Gjest Daenerys Skrevet 9. april 2013 #941 Del Skrevet 9. april 2013 Så godt å høre! Tenker på dere, må være slitsomt med kolikk for lille gutten stakkar. Herlig med gode dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 10. april 2013 #942 Del Skrevet 10. april 2013 Så bra! Håper det fortsetter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. april 2013 Forfatter #943 Del Skrevet 11. april 2013 Ja, vi håper det fortsetter Vært på 6-ukerskontroll med han nå. Han er 59 cm lang og veier 5320 g. Lengre og tyngre enn gjennomsnittet, men han er slank og ligger under gjennomsnittet når det kommer til proporsjonene. Ellers var alt fint Han spiser masse og jeg har ikke nok melk til han, så her har vi gått over til å delamme og det fungerer perfekt for oss! Snakket med helsesøster om det i dag og hun var veldig støttende og var enig i at det er lurt å gi litt erstatning også. Ble lettet over det, har hørt mange historier ser hs er mot erstatning og "tvinger" mødre til å fullamme babyene sine når det kanskje ikke er nok. Våren er på vei for fult og veiene er fri for snø og is, så vi prøver å få til en tur hver dag Magen min er ganske stor og slapp og jeg blir litt fortvilet. Det kommer seg vel etterhvert. Har igjen 3 kg til jeg er tilbake til utgangspunktet Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 13. april 2013 #944 Del Skrevet 13. april 2013 Bare innom og legger igjen en liten hilsen fra meg og W. Håper det går bra med dere og at lillegutten din er i bedre form! Stor og fin gutt du har. Stor klem fra meg God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. april 2013 #945 Del Skrevet 15. april 2013 Hatt ei god helg, Mala? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. april 2013 Forfatter #946 Del Skrevet 16. april 2013 Bare innom og legger igjen en liten hilsen fra meg og W. Håper det går bra med dere og at lillegutten din er i bedre form! Stor og fin gutt du har. Stor klem fra meg God helg! Så hyggelig Angel! Alt går mye bedre og vi begynner å komme inn o en slags rytme, selv om det ikke er så mye rutiner enda Vi blir bedre og bedre kjent og jeg blir bare mer og mer glad i klumpen for hver dag som går. Store, lille gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. april 2013 Forfatter #947 Del Skrevet 16. april 2013 Hatt ei god helg, Mala? Helgen har vært veldig fin! Det tykke laget med snø har så og si smeltet bort i løpet av helgen og vi har hatt skikkelig vårvær med 15 grader og sol Vi benytter hver dag til å komme oss ut på trilletur, for det er meldt regn fremover... Virkelig godt å få rørt litt på seg Håper alt er bra med deg og den lille familien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. april 2013 #948 Del Skrevet 16. april 2013 Helgen har vært veldig fin! Det tykke laget med snø har så og si smeltet bort i løpet av helgen og vi har hatt skikkelig vårvær med 15 grader og sol Vi benytter hver dag til å komme oss ut på trilletur, for det er meldt regn fremover... Virkelig godt å få rørt litt på seg Håper alt er bra med deg og den lille familien din Åh, så deilig, Mala! Her har det vært gråvær i mange dager, men stort sett alt av snø har smeltet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. april 2013 Forfatter #949 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Deilig at det går mot vår og sommer! Tror jammen man blir litt våryr når snøen forsvinner, for her prøvde vi oss forsiktig med sex i går (første gang siden fødsel), det var veldig ubehagelig rundt stingene, så vi gjorde oss ikke ferdig, men vi skal ha for forsøket Var en tur på kjøpesenteret i dag og jeg er overbevist. Gutter er født med allergi for butikker.. liker seg ikke noe særlig der og blir sutrete og sånn har han vært hver gang vi har vært der, med mindre vi bare har vært raskt inn for et lite ærend for så å dra med en gang.. God helg til alle som titter innom Endret 19. april 2013 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. april 2013 Forfatter #950 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) . Endret 12. november 2013 av -Mala- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 19. april 2013 #951 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Awww så skjønn!! De fleste gutter er nok født med allergi ja, utrolig nok er ikke min det Men de typiske dame-butikkene holder han seg unna, i alle fall bh-avdelingene God helg! Endret 19. april 2013 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. april 2013 Forfatter #952 Del Skrevet 19. april 2013 Awww så skjønn!! De fleste gutter er nok født med allergi ja, utrolig nok er ikke min det Men de typiske dame-butikkene holder han seg unna, i alle fall bh-avdelingene God helg! Takk Er noe medfødt ja gitt, med noen unntak selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. april 2013 #953 Del Skrevet 19. april 2013 Tassen her liker ikke å bli trilla liggende i vogna, men blir fornøyd straks vi løfter han opp gutter asså Sex ja..! Ja, dere skal virkelig ha for forsøket Da går det mye bedre neste gang! Søster sa at det var som ha sex for første gang igjen!! Vi har ikke forsøkt enda.. Gruer meg litt.. Så fin tassen deres er, Mala! Utrolig nydelig og søt!! God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. april 2013 Forfatter #954 Del Skrevet 20. april 2013 Tassen her liker ikke å bli trilla liggende i vogna, men blir fornøyd straks vi løfter han opp gutter asså Sex ja..! Ja, dere skal virkelig ha for forsøket Da går det mye bedre neste gang! Søster sa at det var som ha sex for første gang igjen!! Vi har ikke forsøkt enda.. Gruer meg litt.. Så fin tassen deres er, Mala! Utrolig nydelig og søt!! God helg!!! Han her elsker jo å bli trillet i vogn og sovner nesten i det jeg legger han nedi, men med en gang vi kommer inn på kjøpesenteret så våkner han og blir urolig. Mulig det er støy og lys han reagerer på også? Får tro der går bedre neste gang ja. Skjønner du gruer deg, det gjorde jeg også, absolutt, men det var faktisk ikke då ille som jeg hadde forestilt meg. Skreiv tidligere om at jeg trodde jeg hadde fått mensen, det gjorde jeg ikke, mulig det var noen skorper eller noe som løsnet? Blir i grunn mindre og mindre amming her og det syns jeg er forferdelig synd. Men jeg har en gutt som for det første vil ha masse mat og at jeg derfor ikke har nok, og så er han då lite tålmodig at han bare blir sint på puppen fordi det går for tregt... Hjelper ikke om jeg legger han til før han blir skikkelig sulten heller, han bare stresser.. Jeg tviholder litt på ammingen enda og kommer til å legge opp til litt amming så lenge det er melk å hente Tusen takk, han er så god og perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. april 2013 #955 Del Skrevet 20. april 2013 For en nydelig liten gutt dere er blitt velsignet med!! Gratulerer igjen og igjen!! Han er jo helt perfekt :D der har du noe å være stolt av kjære deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. april 2013 Forfatter #956 Del Skrevet 21. april 2013 For en nydelig liten gutt dere er blitt velsignet med!! Gratulerer igjen og igjen!! Han er jo helt perfekt :D der har du noe å være stolt av kjære deg :D Tusen takk Ubeskrivelig stolt av han her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. april 2013 Forfatter #957 Del Skrevet 24. april 2013 Vi har forresten vært å sett på et hus, skal i banken neste uke og krysser det som krysses kan for at vi vinner budrunden i mai en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 24. april 2013 #958 Del Skrevet 24. april 2013 Moro! Er det større, eller bare ønske om noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. april 2013 Forfatter #959 Del Skrevet 24. april 2013 Moro! Er det større, eller bare ønske om noe nytt? Begge deler Nå bor vi i en sokkelleilighet på 75kvm med bare ett soverom, mens dette er en enebolig på 170kvm fordelt på 3 etasjer og med 4 soverom Vi skal jo ta over familiegården min etterhvert, men det er jo greit å ha noe i mellomtiden da vi trenger mer plass etterhvert når klumpen blir større og vi kanskje blir flere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 24. april 2013 #960 Del Skrevet 24. april 2013 Spennende med hus Jeg har også lyst på hus. Men her i byn er det så sinnsykt dyrt, så skal en ha råd til det, må det være ei rønne på en måte! Så er det det å bu i oppussing i lang tid da.. Og enda mer penger. En betaler jo like mye for det som for en flott leilighet som er mindre liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå