AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #201 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg husker fremdeles læreren min som stolt veivet med håret sitt og sa "jeg bruker Herbal Essences!!". Ehhhhhh, var det noe å skryte av? Håret hennes var laangt, men fullstendig glansløst og dødt, så gammelt ut. Anonym poster: ca395d63617f64d576c27b4a68dd9159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stjerne Skrevet 23. september 2012 #202 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg husker fremdeles læreren min som stolt veivet med håret sitt og sa "jeg bruker Herbal Essences!!". Ehhhhhh, var det noe å skryte av? Håret hennes var laangt, men fullstendig glansløst og dødt, så gammelt ut. Anonym poster: ca395d63617f64d576c27b4a68dd9159 Jeg husker ei lærerinne som hadde FANTASTISK hår! Var hjemme i sommer, da hadde hun akkurat like vakkert hår! Langt , fyldig, glansfullt.....Hun er snart 60. Hun ser forøvrig mye yngre ut: huden, kroppen...ville tippa tidlig 40-årene. Hun har sikkert veldig gode gener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå