Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!

My84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulere med 23 uker! :)

Så kjedelig å bli forkjølet, men det er mye glede å få fra den lille i magen. :rodmer:

Håper du blir frisk snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 23 uker! :hoppe: Ikke langt unna grensen for når sannsynligheten er god for at hun overlever om hun blir født :)

Ja, tenk på det!!! :nigo: Helt sprøtt altså!

Gratulere med 23 uker! :)

Så kjedelig å bli forkjølet, men det er mye glede å få fra den lille i magen. :rodmer:

Håper du blir frisk snart. :)

Tusen takk! :) Utrolig kos med spark, ja. :hjerte:

:strix: 23 uker :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: litt for 23 uker jeg også :) Håper du får en fin helg, har dere noen spennende planer??

Takk! :hoppe:

Skulle egentlig på julebord i morgen, men må se an formen litt. Er fortsatt veldig forkjøla. Ellers blir det mye fiksing i leiligheten tenker jeg. :Nikke: Er veldig fornøyd, for idag har vi både bestilt seng (ble 180 cm) og bestemt oss for hva slags garderobeskap vi skal ha på soverommet. :nigo:

Fikk melding for noen timer siden at en av mine gravide venninner var på vei til sykehuset med rier!! Er så utrolig spent på hennes vegne, håper alt går bra! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det unna her. Plutselig så er det din tur. Syns tiden flydde mot slutten :)

Åssen går det med strikkinga??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det unna her. Plutselig så er det din tur. Syns tiden flydde mot slutten :)

Åssen går det med strikkinga??

Ja jeg syns det går voldsomt unna!! :) Det går så som så med strikkinga, har strikket ca 6-7 cm av selve kroppen... klarte å strikke masse feil, så jeg måtte rekke opp masse og det tok jo kjempelang tid. Men nå er jeg på rett spor igjen. ;) Har bare ikke så mye tid til å strikke om dagen, men satser på å få strikka masse i juleferien! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke du! Lurer på om jeg må lage samme jakka altså...

Den er jo kjempefin. :) Håper jeg klarer å få den til å se sånn noenlunde så fin ut som den skal være. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så deilig å ha fått bestilt både seng og garderobeskap, og 180 seng kommer dere nok til å bli strålende fornøyd med når dere ligger der med lillejenta ved siden av dere :)

Ha en strålende søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kommer til å bli veldig fornøyde med senga, gleder meg til den kommer!! :)

Huff, mye utgifter nå rett før jul altså...både oppussing, innkjøp av nye møbler, babyting og julegaver. Men det skal nok gå bra, selvom det blir litt slunkent i kassa på slutten av måneden. :) Nå har vi bestilt oss vogn i Sverige, jeg bestemte meg tilslutt for Emmaljunga City Cross PP Dark Grey med City Bag Supreme i lys grå...:rodmer: Håper vi blir fornøyde. :Nikke: Valgte den letteste vogna til slutt, siden det er mye bakker her og vi sikkert skal ha den endel inn og ut av bilen også. Bestilte i tillegg en Bedside Crib som vi henter samtidig. Og så kan vi jo harry-handle litt i samme slengen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi kommer til å bli veldig fornøyde med senga, gleder meg til den kommer!! :)

Huff, mye utgifter nå rett før jul altså...både oppussing, innkjøp av nye møbler, babyting og julegaver. Men det skal nok gå bra, selvom det blir litt slunkent i kassa på slutten av måneden. :) Nå har vi bestilt oss vogn i Sverige, jeg bestemte meg tilslutt for Emmaljunga City Cross PP Dark Grey med City Bag Supreme i lys grå... :rodmer: Håper vi blir fornøyde. :Nikke: Valgte den letteste vogna til slutt, siden det er mye bakker her og vi sikkert skal ha den endel inn og ut av bilen også. Bestilte i tillegg en Bedside Crib som vi henter samtidig. Og så kan vi jo harry-handle litt i samme slengen. :ler:

Så deilig å få bestilt klart til den lille prinsessa deres! :) Og det var en fiiin vogn! :rodmer:

Ingentvil om at det er mye utgifter før jul. Hadde vært litt til hjelp om Nav ikke hadde så langt behandlingstid på overgangen til svangerskapspenger, får visst ikke lønn nå i Desember. :( Så vær glad du iallefall har inntekt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få bestilt klart til den lille prinsessa deres! :) Og det var en fiiin vogn! :rodmer:

Ingentvil om at det er mye utgifter før jul. Hadde vært litt til hjelp om Nav ikke hadde så langt behandlingstid på overgangen til svangerskapspenger, får visst ikke lønn nå i Desember. :( Så vær glad du iallefall har inntekt. ;)

Passer dårlig å ikke få lønn i desember. :( Dårlig at NAV har så lang behandlingstid. Det blir bra med dobbelt opp i januar da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer dårlig å ikke få lønn i desember. :( Dårlig at NAV har så lang behandlingstid. Det blir bra med dobbelt opp i januar da. ;)

Ja der er nok det eneste som holder mote oppe sånn sett, dobbelt i januar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Clafoutis

Superfin vogn dere har bestilt My, og tøffe fargevalg! Gøy å velge forskjellig farge på bagdelen og sportsvognsdelen, det tenkte jeg ikke på som en mulighet engang :sjenert:

Og så greit med bedside crib, det skulle jeg gjerne ha hatt selv, hadde det ikke vært for at vi har så smalt soverom, så det blir ikke plass ved siden av senga vår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bedside crib. Babybay, og jeg er veldig fornøyd :) Har heller ikke plass til anna på soverommet vårt ;)

Lillegutt likte ikke å sove alene når vi kom hjem fra sykehuset. Og da var den senga grei. Når han er urolig så legger jeg meg bare tett intill han, legger armen over han og hodet mitt inntil hans og da roer han seg :) Den er verdt penga ;) Vi kjøpte vår i Tyskland :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfin vogn dere har bestilt My, og tøffe fargevalg! Gøy å velge forskjellig farge på bagdelen og sportsvognsdelen, det tenkte jeg ikke på som en mulighet engang :sjenert:

Og så greit med bedside crib, det skulle jeg gjerne ha hatt selv, hadde det ikke vært for at vi har så smalt soverom, så det blir ikke plass ved siden av senga vår..

Takk, gleder meg masse til å få den! :jepp: Morsomt å velge to forskjellige farger ja, selvom de vi har valgt er ganske like.

Vi har også lite soverom, men får akkurat plass til bedside crib'en. Og siden den er på hjul er det lett å trille den unna på dagtid. :jepp:

Vi har bedside crib. Babybay, og jeg er veldig fornøyd :) Har heller ikke plass til anna på soverommet vårt ;)

Lillegutt likte ikke å sove alene når vi kom hjem fra sykehuset. Og da var den senga grei. Når han er urolig så legger jeg meg bare tett intill han, legger armen over han og hodet mitt inntil hans og da roer han seg :) Den er verdt penga ;) Vi kjøpte vår i Tyskland :P

Så koselig å høre at lillegutt liker senga. :rodmer: Det virker jo skikkelig praktisk. Selvom jeg mistenker at babyen vår kommer til å sove mer i vår seng enn i sin egen i starten. :fnise:

Bedside Crib er fantastisk! Og det blir en nydelig liten benk etterpå :tommelsmil:

Ja, den er kjempesøt! :) Stilig med to møbler i ett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...