Djungelvrål Skrevet 28. juni 2012 #61 Skrevet 28. juni 2012 Personlig syns jeg det er sært. I alle fall om det er veldig tydelig at de har sminket seg. Ser i alle fall ikke maskulint/mannlig ut. Alle mannlige skuespillere og modeller er sminket. Til og med nyhetsoppleserene er sminket. Synes du ingen menn på TV er maskuline.
Alvina Skrevet 28. juni 2012 #62 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Er du naturlig pen, eller må du sminke deg for at du skal se bra ut? Anonym poster: 3001d9c336ccd3a83b08c9e59a03f9f3 Alle er vel naturlig pene. Jeg trenger ikke sminke, og går uten sminke men som andre damer hender det jeg pudrer nese og kinn, panne og hake. Og det hender jeg smører på meg leppestift, men det er kun på nyttårsaften eller hvis jeg har lyst til det selv. Men 99 prosent av tiden går jeg uten sminke. Hvis jeg har en dårlig dag, kan jeg legge på et tynt lag mascara, men da ser jeg desto bedre ut dagen etterpå, svart under øynene og da ser jeg bare ekstra rafaelsk ut, men svaret er at jeg ikke har kjøpt et sminkeprodukt på snart fire år, men venninner bruker å gi meg både det jeg trenger av sminke og pushups-bh, og andre klær. Jeg sminker meg aldri, men jeg trenger ikke sminke, og tar jeg på meg sminke får jeg bare enda flere idiotiske menn etter meg, så jeg gidder ikke ta meg bryet med sminke. Jeg var femten år når jeg så hvor idiotisk det var å bruke så mye tid på å smøre seg inn og se seg i speilet og bortkastet tid, den jeg blir sammen med blir sammen med meg likevel, og hva skal sminke gjøre forskjell på... Men når jeg sminker meg med terrakottafarget leppestift, det er meg hvis jeg har sminket meg, men den er også kyssefast. Endret 28. juni 2012 av Alvina 1
femme_pilot Skrevet 28. juni 2012 #63 Skrevet 28. juni 2012 Jeg trenger ikke sminke annet enn mascara da jeg har lyse vipper men jeg bruker generelt veldig lite sminke i hverdagen. Går som oftest i mascara og leppepomade men det er stort sett bare det. Til fest pleier jeg å ha litt mer Samboeren er vant til å se at jeg ikke har på meg noe. Som nå sitter jeg med ugredd hår,uten sminke og han synes faktisk jeg fremdeles er pen
Gjest Badabing Skrevet 28. juni 2012 #65 Skrevet 28. juni 2012 Nei, jeg blir alltid spurt om jeg er trøtt, syk eller sov dårlig i natt.. Har lyse vipper og bryn, så jeg føler jeg må ha på et strøk med maskara.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #66 Skrevet 28. juni 2012 Jeg er verken fin eller stygg. Bare helt vanlig. Så vanlig at jeg blir kjedelig. Men også så vanlig at jeg kan skippe sminken noen dager. Hurra for sminke! Anonym poster: abf03ef386f71644610f1ea1d4451cad 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #67 Skrevet 28. juni 2012 jeg synes det er viktig å akseptere seg og like seg selv slik man ser ut au naturell, det er jo slik man egentlig ser ut. Selv tok det litt tid før jeg ble vant til ansiktet uten sminke, nå er jeg helt vant til det og føler meg helt utspjåket bare jeg tar på meg litt Anonym poster: 02f8188fbb2828af46fafeadf71b200d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #68 Skrevet 28. juni 2012 Alle er vel naturlig pene. Jeg sminker meg aldri, men jeg trenger ikke sminke, og tar jeg på meg sminke får jeg bare enda flere idiotiske menn etter meg, så jeg gidder ikke ta meg bryet med sminke. Hahaha :skratte: Fantastisk innlegg, dette! Men ja alle er naturlig pen, fordi vi er naturlig. Naturlig stygg? Hmm.. Anonym poster: abf03ef386f71644610f1ea1d4451cad 1
Daraya Skrevet 28. juni 2012 #69 Skrevet 28. juni 2012 Pen og pen. Jeg er ikke stygg uten sminke, men vet at sminke fremhever mine beste trekk. Den beste sminken er den som ikke synes tydelig, dvs ikke sterke farger. Jeg sminker meg hver dag til jobb, i helga kan huden få "fri", da pleier jeg ekstra mye. Er man vant til sminke går det fort, jeg bruker ikke mer enn 5 minutter og jeg bruker concealer, mineral foundation, øyeskygge, rouge, øyebrunpudder, maskara og lebestift. Eyeliner bruker jeg som regel ikke da man må være så nøye og jeg er ikke flink nok.
