Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Man rekker stort sett ikke å lage middag når tassen henger i puppen :) Sånt delegerer man videre til mannfolka :fnise:

Moro å planlegge dåp! Hvilken dato ble det?

Vi skal ha søndag om tre uker! Tiden går fort og vi har masse å gjøre!! Vi skal ha selskapet her hjemme. Billig, men SÅ mye å forberede :bond:

Håper dere har en herlig helg, og at tassen ikke bor på puppen din hele tiden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny veiing i dag og han har gått opp 130 g siden torsdag, 4540 g er han nå lille gutten min som ble 1 mnd i går :) gud som tiden flyr!

Herlig å vite at han går opp og at vi ikke trenger flere timer til lege pga av liten vektoppgang og mulige sykdommer.

Ellers har han et smil som er til å smelte av!

Vil med det samme ønske alle som stikker innom en god påske! :blomst:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig deilig påskevær her og vi har vært på trilletur både i går og i dag :sol:

Litt over en times tur begge dager. Godt å komme seg ut i frisk luft og få rørt litt på skrotten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg også lurt på! Jeg er livredd for å ta noe hvor effekten bruker lang tid på å gå ut av kroppen igjen... Ikke lett dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tenker jeg... Jeg har gått på cerazette før, og jeg spotta konstant i 3 mnd.

Lurer på å forsøke spiral faktisk..

Egentlig vil jeg ikke ha noen, og heller be sambo å fikse seg noen piller.. ;) Hvorfor skal ALT gå utover vår kropp egentlig?! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si, Nutta!

Her har vi brukt kondom til nå, satser på det så lenge det fungerer. Er fiklete, men OK. Jeg har fortsatt hevelse rundt det ene arret etter fødselen, så kjente lite forskjell likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der tror jeg jammen mensen kom... Jeg som håpa på å slippe den noen måneder til.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest litt på nettet, og det er visst mer vanlig enn man skulle tro.

Skulle gjerne vært uten den litt lenger for å si det sånn ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blødd så mye mer, kan vel håpe på at blødningen var pga skorpe som løsnet eller noe?! :klo:

Hadde ikke gjort noe om mensen la litt vente på seg altså!

tror jeg har bestemt meg for å prøve minipille i stede for hormonspiral i denne omgang. Mange av mine venner har vært misfornøyde med spiral og så tenker jeg at om jeg ikke blir fornøyd med pillene og at jeg blør konstant, så er det enklere å kutte de ut enn om man må bestille time til legen for å få tatt ut en spiral.

Ellers er dagene her ganske lange og slitsomme med en liten en som sover minimalt på dagtid og dermed bli overtrøtt og sutrete. Han har også noen kvelder i uka han gråter og er helt utrøstelig mellom 19-23 ca. Og en ting er sikkert, kolikk er slitsomt og det er så forferdelig å se han ha det vondt! Skal på 6 ukerskontroll på torsdag og kan vel snakke litt med hs om dette og høre om hun har noen tips.

Om natten sover han derimot 5-6 timer sammenhengende :)

Og så må jeg :hoppendeglad: for lille M som er 6 uker i dag :hjerte:

Kan ikke skjønne hvor disse 6 ukene ble av, er da ikke så lenge siden jeg gikk rundt å vagget :fnise:

Han er fantastisk og smilet hans er til å smelte av! Kan sitte å se på han i timesvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 6 uker :hjerte:

Sant nok, det du sier om minipille vs. spiral. Men jeg får prøve noe annet enn cerazette denne gangen.

Håper hs har noen gode råd til dere, slik at han sovner før han blir overtrøt og utslitt. Skjønner at det er ganske slitsomt, ja :klem:

Jeg har ikke fått mensen enda, men har hatt litt murring idag, og lurer på om jeg hadde en EL for en drøy uke siden.. Enig med deg; Mensen kan godt holde seg unna en stund til ;)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste dagene har vært som en drøm! Gutten spiser godt, har sovet bra på dagtid og vært bare blid og fornøyd. Herlig!!! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...