Gå til innhold

Er du fin uten sminke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du naturlig pen, eller må du sminke deg for at du skal se bra ut?

Anonym poster: 3001d9c336ccd3a83b08c9e59a03f9f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stor forskjell med og uten sminke :) Har naturlige mørke trekk og blondt hår. Da skal det ikke så mye til for å se fresh ut ;) Så ja, vil si jeg er like søt uten sminke. Muligens litt blass i fargen når jeg ikke er sommerbrun :sjenert:

Skrevet

Vel, jeg "klarer meg ikke" uten mascara. Har hvite øyenvipper, så når jeg ikke har mascara på så ser jeg trøtt og uopplagt ut. Ellers bruker jeg øyenskygge til fest, og annen makeup bruker jeg aldri. Er strålende fornøyd med det. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke leppestift engang, Rød3?

Gjest villrev
Skrevet

Synes jeg er fin, men jeg er ikke pen.

Skrevet

Hadde vært ganske ok uten sminke, hadde det ikke vært for huden min. Det er kun den som gjør at jeg slenger på et lag med foundation hver morgen, ellers er jeg ganske fornøyd. :)

Skrevet

Ikke leppestift engang, Rød3?

Hehe, nei. :) Jeg har ganske store, mørkerosa lepper, hvis jeg har leppestift eller gloss på så ser det ut som hele ansiktet mitt består av en munn. :) Synes jeg selv, i det minste.

Skrevet

Har fått mye skryt for hvor naturlig pen jeg er.

Sminker meg bare til fest.

Skrevet

tror ikke sminke gjør meg noe penere, akkurat

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir jævlig mye penere med sminke.

Anonym poster: 65cfe9592daa3965687f1472b501621d

Skrevet

Jeg er så fin uten sminke atte :D

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om menn som sminker seg?

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Fikk høre endel ganger for noen år tilbake av flere venninner at jeg ikke trengte å sminke meg, for jeg var pen uten også. Hadde da en ganske ren hud.

Nå derimot føler jeg meg forferdelig uten sminke. Har ringer under øynene, lyse øyenvipper, rødt merke på høyre kinn pluss endel urenheter og kviser. Kommer nok av at jeg fikk et dårligere kosthold etter at jeg ble 17.

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Hva synes dere om menn som sminker seg?

Personlig syns jeg det er sært. I alle fall om det er veldig tydelig at de har sminket seg. Ser i alle fall ikke maskulint/mannlig ut.

Gjest Purelove
Skrevet

Vet ikke. Noen ganger ser jeg fæl med sminke og uten. Det spørs om jeg er uthvilt eller ikke. Har jeg det bra, ser jeg bra ut, har jeg det fælt, ser jeg fæl ut uavhengig om ansiktet er malt eller ikke.

• Liker 4
Gjest Bella90
Skrevet

Jeg synes jo selvfølgelig at jeg ser bedre ut med sminke enn uten. Det er jo en grunn til at jeg bruker sminke.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok av at jeg fikk et dårligere kosthold etter at jeg ble 17.

¨Hva begynte du å spise da?

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg ser ut som en jævel uten sminke.

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Hva begynte du å spise da?

Fikk kjæreste og dårlige vaner, hehe. Ble mer kosekvelder med potetgull osv enn tidligere, mer take away som pizza, hamburgere og slike ting. Må skjerpes nå når vi skal få barn. Vil være et bedre forbilde enn som så. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Ulempen med å få kjæreste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...