Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

Og fitte er målet? Det eneste målet?

Hadde håpet at mannfolk hadde litt større selektivitet enn som så :P

Kommer ann på mannen, tror jeg selv er ganske selektiv.

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg startet tråden fordi jeg har et skjevt fokus på selvtillit, jeg søker bare bekreftelse fra andre, og blir rivd i fille biter når jeg ikke føler at noen liker meg eller er tiltrekt av meg.

Hva er planen for å få mer selvtillit da?

Selvfølgelig skal jenter ha selvtillit, det er disse jeg blir tiltrekt og avvist av:P Jenter uten selvtillit er bare mål for de som spiller "spillet".

Damer med selvtilitt kan være vanskelig å håndtere :gjeiper:

Har blitt kjørt ganske hardt av noen slike damer på byn opp igjennom årene. Dersom man latt ting de sier gå inn på seg er man doomed.

Dersom man står løpet ut uten å bry seg = Win :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Kjære, kjære deg ts. Selv om damer er no` dritt så er du sikkert SUPEEER!! :rodmer:

Anonym poster: 72bc227e90c8db12cc84be04e54d342d

• Liker 1
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Kommer ann på mannen, tror jeg selv er ganske selektiv.

Bra det finnes noen da.

Mister selvtilliten av alle menn som ikke ser meg, bare tenker at jeg "har en vagina og puster"...

Gjest .-L-.
Skrevet

Bra det finnes noen da.

Mister selvtilliten av alle menn som ikke ser meg, bare tenker at jeg "har en vagina og puster"...

Flanør og Bm2 sikter først og fremst til at damer lett kan få sex :gjeiper: Det er ikke riktig å si at menn ikke har andre krav enn en vagina når det kommer til valg av kjæreste.

Det er ikke noe å beskymre seg over :)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

-L- .... husk at det forskjell på damer med selvtillit og damer med for mye selvtillit (på samme måte som menn med for mye selvtillit). Går an å ha selvtillit, men samtidig være et hyggelig, oppegående menneske :) Alle trenger ikke ha en bitchy oppførsel selv om de har selvtillit...

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Flanør og Bm2 sikter først og fremst til at damer lett kan få sex :gjeiper:

Men hele diskusjonen handler jo ikke om hvor lett man får sex... Tror ikke TS nødvendigvis vil få veldig mye bedre selvfølelse om fokuset er sex med jenter uten selvtillit.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg startet tråden fordi jeg har et skjevt fokus på selvtillit, jeg søker bare bekreftelse fra andre, og blir rivd i fille biter når jeg ikke føler at noen liker meg eller er tiltrekt av meg. Hvorfor folk begynte å nevne at fitte er alt som teller... er vel bare sånn det er på nettforum. Ender sikkert opp med at noen forbanner seg over utlendinger.

Vel, om det er en trøst så deler sannsynligvis 80% av verdens befolkning ditt perspektiv, det er bare at en del av de rundt deg har vært heldige og fått mye anerkjennelse fra verden rundt seg hittil i sitt liv.

Du vet hva som må til, så det er bare å begynne å arbeide med å oppnå en dypere forståelse av deg selv, verden rundt deg og din plass i det hele. Du kommer aldri til å finne løsningen mellom en pikes ben, uansett hvor mye glede det gir deg.

:)

Skrevet

Hva er planen for å få mer selvtillit da?

Vet ikke helt. Janus hadde vel en del bra tips, smat en del jag har funnet på nettet. Må vel trene litt på å gi faen i hva andre mener.

Damer med selvtilitt kan være vanskelig å håndtere :gjeiper:

Har blitt kjørt ganske hardt av noen slike damer på byn opp igjennom årene. Dersom man latt ting de sier gå inn på seg er man doomed.

Dersom man står løpet ut uten å bry seg = Win :gjeiper:

Det finnes jo jenter med for mye selvtillit også.

Gjest Janus
Skrevet

Du har bare ett valg. Gi faen i kvinnfolk! De fortjener rett og slett ikek oppmerksomheten din! Finn noe du kan tjene penger på, blir dritgod i dette og behandle kvinnfolk som bruksgjennstander. Da vil du, av komplett uforståelige grunner, være omsvermet. Bare husk å ALDRI la deg selv få følelser for dem. ALDRI! Gjør du det har du tapt.

Hva gjør du her inne om du ikke liker kvinner eller har lyst å øke din egen forståelse for deg selv og verden rundt deg?

Er ikke det litt patetisk å sitte her time etter time og klage?

:tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Du kommer aldri til å finne løsningen mellom en pikes ben, uansett hvor mye glede det gir deg.

Søker ikke først og fremst det som er emllom mellom pikenes ben, men en pike. Sånn sett er vel kanskje byen helt feil sted, ettersom det virker som folk flest er ute etter et ligg på byen.

AnonymBruker
Skrevet

Noen har tydeligvis mer selvtillit og draget enn andre. Var på ettårsreunion fra førstegangstjenesten rundt 50 stykker, 5 jenter. Uansett, all praten går selvsagt i artige historier fra førstegangstjenesten, så jeg kunne ikke forstå at han ene hadde tatt med seg en venn for vennen måtte jo føle seg litt utenfor? Nope, han ende vel opp som kveldens midtpunkt og tok med seg den eneste pene jenta hjem.

Anonym poster: eb97e52a51471425118eec217c0017bf

Gjest .-L-.
Skrevet

-L- .... husk at det forskjell på damer med selvtillit og damer med for mye selvtillit (på samme måte som menn med for mye selvtillit). Går an å ha selvtillit, men samtidig være et hyggelig, oppegående menneske :) Alle trenger ikke ha en bitchy oppførsel selv om de har selvtillit...

Jada! :)

Gjest Janus
Skrevet

Du treffer meg godt her. Jeg analyserer det meste til gokk, og klarer bare ikke å ha det gøy i slike sammenhenger. Jeg burde gått bort til hun jenta i kroken, og gjort hennes kveld strålende. Da hadde kvelden blitt meningsfylt. Men så føles det egentlig litt kjipt å være der å bare føle at jeg burde ting, burde ditt, burde datt. Jeg har det jo ikke gøy lenger, og hvem vil vel egentlig sitte og prate med noen som ikke koser seg? Dessuten er det ikke riktig å gjøre ting for andre fordi man vil føle seg bra selv. Man burde gjøre ting for andre, bare fordi.

Jeg treffer godt fordi jeg var slik selv for ikke så lenge siden, jeg har en kamerat som fortsatt er slik (grunnen til at han ikke liker å gå ut) og jeg ser mange folk som er slik hver gang jeg er ute på byen.

Sannsynligvis er du en smart og analytisk person, men akkurat denne delen må du lære deg å koble ut når du er ute blant folk for lett og uhøytidelig sosialisering. Når du lever inne i hodet ditt, så bruker du hele kvelden på å rasjonalisere og lage unnskyldninger for deg selv.

Snap out of it.

Du må lære deg å være lykkelig med deg selv og gi deg selv anerkjennelse fra innsiden, men samtidig være fokusert utover når du er ute blant folk.

Nettdating har jeg også prøvd, men det funker dårlig. Av en eller annen grunn virker jo de fleste jentene der inne å være livredd for å faktisk møtes. Dessuten så føler jeg "ingenting" fra bare å se i noen profiler, så vil egentlig ikke kaste bort masse tid på å skrive i en evighet uten å møtes. Det blir for ineffektivt, da sannsynligheten for at det klaffer toveis uansett er minimal...

Jeg er ikke noen fan av nettdating selv og de fleste kvinner jeg møter er ute på byen, så jeg kunne gjerne tenke meg å gjøre noe med akkurat det selv. Kanskje en eller annen sosial aktivitet med mange damer hvor man blir tvunget til sosialisering. Dansekurs?

Men jeg føler at kjærligheten ligger litt utenfor rekkevidde. Ikke fordi jeg ikke tør gripe etter den, men fordi jeg føler jeg mister meg selv i forsøket. Noe som blir helt feil. Jeg må kunne være meg selv, selv i kjærligheten, ellers eksisterer den i realiteten ikke.

Hva med å bare gi opp og slutte å lete etter den?

Hva med å fortelle kvinner akkurat det du sier til meg her? Fortell at du har opplevd ulykkelig kjærlighet og at forrige opplevelse med en kvinne fikk deg til å innse at det kanskje er like greit å være singel fremover.

Med fare for å virke manipulativ, så kan jeg fortelle deg at om du forteller en kvinne at du har gitt opp kvinner og at du ikke tror du kommer til å finne kjærligheten, så KAN det hende at hun vil prøve å motbevise deg. Kvinner liker en utfordring.

Gjest Janus
Skrevet

Søker ikke først og fremst det som er emllom mellom pikenes ben, men en pike. Sånn sett er vel kanskje byen helt feil sted, ettersom det virker som folk flest er ute etter et ligg på byen.

Vel, poenget mitt var at du ikke finner løsningen på dine svar hos en pike i det hele tatt. Mellom bena var bare et dårlig forsøk på humor.

Gjest .-L-.
Skrevet

Det finnes jo jenter med for mye selvtillit også.

Sant, men no tenkte jeg egentlig på noe annet.

Har du hørt ideen om at folk ubevisst tester andre for å se hvordan de reagerer og takler situasjonen?

Damer kan faktisk avise oss ganske frekt uten at det har noe særlig betydning. Det er ikke lenge siden jeg ble avist frekt av en dame hvor jeg responderte med å være frekk tilbake og ettervært gikk fra hun.

Hun kom bort igjen til meg senere på kvelden.

Du må tenke på at damer ikke akuratt er super selvsikre heller og kan bli tatt litt på sengen når vi kommer bort :gjeiper: Noen ganger kommer det ut noe drit uten noe stygg intensjon, selv om det av og til kommer ut ganske bevisst også. Ofte handler det bare om å vise at man kan takle det på en grei måte, uten å dette helt sammen. Dersom du takler "avisningen" hennes bra, kan hun plutselig begynne å like deg :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis er du en smart og analytisk person, men akkurat denne delen må du lære deg å koble ut når du er ute blant folk for lett og uhøytidelig sosialisering. Når du lever inne i hodet ditt, så bruker du hele kvelden på å rasjonalisere og lage unnskyldninger for deg selv.

Snap out of it.

Ja, ser jo at jeg burde...

Jeg er ikke noen fan av nettdating selv og de fleste kvinner jeg møter er ute på byen, så jeg kunne gjerne tenke meg å gjøre noe med akkurat det selv. Kanskje en eller annen sosial aktivitet med mange damer hvor man blir tvunget til sosialisering. Dansekurs?

Jess! Har planer til høsten faktisk! :)

Hva med å bare gi opp og slutte å lete etter den (kjærligheten)?

Hva med å fortelle kvinner akkurat det du sier til meg her? Fortell at du har opplevd ulykkelig kjærlighet og at forrige opplevelse med en kvinne fikk deg til å innse at det kanskje er like greit å være singel fremover.

Med fare for å virke manipulativ, så kan jeg fortelle deg at om du forteller en kvinne at du har gitt opp kvinner og at du ikke tror du kommer til å finne kjærligheten, så KAN det hende at hun vil prøve å motbevise deg. Kvinner liker en utfordring.

Hmm, kanskje ingen dum ide. :) Men jeg har opplevd det motsatte også, at så fort man forteller om en ulykkelig kjærlighet så rømmer de med halen mellom beina. Det blir litt som å leke med ilden, jeg vedgår jo det...

Men gir jeg opp skjer det ingenting, da jeg ikke møter så mange nye mennesker i hverdagen om jeg ikke går litt inn for det. Jeg har gitt opp før, da skjedde det ingenting. Nå har jeg bare gitt opp litt, så det kommer seg. :)

Anonym poster: 146cd93c90244207cf10f64c54521c36

Skrevet

Mulig jeg er litt optimistisk her nå, men hva med å finne en person som man kan finne kjærlighet sammen med?

:skratte: Søte naive ungdommen :)

....

Jeg må innrømmme at jeg ikke har lest hele tråden nøye, men de handler om selvtillit. Hvordan skal man få selvtilliten dersom det eneste verdifulle man har er det man har mellom bena? Hvordan skal en jente føle selvtillit, føle seg bra med akkurat den hun er, når det ikke spiller noen rolle hvem hun er i menns øyne? Ja, jeg vet du sa at jenters selvtillit var irrelevant, men hvorfor skal ikke jenter få føle selvtillit? Er det forbehold dere fittejaktende menn?!

Jenter kan for all del føle selvtillit, det er ikke det. Men i motsetning til menn så er ikke kvinner avhengige av å ha selvtillit for å få seg noe(n).

Gjest LillaGorilla
Skrevet

:skratte: Søte naive ungdommen :)

Jeg så den komme :P

Jenter kan for all del føle selvtillit, det er ikke det. Men i motsetning til menn så er ikke kvinner avhengige av å ha selvtillit for å få seg noe(n).

Alt handler ikke om å få seg noe eller noen, men å ha selvtillit for sin egen skyld. For å føle seg bra med seg selv.

Skrevet

Jeg så den komme :P

Alt handler ikke om å få seg noe eller noen, men å ha selvtillit for sin egen skyld. For å føle seg bra med seg selv.

For all del, føl deg bra med deg selv, det erikke det som er poenget. Poenget er at en mann som ikke har det bra med seg selv kan drite en lang faen i å ha noe som ligne på sjangs hos en kvinne. En kvinne som ikke har det bra med seg selv har en million riddere i kø som gjør alt for at hun skal ha det bedre. De er sågar istand til å elske, ære og gifte seg med henne. det er ting en mann kan drite en lang faen i å overhode vurdere å tenke på en gang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...