Gjest Candy Pie Skrevet 29. juni 2012 #70 Skrevet 29. juni 2012 Fin og fin... Jeg kan gå uten sminke. Har mørke øyenbryn og vipper, og har heller ikke kviser osv. Om jeg bruker sminke er det litt pudder for å få litt "sterkere" farge ( er veldig blek, nesten litt grå aktig føler jeg. Haha) Bruker sjeldent noe annet. For noen år siden DYNKET jeg trynet full av sminke. Uff
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #71 Skrevet 30. juni 2012 Jeg går sjelden uten sminke! Syns jeg er "grei nok" uten, men har mye bedre selvtillit og føler meg mye bedre MED! Anonym poster: 39bab59c6818d77a7f8d0156e7d7d4aa
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #72 Skrevet 30. juni 2012 NEI! :frown: MÅ ha dekkrem under øya, blå poser uansett. OG maskara! Ettersom mine er hvite. Bør helst bruke vippetang, og farge øyenbryna og.. Til fest blir det øyenskygge og/eller eyrliner også. Anonym poster: e06ebec6bdc57fb475578c708cd39404
Strikkemamma Skrevet 30. juni 2012 #73 Skrevet 30. juni 2012 (endret) At menn på tv bruker sminke er jo greit, men når alminnelige menn bruker eyeliner og maskara kjenner jeg at det blir VELDIG spesielt.. Endret 30. juni 2012 av Susih89 1
She_Leiva Skrevet 30. juni 2012 #74 Skrevet 30. juni 2012 Tja, jeg vil si at det ikke er VELDIG store forskjeller. Litt mindre markerte bryn er vel det eneste. Synes jeg fort ser mye freshere ut med litt markering av bryn og litt maskara, er stort sett det jeg bruker daglig. Så alt i alt, ser jeg vel ganske grei ut uten sminke.
Zakuro Skrevet 30. juni 2012 #75 Skrevet 30. juni 2012 Jeg bruker veldig lite sminke, bare mascara og en blyant til bryna. Kanskje dekk-krem om jeg har non kviser eller noe. Men ser absolutt ikke stygg ut uten:P Men bryna vises litt dårligere siden de er så lyse da.
Illicitus Skrevet 30. juni 2012 #76 Skrevet 30. juni 2012 Føler meg ikke pen uten sminke, men jeg ser nok ikke så stor forskjell på meg med og uten sminke til hverdag. Går jeg uten mascara/fyller i øyebrynene (evnt. bare farger de), så får jeg alltid den kommentaren jeg og: "Nei, jeg blir alltid spurt om jeg er trøtt, syk eller sov dårlig i natt.." Jeg føler huden min er litt for ujevn til at jeg trives uten mineral foundation, så det, mascara og litt fyll i øyebrynene er det jeg bruker i det daglige. Så er ikke sånn veldig sminket nei, men som sagt, skulle gjerne gått mer uten sminke. Hadde jeg funnet en krem som jevnet ut huden min litt så skulle jeg gjerne sluttet med sminke i hverdagen. Til fest er det "full pakke" - litt avhengig av hva vi skal, men som regel foundation, mascara, øyeskygge, eyeliner, rouge og lebestift med farge.
Millimani Skrevet 30. juni 2012 #77 Skrevet 30. juni 2012 Jeg føler meg altfor "påkledd" om jeg har på meg sminke...hater å bruke det!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #78 Skrevet 30. juni 2012 At menn på tv bruker sminke er jo greit, men når alminnelige menn bruker eyeliner og maskara kjenner jeg at det blir VELDIG spesielt.. Det er homsete og sossete Synes selv at når enkelte menn bruker sminke er det greit, men ikke feminister. Da blir det HELT spesielt... Anonym poster: b916257baabd997485abccd745418394
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #79 Skrevet 30. juni 2012 At menn på tv bruker sminke er jo greit, men når alminnelige menn bruker eyeliner og maskara kjenner jeg at det blir VELDIG spesielt.. Sminke er vel langt mer enn eyeliner og maskara. Det er mange menn som kunne sett langt bedre ut om de brukte litt concealer på de mørke ringene rundt øynene, for eksempel. Anonym poster: b9bddebb627765155036dc9095612fce
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #80 Skrevet 30. juni 2012 Sminke er vel langt mer enn eyeliner og maskara. Det er mange menn som kunne sett langt bedre ut om de brukte litt concealer på de mørke ringene rundt øynene, for eksempel. Anonym poster: b9bddebb627765155036dc9095612fce Jeg tar meg litt sminke sammen med kjæresten når det høver. Anonym poster: b916257baabd997485abccd745418394
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå