Gå til innhold

Slå golfballer i fjorden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor så himla langt vekke fra golfbanen "min", men synes det er herlig å slå noen slag. Kan ikke slå i hagen heller - er så lett å treffe nabobiler og andre hus. Noen som vet om det er ulovlig / ikke lurt å slå golfballer i fjorden?

Anonym poster: 9cc3cc5cd68b84b5bd57deb79bfd9837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass deg da,så du ikke svimeslår en fisk :fnise:

Men fra spøk til alvor: Du er klar over fjellene av plastikk i stillehavet? Vi trenger ikke mer avfall i verdens hav. Det ødelegger økosystem, og det dreper fiks og andre som lever i havet.

Golfballer kan jo kanskje se attraktivt ut for seler, kobbunger eller noe slikt. Tror ikke det gjør seg godt i magen dems.

Finn en annen plass å slå golballene dine du :) .. og plukk dem opp og ta dem med hjem etterpå :)

Anonym poster: 5acd17b9e0403c5721418f788f1e9941

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvom det ikke blir det samme, kan du ikke bruke sånn lette øvingsballer?

Anonym poster: e54dbc2befb766368acd901888bcbc79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor så himla langt vekke fra golfbanen "min", men synes det er herlig å slå noen slag. Kan ikke slå i hagen heller - er så lett å treffe nabobiler og andre hus. Noen som vet om det er ulovlig / ikke lurt å slå golfballer i fjorden?

Anonym poster: 9cc3cc5cd68b84b5bd57deb79bfd9837

Jeg hadde det samme problemet en tid tilbake. Løsningen var å ta med meg en wedge noen golfballer, lettballer og et par tennisballer.

Du kan reise til parker og trene på picthing og chipping. Men du må ta med en avstandsmåler slik at du ikke driter deg ut og du må være ærlig med deg selv når du vurderer et slag. Hold deg til slagene du er sikker på.

Jeg testet det samme i en park i Torshov. Det funket fint og en gjeng fulle mennesker på en krakk ved siden av bli min fanklubb. De klappet og jublet når jeg plasserte golfballene en meter fra plastposen jeg siktet på eller klarte å lande innenfor stolpene på fotballmålet. De ropte fore og buet når jeg duffet ballen, samt lo litt av meg når ballen landet rett ved siden av døren til en fabrikkny BMW. Hahaha! Herlig opplevelse. :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...