AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #21 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er 19, og jeg er sammen med en fyr på 38. Han har vært gift 1 gang før og har 2 barn. Eldstemann er 6 år. Jeg skal begynne på høyskole, har jobb, bor for meg selv, tar vare på meg selv. Jeg passer ofte barna, og er glad i dem. Mener dere at dette forholdet er ekkelt/kvalmt også da? Anonym poster: 7fde5043f09bcbb57c1881b6c07fbfba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 24. juni 2012 #22 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Ja de er gamler nok til å stemme, kjøre bil og kjøpe sprit, men er dette virkelig nok kriterier for å være voksen? Nok kriterier til å kunne bli pult, ihvertfall. Hvor voksen en er er individuelt betinget og kommer også an på hva en anser som "voksent". Det å være "konform" er f.eks. ikke det samme som å være "voksen", og sånn ellers er det flere damer på dette forumet som er på et mentalt nivå som kan minne om 14-åringer på tross av at de har rundet 30. Er det umoralsk å ligge med dem også da? Endret 24. juni 2012 av Maruwan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 24. juni 2012 #23 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er 19, og jeg er sammen med en fyr på 38. Han har vært gift 1 gang før og har 2 barn. Eldstemann er 6 år. Jeg skal begynne på høyskole, har jobb, bor for meg selv, tar vare på meg selv. Jeg passer ofte barna, og er glad i dem. Mener dere at dette forholdet er ekkelt/kvalmt også da? Nei. Kjør på, du, og ignorer hønsa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. juni 2012 #24 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er en ting at 19 åringen vil ha han, men en på 36 burde vitre bedre og skjønne at han er for gammel. Hun som er så ung og uerfaren har mindre forutsetninger for å skjønne det.. AH! Så, hva hvis han på 36 faktisk elsker og bryr seg om 19-åringen? Hva om deres forhold er basert på ekte og gjensidig respekt? "nei, dere får ikke være sammen, det er ekkelt!" eller la meg snu hele romskipet ditt her. hva om kvinnen er 36? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 24. juni 2012 #25 Del Skrevet 24. juni 2012 Puling har jo ingenting med valg av livsledsager å gjøre... Så bytt ut "pule" med "være sammen med". Samme greia. Det er umoralsk å ligge med mentalt tilbakestående mennesker selv om de er voksne ja.. Haha. Ja, det er det sannelig meg santen. Faen at jeg ikke kan nevne navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TigerNikita Skrevet 24. juni 2012 #26 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er 19, og jeg er sammen med en fyr på 38. Han har vært gift 1 gang før og har 2 barn. Eldstemann er 6 år. Jeg skal begynne på høyskole, har jobb, bor for meg selv, tar vare på meg selv. Jeg passer ofte barna, og er glad i dem. Mener dere at dette forholdet er ekkelt/kvalmt også da? Anonym poster: 7fde5043f09bcbb57c1881b6c07fbfba Nå vet ikke jeg mer om deg enn det du skrev her, men nei, jeg syns ikke det er kvalmt, for du virker 10 hakk mer voksen enn det hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TigerNikita Skrevet 24. juni 2012 #27 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg tenker: "Hvem i helvete innbiller du deg at du er, som tror du har noen som helst rett til å stille deg til doms over andre menneskers valg av livspartner?" Du må jo bare godta eller stikke. Er jo liksom ikke sånn at han er psyko og skambanker henne, eller omvendt? Hva er liksom problemet? Er det ikke like moro å feste sammen med henne på by'n mer, eller? Det er nøyaktig det han er, uten at det har noe med saken å gjøre akkurat nå. Greia er at hun er 16 i huet. Og nei, hun får ikke lov til å dra ut på byen lenger, så jeg kan ikke si det er noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #28 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Så bytt ut "pule" med "være sammen med". Samme greia. Haha. Ja, det er det sannelig meg santen. Faen at jeg ikke kan