Gå til innhold

Min bror har seksuelle fantasier om meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt at søsken tenner på hverandre, Cosette?

Er dette normalt? Basert på hvilken teori? Aldri hørt om før...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Corto Maltese

Er dette normalt? Basert på hvilken teori? Aldri hørt om før...

Jeg vet at det er noe som heter genetisk tiltrekning som jeg tror går ut på at man blir tiltrukket av personer som har samme gener som deg.............. Men det er fult mulig at jeg tar feil. Og at der er noe helt annet en hva jeg gjetter det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke klart å forholde meg til han igjen.

Etter å ha sneket deg inn på rommet hans, rotet gjennom tingene hans for å finne frem dagboken hans, bladd og lest gjennom den så ville du ikke klart å forholde deg til han igjen?

For et sjokk! Så ikke gjør noe slikt da vel?

Anonym poster: 7aefdb4ab58fc625326cce8133f3662f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quake

Etter å ha sneket deg inn på rommet hans, rotet gjennom tingene hans for å finne frem dagboken hans, bladd og lest gjennom den så ville du ikke klart å forholde deg til han igjen?

For et sjokk! Så ikke gjør noe slikt da vel?

Anonym poster: 7aefdb4ab58fc625326cce8133f3662f

JEG har da ikke gjort det. Men la oss si man fant det ut uten å ha sneket seg inn på rommet hans, rotet gjennom tingene hans for å finne fram dagboken, bladd og lest gjennom for å finne det ut slik.

Uansett hvordan jeg hadde funnet det ut, hadde jeg ikke klart å forholde meg til han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke gjort noe.

Anonym poster: ab42b6d2bc797b150c00825658bb1446

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller

Anonym poster: 7edee3e1bf4237a42a83f15eb6e51251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG har da ikke gjort det. Men la oss si man fant det ut uten å ha sneket seg inn på rommet hans, rotet gjennom tingene hans for å finne fram dagboken, bladd og lest gjennom for å finne det ut slik.

Uansett hvordan jeg hadde funnet det ut, hadde jeg ikke klart å forholde meg til han.

La oss si situasjonen var omvendt, han hadde sneket seg inn på rommet ditt, funnet dagboken din og oppdaget at du har skrevet ned to fantasier om han og en om faren deres.

Burde han da fortelle foreldrene deres, vennene sine og gjøre det klart at han ikke vil forholde seg til deg mer?

Det er en ganske avskyelig holdning å ha, å oppføre seg på den måten. Bare det å snu ryggen til, ikke for noe en person har gjort, men for noe en person har tenkt.

Anonym poster: 7aefdb4ab58fc625326cce8133f3662f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quake

La oss si situasjonen var omvendt, han hadde sneket seg inn på rommet ditt, funnet dagboken din og oppdaget at du har skrevet ned to fantasier om han og en om faren deres.

Burde han da fortelle foreldrene deres, vennene sine og gjøre det klart at han ikke vil forholde seg til deg mer?

Det er en ganske avskyelig holdning å ha, å oppføre seg på den måten. Bare det å snu ryggen til, ikke for noe en person har gjort, men for noe en person har tenkt.

Anonym poster: 7aefdb4ab58fc625326cce8133f3662f

Jeg har ingen fantasier om familien min, så det ville de aldri funnet uansett.

Og hvem har sagt at jeg forteller til hele verden hvorfor jeg kutter han ut? Holder å fortelle det til han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske normalt. Jeg hadde lagt det bak meg raskt og gått videre uten å bekymre meg.

nei, det får være måte på hva som skal normaliseres altså, dette er IKKE normalt

Anonym poster: be7a060b22a7e4c21a2f545434f77761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen fantasier om familien min, så det ville de aldri funnet uansett.

Og hvem har sagt at jeg forteller til hele verden hvorfor jeg kutter han ut? Holder å fortelle det til han.

Men det har jo ikke broren din heller. :)

Jeg tolker den hodet-i-sanden-taktikken som en selvinnsikt.

Anonym poster: 7aefdb4ab58fc625326cce8133f3662f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du reagert om din bror hadde seksuelle fantasier om deg?

Han har skrivd det i en bok som jeg fant.. Var to veldig detaljerte fantasier om meg..

Jeg hadde i hvert fall lært at jeg aldri, aldri, aldri skulle snoke i sakene hans igjen.

Anonym poster: 61ebac8fdefadb6952df9e03b69775ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Quake

Men det har jo ikke broren din heller. :)

Jeg tolker den hodet-i-sanden-taktikken som en selvinnsikt.

Anonym poster: 7aefdb4ab58fc625326cce8133f3662f

Hehe, nei, forsåvidt.

Men jeg har full forståelse for om min bror hadde funnet ut at jeg hadde seksuelle fantasier om han ,at han hadde holdt seg unna meg. Og man sier det til personen det gjelder, ikke hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...