Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Gratulerer med overtakelse :danse:

Helt enig med de andre som har skrevet her, Mala. Du er knalltøff, og vi som har "kjent" deg her inne en stund, kan vel skrive under på at du virker god, fornuftig, morsom og herlig :jepp:

Det største skrittet tar du nå, deretter finner du veien opp igjen :klem::blomst:

Herlig for deg og din kjære at lilletassen er så snill og god! Det fortjener du!

Enig med Angel, bare bruk oss! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Dere er gode hele gjengen :blomst:

Godt å skrive litt om det, blir sikkert litt skriving om det fremover etterhvert som jeg kommer igang med samtaler hos psykologen.

Første time i morgen og jeg gruer meg skikkelig, men vet jeg føler meg 100 kg lettere etter timen.

Forrige tirsdag var jeg hos helsesøsteren "vår" og snakket med henne godt over en time. Gud så fælt jeg hadde det hele dagen før avtalen vår klokka 15, men så godt det var å få luftet alt av tanker og følelser med noen som ikke står meg så nære. Hun sa også at hvis det ble lenge i mellom timene til psykolog så ville hun mer en gjerne skvise meg inn i timeplanen sin for noen samtaler :)

På 3mndkontrollen var gullet mitt blitt 7060 g og 65,5 cm lang, store, fine gutten min :hjerte:

Han er så lang i beina at det nesten er umulig å finne bukser som passer nå. For hvis de skal være passelig på lengden, blir de ALT for store oppe rundt magen. Vi får håpe på en fin sommer slik at han kan bruke shorts eller bare body ;):sol:

Gikk også veldig bra med vaksinen, sov litt lengre dupper den dagen, fikk litt feber på kvelden og var litt urolig og sutrete, men såpass må man vel regne med.

Håper dere har hatt ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til hos psykologen i dag, Mala. :klemmer: Kommer til å gå kjempebra! :)

Så stor gutten din har blitt, skikkelig lang. :) Krysser fingrene for at vi får en kjempefin sommer alle sammen. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til hos psykologen i dag, Mala. :klemmer: Kommer til å gå kjempebra! :)

Så stor gutten din har blitt, skikkelig lang. :) Krysser fingrene for at vi får en kjempefin sommer alle sammen. ;)

Takktakk :)

Det gikk veldig bra, godt å snakke med henne. Vi snakket litt om hva som har skjedd i livet mitt og hvordan dette har påvirket meg, jeg har visstnok vært gjennom mye stressende situasjoner oppgjennom og det er tydelig at alle disse hendelsene har trigget angsten min.

Skal tilbake til psykologen neste uke før hun går ut i ferie og ny time etter ferien igjen. Spørs om jeg ringer å avtaler et møte med helsesøsteren når psykologen har ferie for å ikke få så stor pause. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Er så viktig å føle at en har god kjemi med psykologen, om ikke kommer man ingen vei. Virker som om dere vet hva dere har å jobbe med allerede, selv om det er det grunnleggende. Og det er jo kjempebra! Går bare en vei dette, riktig vei. :) Er nok lurt å snakke med helsesøsteren også.

Glad på dine vegne nå Mala. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er jeg i gang. Det er både godt og litt skummelt, men jeg vet at dette vil hjelpe meg til slutt slik at jeg kan bli meg selv igjen og få tilbake livet mitt. Nå føler jeg at angsten spiser meg opp litt etter litt og tar over livet mitt.

:klemmer: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy birthday to me :-D

I dag har jeg bursdag og det er 25 grader og strålende sol, det kan jeg like :sol:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy birthday to me :-D

I dag har jeg bursdag og det er 25 grader og strålende sol, det kan jeg like :sol:;)

Gratulerer med dagen DIN! Og du må ha vært veldig snill i år, ja. Selv om det i Oslo akkurat nå HØLJER ned....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen, mala! :gratulerer:

Du har bursdag 2 dager før meg. ;) Håper du får en kjempefin dag og koser deg masse. Stor klem fra oss :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :klemmer:

Dagen har vært fin :) av gaver fikk jeg et kjempefint armbånd og spesialbestilt dørskilt og 2300,-

Tror jeg skal investere i et speilreflekskamera og tar mer enn gjerne mot tips, for jeg er helt grønn på området :P har sett på Nikon d3200 og Canon Eos 600d. Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Gratulerer så mye med dagen!

Nikon har generelt større grep enn Canon. Jeg som har lange fingre klarer ikke Nikon. Mitt beste råd er faktisk å dra til en butikk og kjenne på dem, hva ligger best i hånda? Og hør på lukkerlyden. Jeg foretrekker Nikons "ordenlige" lyd fremfor Canons plastikklyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen!

Nikon har generelt større grep enn Canon. Jeg som har lange fingre klarer ikke Nikon. Mitt beste råd er faktisk å dra til en butikk og kjenne på dem, hva ligger best i hånda? Og hør på lukkerlyden. Jeg foretrekker Nikons "ordenlige" lyd fremfor Canons plastikklyd :)

Takk for det :)

Og takk for tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godgutten min er 4 måneder i dag :hjerte:

Han er så morsom nå, smiler, ler, prater og synger med når jeg synger for han :)

Leker er veldig underholdende og han kan ligge lenge under babygymmen og kose seg.

Han sover godt om natten og har en fin rytme på dagtid, starter dagen rundt 9 og legger seg ca. kl. 20 og 3-4 dupper i løpet av dagen.

Til helgen skal vi prøve oss med litt grøt, tror det blir stas. Han er veldig klar for noe annet enn bare melk. Han har fått litt sviskemos den siste uka, da han har litt problemer med å få bæsja til tider og han syns det er kjempegodt og hyler når han ser glasset nå (snakk om å lære fort).

Gleder meg til å prøve å lage litt grønnsaks- og fruktpureer selv :)

Har vært hos psykologen i dag, godt å få luftet ut av forskjellig! Nå går hun ut i ferie snart og neste time er ikke før 14.8... :sjenert:

Skal høre om jeg får komme en tur til helsesøsteren en eller to ganger i mellomtiden.

Var innom butikken å så på kameraene etter psykologtimen og fant ut at jeg liker Nikon best. De var utsolgt, men jeg får SMS når de har fått inn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Hvordan går det med deg, Mala? Han tassen din høres kjempeherlig ut! Hvordan går det med grøtspisinga? Sover han hele natten nå? :)

Fått kjøpt deg kamera, ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, Mala? Han tassen din høres kjempeherlig ut! Hvordan går det med grøtspisinga? Sover han hele natten nå? :)

Fått kjøpt deg kamera, ell?

Det humper og går. Har mange gode dager, men også mange dårlige, selv om jeg har blitt flinkere til å takle angstanfallene som kommer, så er dette her veldig slitsomt.

Jeg må bare se fremover og tenke som så at jeg skal bli kvitt denne dritten.

Grøtspisinga går bra, han syns det er stor stas å få annen mat enn bare melk ;)

Så nå er det et grøtmåltid på kvelden og et måltid med frukt/grønnsaker på formiddagen. '

Han har sovet natten gjennom en god stund egentlig, det er veldig godt etter de mnd med kollik og nattevåk! Men jeg er jo forberedt på at det kan komme perioder med mindre søvn igjen.

Legger seg rundt 19.30-20.00, da sover han uavbrutt frem til 5-7 for litt mat før han gjerne sover videre til 8-9.30. Herlig!

Han er en skikkelig godklump og er blid som ei sol mesteparten av tiden. :hjerte:

Han er en stor mammadalt som begynner så smått å bli skeptisk til fremmede og passer på så han ser at jeg er i nærheten om noen andre holder han, gir han mat eller leker med han.

fikk kjøpt kamera ja, ble Nikon D3200 og jeg er kjempefornøyd! Knipser bilder nesten hver dag og elsker å gå på "jakt" etter motiver ;)

Håper alt er bra med deg og lille Ed :klemmer:

(lurer forresten på hvor tiden ble av, sønnene våre er jo snart et halvt år gamle) :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten helt like soverutiner som dere, vi :jepp: Skjønner innmari godt at det er deilig at kolikken er over! Ingenting er som å få sove hele natta igjennom :)

Skepsisen er kommet hit i gården også. Stakkars små :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...