Gå til innhold

Hvilken type klær liker dere at oss gutter går med ?


boyboy

Anbefalte innlegg

Stygt kledd:

mens-jeans.jpg

Synes ikke det var stygt jeg. Helt vanlige, hverdagslige klær :)

Man slår sjeldent feil med jeans og t-skjorte :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dongeribukse som er litt ungdommelig og stilig uten å ta helt av og skjorte til er det som faller mest i smak.

t-skjorter kan jeg ikke fordra med mindre den har V hals og ser stilfull ut.

Men skorte skal også være stilig med moderne farger uten at det skal bli homsete . ( deffinitivt ikke rosa og til veldig nød rød. men mørk lilla derimot er kjæmpefint )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Stygt kledd:

mens-jeans.jpg

Smaken er tydeligvis som baken, for denne stilen på gutter liker jeg! Men jeg er ikke kravstor. Jeg liker en mann som går ikledd det han selv føler seg komfortabel i, som passer kroppen hans og som reflekterer personligheten hans. Enten det er dress, jeans eller chinos er ikke nøye for meg.

Det er likevel noen klesplagg jeg helst ikke liker på gutter, der i blant: Hvit bukse/hvit dress, joggesko og joggebukse hele tiden, tsjorte med for stor utrigning, singlet, og lue (jeg hater lue når det ikke er vinter og kaldt)...

Klesstilen er ikke det viktigste i en mann, men det har betydning, helt klart. Man føler jo enklere tiltrekning til en mann med god klesstil, for det løfter helhetsinntrykket. Et pent ansikt + en sjarmerende personlighet + bra klesstil, er jo en knalloppskrift på en drømmemann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Liker menn med denne stilen

:D

( Bare MINUS sminke og hårsveisen kan godt varieres litt med)

Endret av O___o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Liker menn med denne stilen

David_Pedersen_260222g.jpg

( Bare MINUS sminke og hårsveisen kan godt varieres litt med)

Vi har ulik smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Oooh......vi har visst veldig forskjellige smak - dette er noe av det siste jeg vil en mann skal gå i(hvis vi ser bort fra grilldress og de åpenbare fæle tingene) ;)

Men så tipper jeg at vi også kler oss veldig ulike(gjetter på du har veldig klassisk smak).

Synes O_o s eksempel var i overkant hipster-emo-rocka, men heller det enn røde chinos og blå blazere om jeg må velge.

Men aller helst tar jeg en mann i jeans som sitter fint over rumpen og ei tskjorte/genser uten dilldall på og HVERTFALL ikke dyp utrigning.

Noe sånt kanskje? : http://blogs.coventrytelegraph.net/thegeekfiles/Michael%20Fassbender%20New%20York%20portrait%203.jpg

Nå skal det sies at jeg blir sterkt påvirka av mannen inni klærne, så mulig det clouder judgementen litt her.

Mørke eller grå jeans som ikke er for trange eller for løse, en enkel genser/tskjorte og ei mørk skinnjakke som sitter fint - takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker gutter som kler seg enkelt og klassisk, og som ikke "overdriver" stilen i den ene eller den andre retningen. Heller vel mest mot en type preppy stil, men den må ikke dras for langt eller se for påtatt ut. Det kan fort bli for "glætt", og hvis personligheten matcher dette, så sier jeg nei takk. Studerer på BI, så jeg regner med at dere ser for dere typen jeg snakker om når jeg sier for "glætt".

Føler også at det er mer attraktivt når folk kler seg etter personligheten sin, det skinner ofte igjennom hvis noen har tatt på seg noe de ikke føler seg vel i og som de innerst inne vet at de ikke passer til.

Men egentlig så har jeg ikke en stil som må være "oppfylt" for at jeg skal bli interessert, det er heller et par ting som absolutt ikke vekker min oppmerksomhet. F.eks. singlett på gutter, det synes jeg er grusomt. Sikkert noen gutter som kler det, men jeg har til gode å møte en mann i singlett som er min type. Det samme gjelder t-skjorter med bandnavn og skinnjakker med nagler o.l.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Oooh......vi har visst veldig forskjellige smak - dette er noe av det siste jeg vil en mann skal gå i(hvis vi ser bort fra grilldress og de åpenbare fæle tingene) ;)

Men så tipper jeg at vi også kler oss veldig ulike(gjetter på du har veldig klassisk smak).

Synes O_o s eksempel var i overkant hipster-emo-rocka, men heller det enn røde chinos og blå blazere om jeg må velge.

Men aller helst tar jeg en mann i jeans som sitter fint over rumpen og ei tskjorte/genser uten dilldall på og HVERTFALL ikke dyp utrigning.

Noe sånt kanskje? : http://blogs.coventrytelegraph.net/thegeekfiles/Michael%20Fassbender%20New%20York%20portrait%203.jpg

Nå skal det sies at jeg blir sterkt påvirka av mannen inni klærne, så mulig det clouder judgementen litt her.

Mørke eller grå jeans som ikke er for trange eller for løse, en enkel genser/tskjorte og ei mørk skinnjakke som sitter fint - takk.

Ja, vi har veldig forskjellig smak. Derfor er det ikke mulig for en fyr å kle seg på en måte som tilfredstiller alle jenter. Han må nok heller finne ut hvilken stil han liker på jenter og kle seg i en stil som matcher hennes. For meg er stilen på gutter ganske viktig. Jeg blir liksom så glad og stolt når han pynter seg for meg :)

Jeg er ganske kresen på klær på meg selv også, og selv om jeg ikke alltid ser tipp-topp ut er jeg veldig nøye når jeg handler, spesiellt på kvaliteten på stoffer og hvordan klærne fremhever kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte disse jeg også!! :)

Selv om en har bra kropp ?

Hva synes du om V neck da ?

Fanshirt_Eddy_VNeck_TShirt_model.jpg

Dette blir vel for mye ?

V-neck-warning.jpg

Bella, hva synes du om menn som går med singlet da om sommeren ?

Synes du det er sexy eller synes du det er best med vanlig t skjorte

som skjuler ting mer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det meste kan fungere (som f.eks: streetwear, rocka og hipster), men foretrekker vel en rimelig klassisk stil på gutter. Ganske så enkel, men langt fra kjedelig. Synes det også er spennende med litt eksperimentering til tider, så noen ganger heller det vel mer mot prepster (blanding av preppy og hipster) enn klassisk også.

For å si det sånn, så ser jeg faktisk på klærne til folk før jeg ser på ansikter, så det har vel ganske så mye å si for mitt førsteinntrykk av de. I mine øyne så stiger man raskt på en såkalt "kjekkhetsskalaen" om man har en klesstil jeg liker.

Hva mener dere egentlig med å ha en klesstil som passer til personligheten sin? Jeg skjønner virkelig ikke det :forvirret:

tumblr_lx1x6oUVuo1qastypo1_250_large.jpg

tumblr_lc494ypaFy1qbxgvso1_500_large.jpg

tumblr_lyxvrjHs4w1r0gzhio1_1280_large.jpg

tumblr_m2mrm1VY671rt1ryjo1_500_large.jpg

tumblr_lvw93cjKLI1qeuobqo1_500_large.jpg

tumblr_m3cxhfEntD1rt1ryjo1_1280_large.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Ser at folk har ulik smak, ja. Mye av det du la ut akkurat nå er for meg skikkelig... jålete. Noe er for feminint. Får snobbete og fisefine assosiasjoner. En pen dress er greit, men svært få går med dress hver dag.

Mine likes:

- Litt laidback

- Enkle og rolige farger

- Ikke for stramme bukser

- Ikke gigantiske, fargerike hettegensere

- Rene sko. Enkle. Trenger ikke noe fuzz.

Å finne greie eksempeler... vanskelig. Jeg synes egentlig gutter er heldige, fordi det er så utrolig lite som skal til for at de skal se herlige ut. Jeg kan godt si "et enkelt par jeans og en t-skjorte", men det er så stor forskjell på bukser at... ja, det går ikke.

Endret av Miah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for klassisk - laidback.... Pen v-genser med slitte jeans? ja det er akkurat i den gata jeg liker at guttene er :D Jeg synens også det er tøft når de tørr å bruke litt smykker. (litt, som i et armebånd, en ring.. noe nøytralt)

Jeg er har ikke noe spesiel klesstil jeg ikke liker.. men sløyfe i halsen, da blir jeg dårlig!

Endret av Maddebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det meste kan fungere (som f.eks: streetwear, rocka og hipster), men foretrekker vel en rimelig klassisk stil på gutter. Ganske så enkel, men langt fra kjedelig. Synes det også er spennende med litt eksperimentering til tider, så noen ganger heller det vel mer mot prepster (blanding av preppy og hipster) enn klassisk også.

For å si det sånn, så ser jeg faktisk på klærne til folk før jeg ser på ansikter, så det har vel ganske så mye å si for mitt førsteinntrykk av de. I mine øyne så stiger man raskt på en såkalt "kjekkhetsskalaen" om man har en klesstil jeg liker.

Hva mener dere egentlig med å ha en klesstil som passer til personligheten sin? Jeg skjønner virkelig ikke det :forvirret:

tumblr_lx1x6oUVuo1qastypo1_250_large.jpg

tumblr_lc494ypaFy1qbxgvso1_500_large.jpg

tumblr_lyxvrjHs4w1r0gzhio1_1280_large.jpg

tumblr_m2mrm1VY671rt1ryjo1_500_large.jpg

tumblr_lvw93cjKLI1qeuobqo1_500_large.jpg

tumblr_m3cxhfEntD1rt1ryjo1_1280_large.jpg

Er veldig glad i preppy og klassisk stil på menn, men ikke hverdag. Veldig fint med variasjoner så lenge det ser komfortabelt og passende ut på menna. Av de bildene du postet er stilen og mannen på bilde nr 2 til å sikle av og bilde 5 jeg kunne ha sett menn bli inspirert av. Dress til hverdag blir veldig stivt vist du ikke har en jobb som krever det. Men en fin blazer over en chambrey eller denim skjorte,v-hals genser,chinos og lær belte hadde vært akkurat preppy med litt laidback nedtoning. Ser ikke på klær som det viktigste ved en mann, da personligheten og væremåten er viktigere for meg. Så lenge mannen ikke ser ut som en boms har jeg ikke noe i mot hva menn generelt velger å kle seg i. Av den artikkelen fra Mann som har blitt postet lenger opp er det mest ufyselige hvite tennis sokker med eller uten sandal. Disse skulle ha bli brent for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så veldig sterke preferanser, men liker det enkelt. Bukser som sitter pent, overdel helst en vanlig t-skjorte, en fin langermet skjorte eller en stripete langermet skjorte. Det er også fint med en vanlig cardigan. Skinnjakke, eller noe annet avslappet. Men så klart, ingenting slår en ordentlig villmarksmann i helsetrøye :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke det er noe pent når menn går med t-skjorter med dype utringninger.

Enig...ser bare teit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Miah Vel, jeg kan ikke noe sted i innlegget mitt se at jeg har skrevet: "dress passer fint til hverdags". Jeg er også fullt klar over at ytterst få personer går med dress hver dag (om de ikke må det pga. jobb ol. ), så det er trengs heller ikke å ta med :) Jeg mener for all del at klær som er betraktelig mer avslappede også kan være fint. Nå svarte jeg faktisk bare på ts sitt spm om hva jeg liker at menn går i og ts presiserte ikke om det var til fest eller i en sliten gymsal. Da er det jo klart at det er lettere å trekke frem noen som har pyntet seg litt ekstra og er kledd for fest. ;)

Må også få med at det egentlig har relativt liten betydning når det kommer til et stykke hvordan en fremtidig partner går kledd, selv om det (dessverre) har mye å si for førsteinntrykket jeg får av vedkommende. Klær er en interesse og kan på en måte sammenlignes med frimerker synes jeg. En velger ikke partner pga. frimerkeresamlingen, men selvfølgelig er det hyggelig om han bryr seg om frimerker og har en fin samling.

(Sånn nå skal jeg ikke forsøple til denne tråden mer :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Igjen får jeg helt angst av den derre preppystilen ;)

Selv til fest.....

Enkel sort dress:

http://cdn101.iofferphoto.com/img/item/143/206/091/fqM85kPO7aVIQ4c.jpg

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m50m23vvpc1rpdiiwo1_400.jpg

= Hurra

Eller:

Preppy dress: http://www.trashness.com/wp-content/uploads/2011/04/Ravazzolo-SpringSummer-2011-collection-suit-jacket.jpeg

= Neiplisneineineineinei

Piratbukser og singleter bør forøvrig brennes!

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...