "fylles" opp...?

Cherie har en spiseforstyrrelse, spiser nesten ingenting og trener ræva av seg. Absolutt anbefalt!

Anonym poster: a5cb2f969fe22bc0042fd7f85e95dca9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cherie har en spiseforstyrrelse, spiser nesten ingenting og trener ræva av seg. Absolutt anbefalt!

Anonym poster: a5cb2f969fe22bc0042fd7f85e95dca9

Vi andre prøver i alle fall og endre livsstill mens du sitter bak anonymknappen og sprer dritt.

Dama har gått ned 50 kg og fortjener sykt cred for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi andre prøver i alle fall og endre livsstill mens du sitter bak anonymknappen og sprer dritt.

Dama har gått ned 50 kg og fortjener sykt cred for det.

Men hvorfor skal dere hylle vektnedgang for enhver pris? Det er ikke en prestasjon å ha skaffa seg en spiseforstyrrelse og rase ned i vekt i et sinnssykt tempo. Jeg synes mange av dere er kjempeflinke, som gjør det på en sunn og god måte, men Cheries måte er usunn og farlig og hun driver rovdrift på kroppen sin i stedet for å jobbe for å gjøre den sunn og frisk.

Anonym poster: a5cb2f969fe22bc0042fd7f85e95dca9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går turer med vogn, jogger i nedoverbakke noen ganger og pusher meg selv litt mer i oppoverbakker(om jeg er på vei hjem og kan dusje), prøver å spise litt mer sunt og har byttet brød til knekkebrød. og spiser mindre porsjon til middag.

Har det litt for travelt for tiden til noe trening, og det er ikke alltid jeg får tid til å gå tur heller for jeg er så innmari dårlig til å planlegge dagene!

Prøver å få gått tur i 10-tiden når snuppa skal sove, da har jeg tid for jeg har liksom ikke begynt på noe enda :)

74,5 nå. Går sent dette her, men håååååper å ende opp nedimot 70 litt uti september ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

74,5 nå. Går sent dette her, men håååååper å ende opp nedimot 70 litt uti september ;)

Så lenge det går riktige veien gjør det ikke noe om det går sakte :) Det er i hvert fall min filosofi, en sakte vektnedgang er jo gjerne oftest den sunneste.

Spent på å se om noe vises på vekta i morgen, det har ikke vært verdens beste uke treningsmessig, men matmessig har den vært fin. Reiser tilbake til Trondheim i morgen, så har brukt mye av uka på å pakke, være med folk jeg ikke ser på en stund, og få gjort ferdig ting her. Da blir trening litt nedprioritert. Så blir spennende :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cherie har en spiseforstyrrelse, spiser nesten ingenting og trener ræva av seg. Absolutt anbefalt!

Anonym poster: a5cb2f969fe22bc0042fd7f85e95dca9

Det har hun på ingen måte. Har ligget veldig lavt i kcal i stund nå, men driver å trapper opp nå. De første 40kg tok jeg uten å telle en eneste kalori. Da var bpde aioli og feta lov i moderate mengder.

Men du din feige lille anonyme .......Hva om jeg hadde hatt en spiseforstyrrelser? Hva hadde du da oppnådd med slik drittslenging? Har det slått deg at jeg forbrenber mye fordi jeg har mye muskler? Muskler jeg ikke kunne bygget om jeg hadde drevet rovdrift på kroppen min

Jeg spiser meg mett til både frokost, lunsj og middag. I tillegg spiser jeg et mellommåltid og kvelds. Jeg har hatt en spiseforstyrrelser ja. Overspising( trøstespising, stresspising og kjedespising). Jeg får faktisk skryt av de rundt meg forfi jeg IKKE går på noen kur, men faktisk har tatt tak i livet mitt og endret livsstilen min. Det jeg gjør er helt trygt og jeg trener for trivselen og ikke

først og fremst for vektnedgang. Jeg er kommet dit at jeg er i god for. Jeg syneset er herlig . Jeg har ingen planer om å bli mager. En del av grunnen til at jeg går så mye ned er at det er null snop, kaker, lyst brød, pasta etc i kosten min. Jeg følges tett opp av en treningsveileder. Han hadde ikke latt meg holde på om det ikke var forsvarlig.

Endret av Cherie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppsummering av uka.

Har trent bra og hatt en treningsfri dag.

Når det gjelder mat har det også gått bedre enn tidligere. Jeg har spist etter planen min. Har dog vært litt mer sulten enn jeg bruker å være(selvom jeg har spist meg mett til måltidene) og det fører ofte til småspising som hidrer vektnedgang.

Jeg veier meg jo ikke så jeg vet ikke om jeg har gått ned noe, men jeg føler meg mer vel med kroppen enn jeg gjorde forrige uke :)

Klarer ikke å nå noe mål til september..bortsett fra at jeg blir bedre og bedre med å la være å småspise.

Endret av What
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overspising( trøstespising, stresspising og kjedespising). Jeg får faktisk skryt av de rundt meg forfi jeg IKKE går på noen kur.

Jeg bruker å kjedespise, og jeg kjeder meg 24/7 , hvordan klarte du å slutte med det? Har du tips? Bra jobbet Cherie :D Stå på :hjertesmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å kjedespise, og jeg kjeder meg 24/7 , hvordan klarte du å slutte med det? Har du tips? Bra jobbet Cherie :D Stå på :hjertesmil:

Takk for fine ord.

Vet du.. det kan jeg ikke helt svare på. Etter nyttår i år var det bar en eller annen brikke som datt på plassen sin i hodet mitt. Jeg hadde på ingen måte tenkt å sette i gang noe slankeprosjekt. Jeg bestemte meg for å kutte ut brus i ett år og da fulgte egentlig godteri med på kjøpet. 3.januar begynte jeg å trene igjen og opplevde at jeg likte det. Matfokuset dreide mot sunn, god og nok mat. Samboeren min kunne godt sitte med potetgull, sjokkis og cola i helgene, men det kostet meg ingenting at han gjorde det. I juli og august har jeg telt kalorier ( startet ikke med dette før da) for å få bort de siste gjenstridige kiloene og da har det kostet meg hakket mer å se ham snopet og jeg har innimellom tatt meg bitte litt selv ( ikke brus), men da har det vært innbakt i budsjettet mitt. Jeg kjedespiser ikke fordi jeg er full av energi, har det kjempeflott med meg selv og har ett eller annet å henge fingrene i hele tiden. Det være seg foto, hund, trening og nå igjen da .. jobb.

For meg handler det mye om å ikke bli sittende foran idiotboksen..... Sitter jeg der får jeg også mer lyst på snop, mat . noe. Det som er litt tøft er når jeg bli hjemme alene i helgene. Da sliter jeg litt med å ikke gå i skapet på jakt slik vanen var før, men jeg har bare sprukket 1 gang på 7,5 mnd så jeg føler at jeg kan gå med hodet hevet.

I forhold til det med å kjedespise så handler det nok om å bryte et mønster. Få mennesker klarer å bryte en uvane uten å gi seg selv en ny vane i dens sted. F.eks. de som slutter å røyke, legger gjerne på seg fordi de bytter ut sigg med mat. Når du får lyst til å gå i skapet, gå ut istedet, finn en bok, rydd i et skap ( uten mat) Bryt opp, gjør noe annet. Det er vel det eneste rådet jeg klarer å gi deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe stort tap denne uka, men det går greit. Har ikke fått trent så mye, og så lenge det går nedover i stedet for oppover er jeg fornøyd :) Fremover blir det skolestart og må sette meg inn i litt nye rutiner igjen, men skal få innarbeida treninga likevel.

Starten av sommeren, juni en eller annen gang: 73.0 kg

27. juli: 70.4 kg

3. august: 69.5 kg

10. august: 69.0 kg

17. august: 68.8 kg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva har du tenkt å gjøre for å holde deg der nå da cherie? Bare finne et kalorinivå som passer akkurat i forhold til treningen, og at du da verken går opp eller ned...?

her har jeg akkurat kommet på hvorfor ting går ekstra tregt, holder jo på å avvikle ammingen og forbrenner jo da mindre ;)

Greit å huske på!!! :D

Så da er det bare å vere streng med meg selv nå fremover, men vet av erfaring at jeg er ikke så god på akkurat det.... men så lenge jeg ikke går opp igjen til over 75 så skal jeg nå egentlig ikke klage da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du tenkt å gjøre for å holde deg der nå da cherie? Bare finne et kalorinivå som passer akkurat i forhold til treningen, og at du da verken går opp eller ned...?

Jeg skal helt slutte med å telle kalorier, men følge med på vekta slik at jeg spiser i forhold til treninga mi. Nå skal jeg noen kilo under målvekta mi først, slik at jeg får rom til å finne den såkalte trivselsvekta mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste delmålet mitt er BMI på 24.99. Da kan jeg endelig kalle meg "normalvektig" - teknisk sett i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...