nevne navn. Jaha så for deg så handler det å ha en kjæreste bare om puling? du kan jo nevne ditt eget navn for eksempel.. Endret 24. juni 2012 av BettyBoop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 24. juni 2012 #29 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er 19, og jeg er sammen med en fyr på 38. Han har vært gift 1 gang før og har 2 barn. Eldstemann er 6 år. Jeg skal begynne på høyskole, har jobb, bor for meg selv, tar vare på meg selv. Jeg passer ofte barna, og er glad i dem. Mener dere at dette forholdet er ekkelt/kvalmt også da? Anonym poster: 7fde5043f09bcbb57c1881b6c07fbfba Langt der i fra, unner deg kjærligheten den henger ikke på trær. Hva BettyBoop og andre med en uforklarlig trang til å styre andre sine liv og valg måtte mene skal du hoppe og blåse i. Blås i hønsa som han sa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 24. juni 2012 #30 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er 19, og jeg er sammen med en fyr på 38. Han har vært gift 1 gang før og har 2 barn. Eldstemann er 6 år. Jeg skal begynne på høyskole, har jobb, bor for meg selv, tar vare på meg selv. Jeg passer ofte barna, og er glad i dem. Mener dere at dette forholdet er ekkelt/kvalmt også da? Anonym poster: 7fde5043f09bcbb57c1881b6c07fbfba Forstår ikke helt hva dere ser i hverandre. Synes kanskje dette er en smule spesielt av en 38 år gammel tobarnsfar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 24. juni 2012 #31 Del Skrevet 24. juni 2012 Altså, han har vel egentlig lagt lista for hvilket type menneske han er når han ble far som 17åring. Kan ikke si at jeg hadde kommet til å sett for meg en STOR fremtid for han da og hadde nok ikke blitt overrasket om han fulgte opp med å vise en form for barnslighet og tiltrekning til mennesker som matcher hans MENTALE alder. Det er helt tydelig, utifra hva du skriver om vedkommende at han ikke har vokst opp helt enda, men det er faktisk ikke noe du kan gjøre med det. Venninna di er 19år og på papiret er hun iallefall voksen. Du enten bare støtte henne eller fjerne deg selv som venn, jeg anbefaler det første. Bro's before hoe's. Hva angår venninna di, så må du bare sitte å se på henne være sammen med han. Anbefaler ikke å gripe inn før du OPPRIKTIG mener hun er ulykkelig i dette forholdet (for hennes del, håper jeg jo ikke dette skjer, men...), kan jo hende de er "ment to be"? Man vet vel aldri slikt på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #32 Del Skrevet 24. juni 2012 Langt der i fra, unner deg kjærligheten den henger ikke på trær. Hva BettyBoop og andre med en uforklarlig trang til å styre andre sine liv og valg måtte mene skal du hoppe og blåse i. Blås i hønsa som han sa En mann på 38 med en datter på 19 som blir sammen med ei på samme alder kan umulig være glad i eller ha respekt for sin egen datter. Han må jo tenke på hvordan hun reagerer. Man kan ikke være ego når man er forelder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. juni 2012 #33 Del Skrevet 24. juni 2012 En mann på 38 med en datter på 19 som blir sammen med ei på samme alder kan umulig være glad i eller ha respekt for sin egen datter. Han må jo tenke på hvordan hun reagerer. Man kan ikke være ego når man er forelder. NØYAKTIG HVORFOR kan ikke han være glad i sin egen datter, bare fordi han forelsker seg i en kvinne som tilfeldigvis er i samme aldersgruppe som henne? Gidder du bare på et virkelig ordentlig og anstrengende vis forklare akkurat denne teorien? Den interesserer meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #34 Del Skrevet 24. juni 2012 NØYAKTIG HVORFOR kan ikke han være glad i sin egen datter, bare fordi han forelsker seg i en kvinne som tilfeldigvis er i samme aldersgruppe som henne? Gidder du bare på et virkelig ordentlig og anstrengende vis forklare akkurat denne teorien? Den interesserer meg! Fordi det er pinlig for henne at faren drasser med sei ei jente og har sex med ei jente som er like gammel som henne selv. Og en nittenåring er