lille_fiol Skrevet 19. juni 2012 #61 Skrevet 19. juni 2012 Dersom du takler "avisningen" hennes bra, kan hun plutselig begynne å like deg :gjeiper: Det her er faktisk veldig sant! kjenner meg igjen i akkurat dette. Har vært flere ganger hvor gutter har prøvet å danse med meg eller en venninne,og er det sånn at vi trenger vår "space" og avviser dem og de tar det bra og bare er hyggelige,da har det hendt at de har dansa med oss resten av kvelden.
JC89 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #62 Skrevet 19. juni 2012 (endret) Har du hørt ideen om at folk ubevisst tester andre for å se hvordan de reagerer og takler situasjonen? Damer kan faktisk avise oss ganske frekt uten at det har noe særlig betydning. Dersom du takler "avisningen" hennes bra, kan hun plutselig begynne å like deg :gjeiper: That's just fucked up! Tror ikke jeg forstår "spillet" helt.... Det er så mange regler og mye "ikke si det du mener". Endret 19. juni 2012 av JC89
Gjest BM2 Skrevet 19. juni 2012 #63 Skrevet 19. juni 2012 That's just fucked up! Tror ikke jeg forstår "spillet" helt.... Det er så mange regler og mye "ikke si det du mener". Der har du kvinners mentalitet i et nøtteskall.
Gjest Janus Skrevet 19. juni 2012 #64 Skrevet 19. juni 2012 (endret) That's just fucked up! Tror ikke jeg forstår "spillet" helt...Det er så mange regler og mye "ikke si det du mener". Du kan si hva du vil, men slik er virkeligheten. Videre er det opp til deg om du er interessert i å spille et spill og følge regler som andre har laget eller rett å slett gi blanke slik jeg anbefaler. Kan du beskrive nøyaktig hva som skjer når du blir avvist? Fortell om noen faktiske situasjoner som har skjedd nylig. For en vakker kvinne ute på byen som er vant med at mange kommer bort og sier de mest idiotiske ting hele kvelden, så er det ikke så rart at enkelte har litt pigger ute, selv om min erfaring er at de fleste er svært mottakelige når en aktuell mann tar kontakt. En annen ting er at det faktisk finnes mange forferdelige kvinner der ute som du faktisk ikke en gang har interesse av å bli kjent med. Selv har jeg rimelig god intuisjon på dette, så jeg unngår som regel å ta kontakt med de uansett. Men de gangene jeg tar feil, så er jeg rask å snu selv ettersom jeg ikke har interesse av et slikt menneske i livet mitt uansett. Selv om jeg i teorien sikkert kunne ha sagt de rette tingene og beveget interaksjonen i riktig retning, så er det helt uinteressant for min del. Videre så finnes det flotte kvinner, men som du rett og slett ikke har noe kjemi med og som er vanskelige å prate med. Var ute for en slik selv forrige helg. Begynte NESTEN å tvile litt på meg selv. Endret 19. juni 2012 av Janus 1
Gjest Janus Skrevet 19. juni 2012 #65 Skrevet 19. juni 2012 Hmm, kanskje ingen dum ide. Men jeg har opplevd det motsatte også, at så fort man forteller om en ulykkelig kjærlighet så rømmer de med halen mellom beina. Det blir litt som å leke med ilden, jeg vedgår jo det... Men gir jeg opp skjer det ingenting, da jeg ikke møter så mange nye mennesker i hverdagen om jeg ikke går litt inn for det. Jeg har gitt opp før, da skjedde det ingenting. Nå har jeg bare gitt opp litt, så det kommer seg. Om du legger det frem som en personlig tragedie med tårer i øynene, så slår det selvsagt negativt ut. Fremstå som lykkelig alene og ha et lurt smil når du forteller at du har lagt kvinner på hyllen for en stund etter at forrige kvinne du forelsket deg i knuste hjertet ditt. Fortell at selv om du fortsatt synes kvinner ser flotte ut, så sliter du med å bli tiltrekt og selv et kyss gjør ingenting for deg lengre (hint, hint). Terapeuten din sier at du sikkert bare trenger litt tid og at kanskje du rett og slett ikke har møtt rett kvinne enda. Fortsett å sosialisere deg uten å forvente så veldig mye, men vær åpen for muligheten og ta den når den dukker opp. Jobb aktivt med å komme ut av ditt eget hode. Meditasjon kan hjelpe eller rett og slett å ha det gøy (aktiverer høyre hjernehalvdel).
Martinh Skrevet 20. juni 2012 #66 Skrevet 20. juni 2012 Åssen skal det gå ann å få opp selvtillitten sin når man stort sett bare får avslag og blir ellers ignorert av det motsatte kjønn? Her om dagen følte jeg meg jævlig bra, men etter en tur på byen der alle kompisene mine, utenom meg, ble nærmest sjekket opp av jenter føler jeg meg helt på bånn. Jeg husker jeg drev og jagde jenter på byen en god stund selv fikk napp i 1 av 10 tillfeller til slutt ble jeg så lei av det at jeg sluttet og tenke på det. Gikk ut med kompiser og venner kun for og hygge meg og drikke en god pils og da fikk man plustelig mye mer kontakt med andre mennesker. Fordi jeg snakket med de mindre attraktive jentene jeg snakket med andre gutter i baren og jeg lo og pratet med kompiser. og når de veldig pene jentene ser dette så vill de tro at du har stålkontroll ute på byen.
Sommee Skrevet 20. juni 2012 #67 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Det her er faktisk veldig sant! kjenner meg igjen i akkurat dette. Har vært flere ganger hvor gutter har prøvet å danse med meg eller en venninne,og er det sånn at vi trenger vår "space" og avviser dem og de tar det bra og bare er hyggelige,da har det hendt at de har dansa med oss resten av kvelden. Jøss, tilbringes hele kvelden på dansegulvet eller? Jeg danser forresten ikke, og blir jeg spurt bruker jeg uttrykket, "nei, jeg er en av de gutta som har råd til å stå i baren", må sies på en cocky måte så de skjønner det da, funker bra. Endret 20. juni 2012 av Sommee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå