Gå til innhold

Når på døgnep er dere jenter kåtest?


hardingen

Anbefalte innlegg

Når på døgnet har dere jenter mest lyst på sex? Hver morgen når jeg våkner har jeg stå og om jeg da blir tent på noe puling el blir det av og på md stå utover dagen blir ganske distrahert av dett og klarer ikke å slutte å tenke sex før jeg har runket den av ..flere som har det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg vil si at jeg som regel våkner å er jævlig kåt. Jeg fingrer, for å få det bort. JEg vet jo heller ikke hva jeg skal gjøre, for det er sånn stadig vekk.

Det at du har boner ca hver morgen, er ikke uvanlig.

Typen min har det ca 24/4 sååeh :P

Mange ganger, så blir jeg like kåt igjen etter noen timer.

Så hva det er vet ikke jeg, jeg klarer ikke å slutte å tenke på sex jeg heller. :gjeiper:

Anonym poster: 1e6747c46bfd486917a25b8621a20b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du nettopp stått opp og ønsket en runketråd eller?

Anonym poster: e6343986ef86e957e42948bb26c06d1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du nettopp stått opp og ønsket en runketråd eller?

Anonym poster: e6343986ef86e957e42948bb26c06d1a

samme tenkte jeg.Lyser runketråd lang vei. Kjedlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har passert 40 så noen runketråd trenger jeg ikke ..står tidligt opp hver dag for å gå på jobb ,men enkelte dager fär jeg ikke kåtskapen ut av kroppen er en følekse ,men iblandt litt plagsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke kåt på morgenen. Og jeg liker ikke morgensex heller. Men resten av døgnet er jeg lysten som bare det.

-jente

Anonym poster: a461ebeec46b5b036ac46232e291804b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg så ekkel på morgenen så ikke da, ellers når som helst :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

Er like kåt morgen som kveld. Synes det er deilig å våkne av at kjæresten er klar for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca. 2215. Da er jenter som kåtest.

Anonym poster: c2bf3ff0798beef79abf98f4306a524a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså litt forskjelligt her ,men det viktigste er jo at sexlysten er der om ikke for alle hele døgnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg må nok si at jeg liker best å sove lengst mulig og ikke bli tafset på i halvsøvne. Når sovingen er utsatt lengst mulig er det tissing og mårenpuss som står på agendaen. Full blære kombinert med drage ånde får det ikke til å krible av kåtskap, så tanken på å bli staket opp så tidlig er turn off. Formiddag, ettermiddag og kveld er jeg derimot med

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele døgnet! Så ofte som mulig, morgen, ettermiddag,kveld og natt :lur: :lur: :lur: :lur: :sengekos: :sengekos: :sengekos: :sengekos:

Anonym poster: 17f9217485336a706e6356df73be3f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forskjellig.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig morragretten så er dårlig stelt med sånt da. På ettermiddagene derimot :lur:

Anonym poster: ec421b9a623aa77287c5da7274ebb8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på døgnet har dere jenter mest lyst på sex? Hver morgen når jeg våkner har jeg stå og om jeg da blir tent på noe puling el blir det av og på md stå utover dagen blir ganske distrahert av dett og klarer ikke å slutte å tenke sex før jeg har runket den av ..flere som har det slik!

Jeg er så godt som alltid kåt. Morgen, ettermiddag, kveld. Er ofte jeg fingrer mange ganger til dagen, bare fordi jeg er så kåt. Haha, føler meg faktisk skikkelig unormal! Tenker på sex sånn hele tiden, noe jeg alltid har gjort. Siden jeg var "liten"... Noen mennesker er vel bare kåtere enn andre! :gjeiper: Men sex og orgasmer er jo bare sunt så, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at andre enn meg tenker på sex så ofte da tror jeg at man kan si at det iallefall ikke er unormalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...