Gå til innhold

Du vet du er verdens heldigste mamma/pappa når...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Nå har det vært flere tråder hvor det mindre possitive med barn er kommet fram. Med det er jo mye possitivt med å ha barn. Så fyr løs :)

...dagens høydepunkt er å komme hjem fra jobb, fordi du vet datteren din hviner av fryd i det hun ser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...storebror henter lillesøster og setter seg i fanget ditt og sier: "mamma, vi er bestevenner hele dagen" :rodmer:

Anonym poster: fdb832046a682e0d08b6045c95267067

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Når snuppa roper etter meg når jeg har lagt henne "husk at jeg elsker deg mamman min!".

Eller når hun kommer med blomster hun har plukket (riktignok alt for korte stilker, og fra blomsterbeddet), med verdens stolteste smil om munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når gullet - etter en slitsom kveld og natt med mye grining og mange oppvåkninger - storgliser til deg fra senga om morgenen, uthvilt og fornøyd. :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når gullet - etter en slitsom kveld og natt med mye grining og mange oppvåkninger - storgliser til deg fra senga om morgenen, uthvilt og fornøyd. :-D

Nesten samme som meg:)

Elsker å hente datteren min i senga om morgenen, og hun smiler verdens største smil og er sååå glad for å se meg/)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg våkner av at toåringen synger så jeg hører det i babycall'en, når hun gir meg et nuss når hun skal legge seg, når hun sier "kjempeglad i deg mamma", når hun ser på meg og smiler :hjerte:

...og når lillebror på 6 mnd våkner, sulten, og allikevel bare ligger i senga og smiler og ser på meg :hjerte: og når han lager koselyder når jeg har han på fanget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg i grunnen ganske heldig hver dag :)

Ungene er rause med klemmer og kos, så som mamma er jeg ganske bortskjemt.

Men innimellom skjer det jo spesielle ting. Som da jeg kom hjem til nyvasket kjøkken og stue fordi tenåringen ville overraske, eller når storesøster på eget initiativ leser Harry Potter for lillebror. Da blir jeg ekstra varm rundt hjerterota.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min datter på 8,5 år gir meg en god klem og sier "Glad i deg, du er verdens beste mamma" :)

Endret av Wit1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sønnen min på 6 stryker meg over kinnet og sier "Du er såååå vakker mamma!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sønnen min på 10, etter uker han har synes jeg er en slem mamma som ikke lar han gjøre som han vil, plutselig sier til meg " mamma, du er egentlig en veldig bra forelder du"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sønnen min susser meg og sier: "Eske deg" :) Eller legger seg i armkroken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når datteren min på 1,5 er så veldig glad for å se meg når hun våkner, når hun sier "else dei" til meg, og når hun deler ut store klemmer og våte susser. Og når hun løper etter meg med et stort glis for å kaste seg rundt beina mine og roper "kose mamma!!" Herlig lite vesen :)

Endret av Rosebud
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir overfalt av to lykkelige barn når jeg kommer hjem fra skolen, og veslegutten min som er opptatt av busser, spør alltid hva slags buss jeg har tatt og hvilken farge den hadde:) mens datteren min henger seg på foten min og ler:)

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

når 2 åringen kommer inn med en vissen løvetann som han stolt gir deg og sier "til mamma'n min"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke lese mer! Blir for verpesjuk! :gjeiper:

Anonym poster: 1ac529674358a49c6ac1dc1ab25ec710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...