*Lollipop* Skrevet 19. november 2012 #461 Del Skrevet 19. november 2012 Spent på magebildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. november 2012 #462 Del Skrevet 19. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. november 2012 #463 Del Skrevet 19. november 2012 Vil også se magebilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 20. november 2012 #464 Del Skrevet 20. november 2012 Samme her! Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 20. november 2012 #465 Del Skrevet 20. november 2012 *Innom å heier på magebilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 20. november 2012 Forfatter #466 Del Skrevet 20. november 2012 Huff nå har jeg dårlig samvittighet, fikk ikke lagt ut i går. Det kommer det kommer, jeg lover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 20. november 2012 Forfatter #467 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Statusrapport 20 + 5! Termin: 7.april 2013 Kjønn: Jente Navn: Har en liste med navn, men vi er ikke i nærheten av å bestemme oss ennå! Aktivitet innenfra: Ganske mye sparking, kjenner det hver dag nå. Det kan kjennes og ses fra utsiden også. Babyens leie: Litt overalt? Utålmodig: Nei, koser meg med spark og gleden av å vente! Og så har vi jo så mye som må gjøres klart før babyen kommer! Vektøkning: +2,5 kg. Barnerom: I ferd med å bli bygget! Innkjøp til babyen: Bare litt klær og en bamse Utstyr som mangler: Har bilsete og lekegrind, ellers mangler vi alt Strekkmerker: Nei Kynnere: Har ikke merka noen ennå tror jeg. Matkikk: Sjokomelk Plager: Er i fin form. Kjenner jeg må ta det myyye roligere på trening nå pga strekking i magen. Ellers litt vondt i korsrygg og bekken etter anstrengelser. Fødselen: Har ikke tenkt så mye på den ennå. Jobb: Jobber 100 % Søvn: Sover kjempegodt. Humør: Opp og ned, kan være litt humørsyk. Men stort sett glad og fornøyd. Magebilde: Endret 20. november 2012 av My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 20. november 2012 #468 Del Skrevet 20. november 2012 Fine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 20. november 2012 #469 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Så fin mage du har! ....min er nesten like stor nå Endret 20. november 2012 av pysepusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 20. november 2012 #470 Del Skrevet 20. november 2012 Så fin mage! Tror kanskje jeg kommer til å stjele den listen fra deg, og kanskje det blir et magebilde fra meg også? *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 20. november 2012 #471 Del Skrevet 20. november 2012 Kjempefin mage, My! Skikkelig rund og fin gravid-mage nå Og så morsomt at du har kikk på sjokolademelk, det hadde jeg også, prøvde å begrense det, men MÅTTE tillate meg et (stort!!) glass sjokolademelk hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 20. november 2012 Forfatter #472 Del Skrevet 20. november 2012 Fine magen! Takk takk! Så fin mage du har! ....min er nesten like stor nå Takk! Hehe, min var også til tider ganske stor i starten fordi jeg var så oppblåst. Men du får vel stor mage fort siden det er nr. 2. Så fin mage! Tror kanskje jeg kommer til å stjele den listen fra deg, og kanskje det blir et magebilde fra meg også? *gruble* Takk! Ja, det syns jeg absolutt du skal!! Vil gjerne se magebilde!! Kjempefin mage, My! Skikkelig rund og fin gravid-mage nå Og så morsomt at du har kikk på sjokolademelk, det hadde jeg også, prøvde å begrense det, men MÅTTE tillate meg et (stort!!) glass sjokolademelk hver dag Takk, takk, den begynner å bli ordentlig rund nå, og skikkelig hard! Sjokomelk er supergodt ja! Man trenger jo mer kalsium som gravid, så jeg tenker det er bra å ha dilla på det jeg. Vi er tom for melk idag så jeg prøver å tenke minst mulig på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. november 2012 #473 Del Skrevet 20. november 2012 Oooh, melk er viktig å ha masse av! Her går det et stort glass o´boy nesten hver kveld sammen med kveldsmaten. Deilig! Så fiiin du er, My Fine fine magen!! Deilig med bevegelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 20. november 2012 #474 Del Skrevet 20. november 2012 Nydelig gravidmage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 21. november 2012 Forfatter #475 Del Skrevet 21. november 2012 Takk dere. Trives godt i min "nye" kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 21. november 2012 #476 Del Skrevet 21. november 2012 Takk dere. Trives godt i min "nye" kropp. Ja det skjønner jeg, jeg storkoste meg skikkelig med magen! Nyt det mens du har den (og før den blir så tung at det er mer slitsomt enn kos), du kommer til å savne den, faktisk. Og spesielt sparkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 22. november 2012 Forfatter #477 Del Skrevet 22. november 2012 Ja det skjønner jeg, jeg storkoste meg skikkelig med magen! Nyt det mens du har den (og før den blir så tung at det er mer slitsomt enn kos), du kommer til å savne den, faktisk. Og spesielt sparkene Jeg får nyte det mens jeg kan ja. Kan tenke meg det blir rart uten alle de herlige sparkene i magen... ---------------------------------------- Idag skal jeg ut og spise sushi/thaimat med søsteren min! Og skravle!! Vi kan holde det gående i mange timer, men det blir for sjelden at vi har tid. Hun har jo en travel hverdag med barn, og når jeg er på besøk er selvfølgelig barna mest i fokus. Så det skal bli koselig med litt tid alene bare vi to. Deilig å komme seg litt ut av leiligheten også, hjemme er det jo fullt kaos med snekkere og div andre håndtverkere. Nå begynner det nye barnerommet og ta form, og jeg tror det blir kjempefint! Vårt soverom ser grusomt lite ut nå da, ble nesten bekymret for hvordan vi skal få plass til alle klær og sånt der inne... Men det rommer sikkert mer enn det ser ut som når det står der helt tomt. Snart er det helg, og da blir det julebord med vennegjengen på lørdag! Gleder meg!! Har fått kjolene mine fra Asos for en uke siden, skal hente de på posten i morgen. Postkontoret her stenger så tidlig så har ikke hatt mulighet til å hente de før. Spent på å prøve de! Ha en super torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. november 2012 #478 Del Skrevet 22. november 2012 Kooos deg masse med skravlings! Snart er du også mye opptatt pga ei lita tulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 22. november 2012 Forfatter #479 Del Skrevet 22. november 2012 Kooos deg masse med skravlings! Snart er du også mye opptatt pga ei lita tulle Ble ikke noe skravlings, pga syke barn, syk mann og syk hund! Typisk altså. Ja ja, vi prøver igjen neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 23. november 2012 #480 Del Skrevet 23. november 2012 Ble ikke noe skravlings, pga syke barn, syk mann og syk hund! Typisk altså. Ja ja, vi prøver igjen neste uke. Kjedelig! Håper du fant på noe annet gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå