Gå til innhold

Ned 5 kg innen september


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Hvis han hadde tatt det frem i skåler hadde jeg nok sprukket med en gang, men det tror jeg ikke han har noen planer om :) Han vet jeg har holdt opp med å spise slikt i ukedagene, heldigvis.

Nå skal vi straks spise en deilig hjemmelaget kjøtt- og grønnsakssuppe! Namnam :D

Så bra at han støtter deg :-) Når jeg prøvde å kutte ut godteri i fjor høst, svarte mamma med å sende meg masse julemarsipan i posten.. Takk for den :P Og i sommer serverte hun dessert hver eneste dag mens jeg var på besøk. Det kunne være jordbær og fløte, som man jo kan gjøre til en ok sunn dessert om man kutter ned på sukker og fløte, men det kunne også være marengs og fløteis.. og sjokolade... bah. Og da klarer jeg ikke stå i mot! Så lenge alt er gjemt i skuffer og skap klarer jeg meg :-) Så nå trener jeg opp vilestyrken frem til neste jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått litt fart på forbrenninga igjen nå... Tror 5 kg i løpet av august skal gå bra :)

Nesten så jeg gleder meg til veiedag på fredag :) Bare jeg holder meg i skinnet og er like flink resten av uka nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Ser det er flere som blir satt på prøve her. Jeg har hatt besøk og vært på besøk de siste dagene. Blitt litt for mye kos og ingen trening :(

Håper det ikke gir så mye utslag på fredag.

Idag SKAL jeg ta ukens første treningsøkt! Leter etter motivasjonen i bunnen av kaffikoppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det kan være en utfordring å motivere meg til trening hvis det har gått noen dager jeg ikke har trent eller jeg har spist litt for mye "kosemat".

Men, etterpå er det så godt og man føler seg bedre igjen, og da går det ofte greit å motivere seg til trening igjen.

Det er værst før du er kommet i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg får til dette her, for mye på tapeten, for travelt hjemme, glemmer at jeg skal trene/ut å gå og for lite pågangsmot i hodet når jeg faktisk kommer på det :/

Skal i bryllup og hadde håpet å gå ned litt mer, men men, jeg er nå meg uansett om jeg er noen kilo mer eller mindre så jeg får vel ta til takke med det akkurat nå :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg får til dette her, for mye på tapeten, for travelt hjemme, glemmer at jeg skal trene/ut å gå og for lite pågangsmot i hodet når jeg faktisk kommer på det :/

Skal i bryllup og hadde håpet å gå ned litt mer, men men, jeg er nå meg uansett om jeg er noen kilo mer eller mindre så jeg får vel ta til takke med det akkurat nå :vetikke:

Jeg synes ikke du skal føle deg noe dårligere fordi du ikke kan prioritere trening/slanking akkurat nå. Hvis det blir for mye fokus på det og det bare føles som ekstra stress tror jeg ikke det har noe for seg. Du blir nok satt stor pris på uansett :jepp:

Endret av What
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg får til dette her, for mye på tapeten, for travelt hjemme, glemmer at jeg skal trene/ut å gå og for lite pågangsmot i hodet når jeg faktisk kommer på det :/

Skal i bryllup og hadde håpet å gå ned litt mer, men men, jeg er nå meg uansett om jeg er noen kilo mer eller mindre så jeg får vel ta til takke med det akkurat nå :vetikke:

Husk at å gå ned kilo trenger ikke nødvendigvis å innebære trening. Man sier jo at kostholdet er det viktigste, treninga er bare noe som hjelper enda mere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Synes også det kan være en utfordring å motivere meg til trening hvis det har gått noen dager jeg ikke har trent eller jeg har spist litt for mye "kosemat".

Men, etterpå er det så godt og man føler seg bedre igjen, og da går det ofte greit å motivere seg til trening igjen.

Det er værst før du er kommet i gang :)

Det du skriver her er veldig sant! Kjenner meg veldig igjen i det. Jeg kom meg ut og det var faktisk deilig. Og nå når jeg er ferdig er det iallfall deilig :D (bortsett fra at jeg snublet i en bratt nedoverbakke og armen som tok støtet er nå litt vond)

Det slår meg stadig vekk at jeg er ikke så trøtt og tung i kroppen som hodet mitt sier at jeg er. Når joggeskoene er på og jeg har komt meg ut døra har jeg faktisk mer energi enn ventet. Det gjelder bare å huske på dette neste gang dørstokkmila dukker opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er forskjell på å være fysisk sliten og sliten i hodet. Etter jobb føler jeg meg ofte slite, men etter treningen er unnagjort føler jeg meg kvikkere.

Har litt dårlig samvittighet idag for middagen ble litt usunn og kaloririk + noen karameller idag som ikke var helt medregnet. Det var ikke bra, men godt.

Nå vet jeg jo at jeg blir sulten når kvelden kommer også, men håper det ikke blir for mange kalorier likevel.

Håper jeg har viljestyrke til en sunnere dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Ikke ha dårlig samvittighet. Dette er bare en av mange, mange dager. En dråpe i havet. Man må kunne unne seg noe ekstra en gang i blant. Spis deg mett til kvelds, i morgen er en ny dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så forsvinner motivasjonen veldig av at resultatene uteblir.... Vet ikke jeg altså,trodde liksom at jeg hadde funnet riktig vei nå-blir oppgitt.. :sukk:

Prøver å være så flink jeg kan,selv om jeg bare vil gi opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så forsvinner motivasjonen veldig av at resultatene uteblir.... Vet ikke jeg altså,trodde liksom at jeg hadde funnet riktig vei nå-blir oppgitt.. :sukk:

Prøver å være så flink jeg kan,selv om jeg bare vil gi opp!!

Ikke gi deg. Det kommer det kommer. Jeg har gått ned 48,6kg siden januar i år og har hatt mange stopper og jeg har hatt vektoppganger jeg ikke kunne forklare, men alt blir bra til slutt om du ikke gir deg

Lykke til ..

Selv har jeg igjen 3,3kg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gi deg. Det kommer det kommer. Jeg har gått ned 48,6kg siden januar i år og har hatt mange stopper og jeg har hatt vektoppganger jeg ikke kunne forklare, men alt blir bra til slutt om du ikke gir deg

Lykke til ..

Selv har jeg igjen 3,3kg nå!

OJ! Så flink du er!! Tusen takk for puff,det trengs ;) Godt jobba altså,håper du er stolt av deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ! Så flink du er!! Tusen takk for puff,det trengs ;) Godt jobba altså,håper du er stolt av deg selv!

Kjempestolt og det føles så godt ... Spent på veiedag i morgen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Status for meg er ned 3,6kg siden forrige fredag! Det gledes! 2,4kg til målvekta. Da får det heller gå at at jeg stod bomstille mellom igår og i dag på tross av dundrende underskudf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis folkens, så flinke vi er! For noen tall Cherie :O

Fortsetter med en rolig, jevn nedgang her og, akkurat en halvkilo ned i dag. Ligger i gjennomsnitt på en halvkilo hver uke, og det er jeg veldig fornøyd med, at det går sakte har jeg ingenting i mot, jeg prøver meg jo ikke på hardcore slankekur, men lever som jeg har tenkt å leve fremover :D

Starten av sommeren: 73.0 kg

27. juli: 70.4 kg

3. august: 69.5 kg

10. august: 69.0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

WOW Cherie :D

HedvigR - du er så flink og jevn!

Ikke så mye å skryte av her.. jeg er i pluss 0.3 kg.

Idag er det siste feriedag. Studiestart på mandag. Blir spennende å se hvordan det går med slanking og fadderuke :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...