Gå til innhold

Er du fin uten sminke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg ikke ser ut uten sminke, selv om kjæresten ikke mener det samme. Mange kviser og andre urenheter fører til mineralfoundation fra everyday minerals hver dag jeg skal ut av huset. Håper virkelig solen endelig kan være litt mer synlig i år, slik at problemene blir akseptale og huden får mer farge. I tillegg har jeg små øyne, som uten vippetang og maskara/farge ser enda mindre ut. Nå i sommer derimot, har jeg store planer om å farge vippene hos den lokale hudpleiren slik at maskara ikke blir nødvendig i varmen. Så kan faktisk bikinien komme på, og sola bare komme frem fra skyene! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Leopard
Skrevet

Ser helt ok uten sminke vil jeg tro.. Til hverdags bruker jeg maskara og litt fundation, og det kun for å føle meg litt mer fresh :)

Skrevet

Jeg ser nok myyye bedre ut med sminke enn uten, selv om det ikke alene gir meg motivasjon nok til å gidde å sminke meg hver dag. ( Ble utnevnt til sjørøverprinsesse i barnehagen og fikk streng beskjed av en 5 åring om at "da må du sminke deg litt altså" ,hehe)

Skrevet

Jeg synes jeg ser litt trøtt ut hvis jeg ikke har noe som helst, men ser fortsatt grei ut. Trenger som regel bare bittelitt concealer under øynene for at jeg skal føle meg fin. Men selvfølgelig, aller finest føler jeg meg hvis jeg får dolla meg litt mer opp :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tenker ikke lenger over om jeg går ut av døren med eller uten sminke med mindre jeg skal noe spesielt, så da føler jeg meg vel ok uten. Tror ikke forskjellen er så dramatisk stor, for jeg bruker bare mascara og mineralfoundation hvis det ikke er fest. Jeg tror jeg ser fin ut uten jeg, om enn litt trøttere. (har forøvrig vært heldig med øyevippene mine, og det hjelper jo en del)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uten sminke ser jeg ut som den verste, verste av de verste som fins av skrekkfilm-figurer, og gang så det med 10.000, så jeg må bruke minst ett tonn sminke for i det hele tatt se ut. (som et menneske).

Er ikke uten grunn at skrekkfilm-produsenter har spurt meg om å medvirke i en av deres skrekkfilmer, men selv de har okket seg når de får se meg uten sminke..."det er liksom meningen at vi ikke skal skremme i hjel seerne" får jeg høre av dem... :tristbla:

Anonym poster: e9ac4a3aa9749da5070e8265c8208e81

Gjest Jytte
Skrevet

Iflg mannen min så er jeg like fin uten sminke ... Men jeg tar ikke utsagnet hans for god fisk, jeg ser jo forskjellen på før jeg etter sminke. Og det er jo en grunn til at jeg aldri har gått på jobb uten sminke.

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Jeg ser ut som en pubertal muldvarp uten sminke. Jeg synes ikke pubertale muldvarper er noe særlig pene.

Gjest Loverdose
Skrevet

Jeg sminker meg fordi jeg er veldig glad i å sminke meg. Eller nå tar jeg veldig lite i, jeg har en stor lidenskap for sminke. :fnise: Jeg sminker meg hver dag fordi jeg liker det + fordi jeg ser litt "freshere" ut med sminke, jeg ser så trøtt og sliten ut uten. Dessverre, så bruker jeg en god del, bruker blant annet våteyeliner, noe som gjør at jeg ser litt annerledes ut når jeg først tar av sminken.

Skrevet

Jeg synes selv jeg ser veldig androgyn ut uten sminke. Om sommeren blekes øyevippene raskt av solen, og da ser jeg mindre pen ut, synes jeg selv.

Skrevet

Jeg sminker meg finere. Føler meg bedre.

Skrevet

Ingen problem uten sminke ;) Ser helt naturlig ut, bruker bare mascara til vanlig. Au natural!

Skrevet

Hvis det er sommer og jeg er godt uthvilt, ja. Ellers har jeg behov for hvertfall litt concealer (har veldig blå ringer) og helst litt rouge. Synes jeg er finest med litt mer også, hvertfall litt eyeliner og mascara, men holder det veldig naturlig. Jobber fortsatt med å bli flink med eyeliner!

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har fått høre av en fyr at jeg er den fineste han har sett uten sminke. Aaaw. Har ganske klar hud og har ikke mørke ringer osv. Hehe. Jeez

Skrevet

Jeg er ikke pen uten sminke, men jeg blir heller ikke noe penere av å sminke meg.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg synes jeg ikke ser ut uten sminke, selv om kjæresten ikke mener det samme. Mange kviser og andre urenheter fører til mineralfoundation fra everyday minerals hver dag jeg skal ut av huset. Håper virkelig solen endelig kan være litt mer synlig i år, slik at problemene blir akseptale og huden får mer farge. I tillegg har jeg små øyne, som uten vippetang og maskara/farge ser enda mindre ut. Nå i sommer derimot, har jeg store planer om å farge vippene hos den lokale hudpleiren slik at maskara ikke blir nødvendig i varmen. Så kan faktisk bikinien komme på, og sola bare komme frem fra skyene! :nigo:

Altså, farging av vipper og bryn er verdens enkleste sak. Kjøp en i fargen askebrun på Vita. Bruk heller pengene du sparer på manikyr :-D

Skrevet

tjah, vil ikke si at jeg ikke er pen, men jeg ser definitivt bedre ut med sminke. Jeg har en del kvisearr (flat hyperpigmentasjon) som jeg føler at jeg må sminke over, men på dager hvor huden ser bra ut kan jeg fint gå uten sminke og føle at jeg ser ok ut. Foretrekker likevel å gå med "fullt ansikt".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør aldri å vise meg uten sminke, ikke engang for å gå en kort tur på butikken eller gå ned for å hente posten... Jeg lukker ikke opp døren hvis det ringer på og jeg ikke har rukket å ta på sminke. Jeg vet, det høres helt sykt ut, men sånn har jeg det...

Jeg blir modellpen med sminke, og synes jeg ser helt j**lig ut uten... Da er ikke valget vanskelig.

Anonym poster: 9fd478b7f038e58229d6ed24036782dc

Jeg var nok litt sånn før, så jeg skjønner deg godt!

Har innsett etterhvert at forskjellen faktisk ikke er SÅ stor at jeg går fra stygg til modellpen - og det tror jeg også sjeldent er tilfelle ;) Jeg har et greit utgangspunkt, som blir bedre med sminke som fremhever det jeg er mest fornøyd med. Og jeg liker jo fremdeles å se bedre ut.

Jeg kan gå uten sminke når jeg har farget øyenbryn og vipper og gjerne fått litt sol i ansiktet. Er naturlig askeblond og farger håret i en varm mørkebrun farge, så jeg ser veldig fort utvasket og blass ut ellers. Skulle jeg gått helt naturell i ansiktet så måtte jeg gjort det i håret også.

Anonym poster: bc0f32569ee3f9ff9ef8faf69e2fbe8c

Skrevet

Jeg får ofte høre at jeg er pen uten sminke, men min mening er at jeg ser ut som et narkovrak uten sminke! :P

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg er ikke pen uten sminke, men jeg blir heller ikke noe penere av å sminke meg.

Du ser pen ut på bilder i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...