ingen kvinne hun er en jentunge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #35 Del Skrevet 24. juni 2012 Forstår ikke helt hva dere ser i hverandre. Synes kanskje dette er en smule spesielt av en 38 år gammel tobarnsfar. Var ikke helt meningen å falle for hverandre Men vi har god kjemi, mange felles interesser og har det supert sammen. Vi har et bedre forhold enn det mange andre par (der mannen og kvinnen er ca like gammel) på hans og min alder har. Synes faktisk at i enkelte tilfeller er alder bare et tall.. Men ja, kommer vel litt an på modenhet. (Uten at jeg skal si at jeg føler meg så fantastisk mye mer moden enn andre) Men kommer som sagt veldig an på menneskene i forholdet. Anonym poster: 7fde5043f09bcbb57c1881b6c07fbfba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 24. juni 2012 #36 Del Skrevet 24. juni 2012 NØYAKTIG HVORFOR kan ikke han være glad i sin egen datter, bare fordi han forelsker seg i en kvinne som tilfeldigvis er i samme aldersgruppe som henne? Gidder du bare på et virkelig ordentlig og anstrengende vis forklare akkurat denne teorien? Den interesserer meg! Kvinne?!? Tenker vi trygt kan slå fast at vi hverken snakker om kvinne eller mann her, men jente og forvokst guttunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #37 Del Skrevet 24. juni 2012 Var ikke helt meningen å falle for hverandre Men vi har god kjemi, mange felles interesser og har det supert sammen. Vi har et bedre forhold enn det mange andre par (der mannen og kvinnen er ca like gammel) på hans og min alder har. Synes faktisk at i enkelte tilfeller er alder bare et tall.. Men ja, kommer vel litt an på modenhet. (Uten at jeg skal si at jeg føler meg så fantastisk mye mer moden enn andre) Men kommer som sagt veldig an på menneskene i forholdet. Anonym poster: 7fde5043f09bcbb57c1881b6c07fbfba Bra for dere, men er fortsatt kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 24. juni 2012 #38 Del Skrevet 24. juni 2012 Var ikke helt meningen å falle for hverandre Men vi har god kjemi, mange felles interesser og har det supert sammen. Vi har et bedre forhold enn det mange andre par (der mannen og kvinnen er ca like gammel) på hans og min alder har. Synes faktisk at i enkelte tilfeller er alder bare et tall.. Men ja, kommer vel litt an på modenhet. (Uten at jeg skal si at jeg føler meg så fantastisk mye mer moden enn andre) Men kommer som sagt veldig an på menneskene i forholdet. Anonym poster: 7fde5043f09bcbb57c1881b6c07fbfba Tipper du har vokst fra han mentalt lenge før du runder 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. juni 2012 #39 Del Skrevet 24. juni 2012 Er du på ekte? Er ikke sikkert en psykisk utviklingshemmet skjønner hva sex er. De er som barn i hodet. Har ei i slekta som er over 30 men mentalt er hun seks år bokstavelig talt. Jeg er så ekte som du får det, det kan du klaske deg selv blå både her og der på. Og du skremmer meg med disse forhistoriske læstadianer-holdningene du fremviser her. Det du her gjør er å kjemme hele roten av alt som finnes av psykisk utviklingshemmede under en forbasket trang kam, uten å trekke noen slutninger om at også disse KAN være ganske vel vitende om hva sex er. Og, det er meg ganske fantastisk underholdende at det første du trekker av slutning i denne sammenhengen med en relasjon mellom to noe sprikende aldere - er sex! Du rett og slett bretter ned buksene dine, setter deg på huk og driter langveis over alt som heter parets følelser for hverandre og den der myteomspunnede greia som poetene og filosofer kaller "kjærlighet". Forøvrig. Et tips. Ikke bland dine egne personlige erfaringer, og familie, inn i suppen av "mal" for det som skal være norm og kotyme for resten av verden. Du trenger ikke takke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 24. juni 2012 #40 Del Skrevet 24. juni 2012 Bra for dere, men er fortsatt bittert. Sånn. Retta litt på det slik at den egentlige meningen kom bedre fram. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå